HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.01.25. 19:41 csibike blogja

A pénteki és a szombati standolás igazán jólesett, ilyen és ehhez hasonló alkalmakkor érzem nagyon, mennyire egysíkú és ugyanaz a hivatalos hétköznapi melóm, pont az hiányzik a szürkeségéből-egyhangúságából, amit az Educatio 2009 is ad: fésztufész kommunikációt. Lehet segíteni, lehet tanácsot adni, lehet beszélgetni, lehet tapasztalatot cserélni, lehet meghallgatni, lehet nevetni, lehet zsizsegni, mert ott az a hús-vér másik, Az Ember, aki végre nem szám, végre nem fekete-fehér betű, végre nem hang a telefonban. Nagyon tetszett, hogy sok-sok fiatal talpraesett, mer és tud is kérdezni, sőt, két kiskamasz volt olyan bátor és odajött hozzám és megilletődötten pislogva elkuncsorogta a zöld repilabdákat, ugyanakkor kicsit elszomorít, hogy manapság ennyire rá kell görcsölni a karrierépítésre, a nyelv- és továbbtanulási lehetőségekre, és mind a szülők, mind a gyerekek többségében ott a gyomorszorító lüktetés, jajj, nehogy lemaradjak valamiről, jajj, nehogy rosszul válasszak, mert akkor nem lesz jó sulim, nem lesz klassz melóm, nem lesz sok pénzem. Nem először gondolok nosztalgiával a paleolitikum homályába vesző gyerekkoromra, anno egészen más idők jártak, nem pörgött így a világ, nem kellett ennyire hajtani-stresszelni már a középiskolában. Talán ez a nyugodtság sugárzott vissza a jelenbe akkor is, amikor a nagyszínpad előtt szépen, csendben, bájosan mosolyogva, könnyed mozdulattal lenyúltam egy árválkodó ülőalkalmatosságot - a cégnél valahogy senkinek nem jutott eszébe, hogy három ember marhára nem fér el két széken, én meg szeretem teljesen egyedül megválasztani állóképességem javításának időpontját és módját. Bevallom, nem kicsit cidriztem, hogy a nagy tömeg idén is lebetegít, támad ez a vírus, meg az a vírus, te is hallhattad-olvashattad, szerencsémre azonban idén megúsztam a tavalyi Educatio utáni kálváriát: Hang nélkül vergődtem otthon három hétig, mindenem begyulladt, ami a hangképzéshez szükségeltetik. (Egyébként nem tudom, más hogy van ezzel, én valahogy olyan szarul vagyok összerakva, hogyha ilyen-olyan gyulladás miatt nincs hangom, nem tudok beszélni, csak elvétve szakad fel némi dártvéderes hörgés onnan bentről a torkomból, hiába tátogok, hanggal nem tudom megtámogatni. Mindez logikus is lehetne, nekem mindig az volt, viszont t. kolléganők némelyike plusz t. főnök képes azon besértődni, hogy hang hiányában nem veszem fel a telefont, sőt, vagyok olyan galád, hogy megírom mélben, ne hívjanak, mert nincs hangom, azaz NINCS HANGOM, ezért nem tudom felvenni a telefont és pölö rendezvényen moderátorként sem tudok megjelenni, bár meglehet, ha emiatt hisztériáznak, tuti bennem van a hiba, mert a kiváló munkaerő képes hang nélkül is beszélni, nyilván.) Idén max. a röhögéstől mehetett volna el a hangom, jófej emberkékkel standoltam együtt, akikkel a kopár melós hétköznapokban csak néha-néha futunk össze a folyosón és egy kiállítás kell ahhoz, hogy kiderüljön, jókat tudunk nevetni és beszélgetni. Hazafelé pedig majdnem vettem egy kürtőskalácsot, pénztárca fájó hiányában azonban le kellett mondanom a jutalomfalatról, helyette az eladósrác gyilkos tekintetét gyűjtöttem be, bár szerintem nem vagyok feldolgozhatatlanul brutális, ha azt mondom neki, hogy szia, egy fahéjas kürtőskalácsot szeretnék, ja, bocs, mégsem, most látom, hogy nincs nálam a pénztárcám, bocs, még egyszer, szia. Mondjuk, talán jobb is, hogy nem kaptam kürtőskalácsot, nehezen tudtam volna fehérjeként beilleszteni a diétámba, esetleg a fahéjat lenyalogathattam volna róla - gondosan kikerülve a cukorszemcséket, ofkorsz.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr616170114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2009.01.25. 20:57:38

képzeld az educatuiónak fogok dolgozni félévig...

Béb, a zagresszív kismalac 2009.01.25. 21:35:31

Csirke a pulpituson! És nem is kitömött! %mrgreen%

lublin 2009.01.25. 22:21:08

még mindig tartod a kúrát!! Ez a nem kürtöskalács!!! Kalap emelése.Sűrűn.

Aliana 2009.01.26. 00:12:37

az a legszomorúbb, hogy ezt az agyatlan tanulási hajtást más az oviban elkezdik... :(

csillag 2009.01.26. 00:57:01

Fehérjenap? Azt a pasik imádják :)

csibike 2009.01.26. 18:00:32

csillag: Ühhü :)) Aliana: Ez így van, sajnos. Remélem, lesz időm írni erről a héten, hallottam ezzel kapcsolatban egy nagyon jó beszélgetést. lublin: Szomorú lenne, ha már két hét után nem bírnám betartani :))

csibike 2009.01.26. 18:01:50

Pigi: Kitömve kevésbé lennék hatékony és barátságos, van egy ilyen gyanúm :D Elf: Megírod mélben, hogy mit? :)

Béb, a zagresszív kismalac 2009.01.26. 19:18:01

(Csak, mert a csirke a pulpitusonról mindig a régi biológia órák jutottak eszembe, mikor elővették a jószágokat a vitrinből és üveges tekintettel néztek vissza ránk.)

mm 2009.01.26. 21:27:13

hehe, ha a főnöknőm nem kap vírusos akármit, akkor pénteken ő is ott mosolygott volna az educatio-n :) ha tudom, hogy ott vagy, ajánlkoztam volna mellé kísérőnek :))))))
süti beállítások módosítása