HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.06. 17:18 csibike blogja

Már akkor gyanakodnom kellett volna, amikor a kozmetikusom kedvesen mosolyogva közölte velem, hogy na, most szépen pofázmányomra keni a hiperszupermegatuti kencét, nagggyon szeretik a vendégek, nesze nektek elhalt hámsejtek, lesz itt olyan vérpezsdítés-arcrózsásítás-hámlasztás, hogy ihaj, és ne aggódjak, ha csíp kicsit, ez természetes, gyümölcssav a kence lelke, direkt ilyen. Nem a kozmetikus kedves mosolya volt gyanús, inkább maga az a halvány, kozmetikusokkal és kencékkel teli múltam homályából felsejlő derengés, mintha már lett volna közöm egy ilyesfajta hiperszupermegatuti kencéhez és valóban vérpezsdít-rózsásít-hámlaszt, de nem kicsit csíp, hanem állatmód mar és éget, már-már lángol a fejem, közben literszám csordul ki a könnyem, az arcomat meg legszívesebben letépném és hosszú órákra a hideg víz alá tartanám. Könnyelmű hangulatban lehettem, mert rossz érzésemet nemes egyszerűséggel elhessentettem, meggyőztem magam arról, hogyha valóban nagyon csípne a cucc, biztos szólna a kozmetikus. A trutyi felkenése és a szépítészcsaj "Csíp egy kicsit, ugye?" kérdése után négy perccel kénytelen voltam rádöbbenni, hogy bzmg, balfék csirke, ez AZ a krém, gratulálok, profin megszívtad. Csak bólogatni tudtam, jaja, csíp, egy kicsit, cirka annyira, hogy simán bevethető vallatáshoz, a csupasz villanykörte és az ujjtörés már a múlté, ez a kence milliószor hatásosabb, a 220-nál is megrázóbb. Vérvörös fejjel igyekeztem egyszer s mindenkorra megjegyzeni, hogy mielőtt szépítkezés fedőnév alatt bármilyen "kicsit csípős" masszát kennének a fejemre, ne felejtsem el definiáltatni a "kicsit csípős" fogalmát, mert meglehet, nálam az kimeríti a "a húst is lemarja a csontodról" kategóriát. (Megjegyzem, utált anyósoknak kiváló szülinapi ajándék.) Mivel a trutykó valóban hatékonyan szénné égeti a fejedet és mert vannak mazochista elhajlásaim, kozmetikusom biztatására hoztam haza egy adagot ebből a vegyi fegyverből... és fel is kentem. Ő, aki férfim nem egy megszeppenős típus, ráadásul sok mindent meg- és túlélt mellettem, égő-izzó fejem láttán azonban első körben csak bátortalanul pislogott egyet, második körben kinyögte, hogy "Ó.", harmadjára pedig megkérdezte, mi ez rajtam. Szerettem volna neki elmondani, hogy tudom, ebben a kiszerelésben cirka annyira vagyok bájos, mint Freddy Kruger és abban is biztos vagyok, hogy bármelyik depresszióra fogékony katicabogár eret vágna magán gyönyörű pirosságom láttán, de no problemo, negyven perc múlva már pihepuha újjászületett arcbőrt simogathat, persze csak akkor, ha marad olyanom, a számat azonban képtelen voltam szóra nyitni - a kence maszkszerűen rászáradt az orczázmányomra, olyan volt, mintha a sokadik botoxinjekciót szúrták volna a fejembe. Ő, aki férfimnek óvatosan elgargarizáltam, illetve elactivityztem, hogy pisszenni sem tudok a kencétől, ergo negyven percnyi csenddel áldották meg az égiek, élvezze ki, utána viszont szívesen elmesélem a csodamassza és a naiv csirke történetét. Ennyiben maradtunk. (Megpróbált nem röhögni rajtam, de nagyon szarul csinálta, cirka fél percig bírta.)


