HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.16. 19:33 csibike blogja

Óriási szerencsém, hogy nem a szombati valentinos vacsora előtt került sor a kőkemény családi wii-csatákra, különben jobb kar hiányában nem tudom végigenni a harcsahalászlevet, a túrós csuszával kísért harcsapaprikást, plusz a vanília fagyival megbolondított házi almás és meggyes rétest magában foglaló igen bájos és igen mennyei menüsort. Tartottam attól, hogy az egy hónapja diétázó corpusom bevágja a durcát, hiszen félheti fejadagját kellett magáévá tennie két óra alatt, nos, nem így történt, t. corpus kimondottan élvezte a gyümölcs-fehérje-keményítő-szénhidrát bombát, még egy cappuccinónak is szorított helyet gyomortájt, bár azt ne kérdezd, hol, én sem tudom. Mivel balkezes evőeszközhasználatom eleganciája cirka a szakócával ismerkedő ősvadász kezdetleges technikájára hajaz, jobb az úgy mindenkinek, hogy ezt nem egy étteremben, a romantikus vacsora kellős közepén demonstráltam. Izomláztól gyötört jobb karom elvileg menthető, gyakorlatilag azonban képtelen vagyok vállmagasságba emelni, ha mégis megpróbálom, megtámasztva a ballal, erőst patakzik a könnyem. Könyökből ugyan futja minimálstíl emelésre, szigorúan derékszögig, de ez is fáj, úgyhogy a jelenlegi posztot ezennel megszavazom az elmúlt egy év legfájdalmasabb bejegyzésének. A wii egyébként jó és aranyos meg minden, csak hát nem vagyok az a kimondott tenisz- és baseballnagyágyú, főleg akkor nem, amikor masszívanhároméves és massszívanötéves ellen kell játszanom. Bár t. gyerkőcök előtt többször is utaltam arra, hogy szerény személyem határozottan a wii-bowlingnál maradna, inkább a fenekem fájjon alapon, meg abban is reménykedtem valahol, hogy a macis csokik és a nagyonkonkrétan gyerekszájra szabott muffincsodák némi védelmet biztosítanak számomra, a térdig-combközépig érő generációt azonban nem hatotta meg a halálra vált szép nézésem és a sütiarmada, egyértelműen úgy döntött, hogy csibike vasárnap este teniszezik és bézbólozik és elveszíti a jobb karját. Nem tudom, milyen alkatrészekből állnak össze ilyen korban a gyerekek, négy dolog viszont biztos: bazigyorsak, bazinagyot szerválnak, bazira nem fáradnak el hosszú órák alatt sem és másnap bazira nem fáj semmijük.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr116170098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipi8607 2009.02.16. 20:38:16

Részvétem a karodnak. Remélem hamar rendbejön! :) Ettől függetlenül örülök, hogy remekül telt a Te hétvégéd is! :)

kata... 2009.02.16. 20:43:02

A gyerekek egy bizonyos korig mindent bírnak-aztán ők is kidőlnek-csak győzd kivárni %mrgreen% Az ebéd olvasása is gyönyörűséggel töltött el,bár én a halat más,lábonjáróra cserélném%wink%

Elf 2009.02.17. 04:32:20

öregszel :P

picur 67 2009.02.17. 07:44:06

Jobbulást a karodnak. A gyerekek biztos duracel elemmel vannak feltöltve.

csili 2009.02.17. 08:42:16

Jaj szegény... most biztos nem kellemes neked! A gyerekek ilyenkor még hordozzák a földönkívüli tulajdonságaikat, hisz a babáthordás projektet megvásárolták az I.T.-k a gólyáktól, hogy azok kedvükre vándorolhassanak. Kis atomantik:)

Aliana 2009.02.17. 10:21:43

a gyerekek úgy kisikolás korukig a 'perpetuum mobile' állapotban leledzenek %razz%

fuckinsuperhero 2009.02.17. 18:13:05

Kínos,de le vagyok maradva: ez a wii-dolog nem ilyen ps vagy xbox vagy mittomén mihez hasonlító dolog? És ha de,akkor hogyan lesz tőle izomlázad?:O

nihilke 2009.02.17. 18:17:29

olyasmi, de annál sokkal de sokkal jobb. hadonászni kell az izékkel. és úgy műkszik. mármint fogod a joystickot vagy mi az isten és úgy csinálsz vele, mintha teniszütő lenne pl:) a baseball nekem se ment:S

andy-pandy 2009.02.17. 18:51:25

én is küzdöttem vele...:P

Lublin 2009.02.17. 23:10:08

gumigyerekek :-)

csibike 2009.02.17. 23:20:49

Lublin: Lehetséges :)) andy-pandy: Mivel? Izomlázzal? :)

csibike 2009.02.17. 23:25:51

nihilke: Üdv itt :) A baseball nem női sport, az fix :D fuckinsuperhero: A wii játékkonzol, mozgás- és gyorsulásérzékelővel, a tévére kell csatlakoztatni, kvázi szimulátorként működik. Van távirányítószerűsége, amit a csuklódra kötsz és pölö tenisz esetén ütőként használod, ergo a mozdulatok teljesen valósághűek, csak nem igazi labdát ütsz :) Így lehet izomlázad. Remélem, sikerült normálisan elmondanom, ha nem, kérdezz :) Aliana: ...és ez nem is rossz dolog, úgy tűnik :D

csibike 2009.02.17. 23:27:40

csili: Csak annyira, amennyire az izomláz kellemes lehet :)) Az atomanti nagyon találó :D picur 67: Köszi :) Én csak azt láttam, hogy aflják a sütimet és a csokimat, abban nem volt semmi felpörgetőszer :D

csibike 2009.02.17. 23:29:44

Elf: De ennyire? Ehhh :D kata...: Alapjáraton én sem szeretem a halat, de ez a halászlé és harcsapaprikás mennyei, nem lehet nem megenni :)) Ebben az étteremben 70%-ban mindig ezt kérjük, mert nem lehet betelni velük :D pipi8607: Köszi :) Jól telt, ez így igaz.

pipi8607 2009.02.17. 23:34:38

Na látod baromfitársam? Ez a lényeg, a többi csupán apró mellékhatás! :)

deep blue 2009.02.19. 12:44:09

Még, hogy a csokiban nincs felpörgetőszer?! %eek% Nem tudtad, hogy a csoki és a cukor felpörget???? Pedig igen!! Ha este sütit kap a kedvesem, akár 3 órával tovább is tud pörögni, mint rendesen. A gyerekeknek nem szabad adni csokit lefekvés előtt, mert sosem alszanak el..., se cukrot !!! %biggrin% Van még mit tanulnod %wink%
süti beállítások módosítása