P.S.: Azt már meg sem említem, hogy a maszktól csak igen nehezen szabadultam meg, erőst hiányoltam a véső-kalapács kombót. Talán majd legközelebb.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr306170081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winstonsmith 2009.03.06. 18:39:13

Mi, pasik, már csak ilyen szarul csináljuk a "nem röhögünk a nőn" mutatványt. ;)

olvasó 2009.03.06. 19:36:35

Te szegény :) ne haragudj, de sztem ezen bárki csak vihogni tud. Én ezért nem járok kozmetikába. Na meg mert dönörűűű vagyok természetesen. :)

parázs 2009.03.06. 19:58:15

aszongya "vannak mazochista elhajlásaim"...ez nem több annál kicsivel? Vagy az lehet még, hogy a "szépségért meg kell szenvedni" szólást kucsit erősen vésted az agyadba, és a wellness és hasonló finomságoknak helyük sincs a tudatodban? vagymi

csibike 2009.03.06. 20:48:45

parázs: Szeretek kipróbálni új dolgokat és szívesen tűrök, ha van eredménye :D Természetesen a wellness ellen sincs semmi kifogásom :)) olvasó: Csak nyugodtan :) Nagyon jól szórakoztam a bejegyzés írása alatt, gond nélkül kifigurázom önmagam és én nevetek a legjobban :) winston: Nagyon vicces volt, abszolút megértem :D Én csak azért nem röhögtem, mert lepattogzott volna rólam a maszk és úgy nem ér semmit, de nehezen álltam meg :D

Béb, a zagresszív kismalac 2009.03.06. 22:12:34

Ahh, az én anyósomnak vastag a bőr a képén! Meg se kottyanna neki! :-(

Elf 2009.03.06. 22:13:04

é ezt a pakolást szeretem, az én kozmetikusom esemény előttinek hívja, mert tényleg hamar szépít :D

zöld 2009.03.06. 22:30:27

ez nem az AHA?

keresemazutam 2009.03.06. 22:32:46

Már az olvasástól kirázott a hideg------ kemény csaj vagy csirke!

szederke 2009.03.06. 23:33:36

Ezt az érzést én is ismerem,az én renoválóm rögtön ad egy legyezőt is hozzá,hogy ellentétben a tűzzel,ennek oxigént legyezgetve,ne érezzem magam grillcsirkének(bocs a névlopásért).Olvasónak,meg üzenném,hogy kozmetikába nem a csúnya nők járnak,hanem a gyönyörűek(is),hogy minél tovább szépek maradjanak.Ja és nem mellesleg Csibike,mi hősök vagyunk,te meg én,arcpirításban....

Picike 2009.03.07. 14:33:28

Mikor futószemölcs volt az arcomon, akkor a bőrgyógyász hetente 2x csinálta nekem ezt a gyümölcssavas hámlasztó kúrát. Annyira fájt az arcom, hogy majd' megőrültem. Mindig este kellett mennem kezelésre, hogy utána már emberek közé ne menjek, mert sírva elrohan mindenki mellőlem, aki meglát. Az anyagi részéről ne is beszéljünk, na és a szemölcsök is csak égetéssel tűntek el. Szóval tudom, hogy miről beszéltél. :-))

csibike 2009.03.07. 15:08:51

Picike: Nálunk nem drága, szerencsére. Még nem hallottam arról, hogy bőrgyógyász csinál ilyet, szemölcs esetén talán nincs is értelme... :o szederke: Ha legyezem, nekem rosszabb, neked nem? :D Szerintem jó dolog kozmetikushoz járni, nem csúnya-szép kérdése, egyetértek. keresedazutad: Jaja, azt mondják... :) 10 év kézilabdázás alatt megnő az ember fájdalomküszöbe :D

csibike 2009.03.07. 15:10:35

ződ: De, az :) Elf: Csak az egyik komponensét hívják úgy, nem? Arra még kerül egy barna trutyi, annak viszont más a neve :o Pigi: Próbáld ki, nem hiszem :D

szederke 2009.03.07. 16:32:42

nekem jobb volt,bár lehet,hogy amúgy is bírtam volna,meg vagyok edződve,a szélben,napsütésben amúgy is megvastagszik a bőröm,van minek leégnie:DMeg aztán pofátlan sem vagyok...:D:D:D

Makka 2009.03.07. 16:44:30

Pedig ez millllyen jót tesz az arcbőrnek.... Nem Ilcsi néni féle erőspaprikás esemény előtti pakolás volt? Azt én is imádom másra kenni, DE magamra is, s én paprikapiros leszek tőle, de másnap a bőröm, mint a babapopsi..... ;)

csibike 2009.03.10. 20:13:10

Makka: De, az :) Kozmetikus vagy? szederke: Majd próbáld ki nélküle, kíváncsi vagyok :D
süti beállítások módosítása