HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.11. 09:12 csibike blogja

Észre sem vettem, hogy a fürdőszobai polcon nagy titokban megszaporodtak az ilyen-olyan újságokban-magazinokban lelt grátisz krémminták, persze, azt tudtam, hogy gyakorlatice ott raktározódnak a középső polcon, a kamillás púder és a levendulás fürdősó közötti apró résben, és bosszankodtam is, ha egyik-másik becsúszott a mosógép-fal távolságnak becézett hangyafasznyi hézagba és cseppet sem gerinc-, fej- és karkímélő mozdulatokkal be kellett facsarodnom értük, eltorzult fejjel ráhajtogatva magam a mosógépre, plusz elnézést kérve a durvább középkori kínzásnak is beillő mutatvány következtében torkomba csúszott májamtól és vesémtől, az viszont egyáltalán nem tudatosult bennem, hogyha hosszú hónapok óta a megszokott mozdulattal lehámozom a ragacsot az aktuális újságban-magazinban lelt krémminta hátáról és teljesen automatikusan beteszem a kamillás-levendulás gyűjtőrésbe, nagy ravaszul kigondolván, hogy majd egyszer kezdek velük valamit, akkor előbb-utóbb sokan lesznek a mintadarabok, sőt, fel is gyűlnek. A krémmintásdi egyébként kiváló marketingfogás, naná, hogy nő a célpont, nő, mint nőstény, hiszen a többség egész jól elvarázsolható ilyesfajta trükkel, egyszerűen tökjó érzés, ha pölö 185 pénzt beruházol a Nők Lapjába és az újságon kívül ingyé' ajándékba mintát kapsz A Krémből, mondjuk, a L'Oréal egyik drágább csodájából, mert te olyan nő vagy, aki megérdemli, csak úgy, hogy örüjjjééé' és próbáld ki és hidd el, hogy ez neked jó és minél előbb lepd meg magad egy olyannal. Én spec nem igazán tudok lelkesedni a krémmintákért, mert nem lehet köpőcsövet hengert hajtogatni az ily módon kidekorált újságból, pedig a táskámban origami nélkül nem férnek el a nagyméretű betűgyűjtemények, ezért olvasás helyett mindig az az első, hogy kioperálom a beragasztott mintákat, majd három metrómegállón keresztül megpróbálom eltépődés nélkül szétszálazni az összetapadt oldalakat. A krémízelítőknek nem igazán veszem hasznát, mert érthető módon nem akarom lecserélni a fáradalmas munkával felkutatott és bevált kencéimet, ráadásul a hatékony teszt, mint olyan, eleve lehetetlen, ugyanis pölö a testápolóminta legjobb esetben is csak a bal térded és a bal bokád közötti bőrszakaszra vagy a két melledre elegendő, egyszeri kenésre, szóval, ez alapján kellene határozottan állítanod, hogy igen, ama testtájékon bazipuha és baziselymes lettél. Mivel a felgyűlt minták kitúrással fenyegették a levendulás fürdősómat, kitaláltam, hogy bátor leszek és kidobás helyett letesztelem az összes cuccot, kíváncsiságból, hátha tényleg működnek és hátha sokkal jobbak, mint a saját csodaszereim, csak én vagyok elfogult, így az elmúlt napokban hanyagoltam a szokásos kézkrémemet és szép sorjában a kísérleti nyúl szerepébe kényszerített mancsaimra kentem a csudamárkás szemránckrémet, bőrfeszesítő gélt, éjszakai regeneráló csodaszérumot, vitalizáló bizbaszt, tónusfokozó tökömtudjamit. Azóta türelmetlenül várom A Szuperkoncentrált Hatást. Remélem, nem rohad le a kezem.

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr816170077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil 2009.03.11. 09:41:51

Én is remélem :D Nem is értem mi az értelme ezeknek a mini szaroknak, szerintem sem dobod ki minden eddigi kencédet, mert az a 2mm-nyi felület ultra szuper puha lett, vagy a ráncok már el is tűntek 1 használat után :o

Dorka 2009.03.11. 09:45:41

Heheheheee ez a bejegyzés állati jó lett :D kivi vok milyen eredményt hoz a tesztelés :D amúgy nekem is va negy rakat ilyen vackom, ha nehogy ihletet merítsek belőled, és teszteljek 7végén :D mert ugye akkor lesz 2napom, ha netán lerohadna a kezem, hogy vegyek egy újat XD

Elf 2009.03.11. 10:31:54

amikor kiállításokra jártam kiállítóként,mindig begyűjtöttem egy tonnányit és szerettem őket, mert jók voltak, és addig sem kellett venni.. igaz az én bőrömnek tökmindegy mit kenek rá, és nem is használok csak egy testápolót - mindig mást - és egy arckrémet... :)

Béb, a zagresszív kismalac 2009.03.11. 12:10:41

Én úgy használom fel őket, hogy ha pl fesztiválra, nyaralni stb megyek, akkor nem cipelek magammal 3 kilónyi sampont, balzsamot, arc, test, izé kencét, hanem ezekből egy jókora adagot. Amúgy az egyetlen krém, amitől tényleg el voltam ajulva, az élethű méretben közel 20rugó volt. Szóval legfeljebb egy újabb minta erejéig örülnék neki...

Luca 2009.03.11. 14:12:26

:D Nekem is van egy pár ilyen vacakom, de nem használom őket, csak arra, hogy gyengébb perceimben nyomogassam a szmötyit benne egyik végéből a másikba!

Golden 2009.03.11. 17:24:47

nekem spec. a szemránckrémtől azonnal könnyezni kezd a szemem (nem, nem kentem bele, csak köré), így aztán nagy csodákat nem várok a többitől sem. Egyébként Béb trükkjével élek, így aztán hazafelé már majdnem üres a neszeszer

winstonsmith 2009.03.11. 19:01:56

A Futurama című agymenésnek volt egy olyan része, ahol szuperhős-krémet kentek magukra. :)

keresemazutam 2009.03.11. 20:31:20

Tök jó szolgálatot tesz, ha elfogy a rendesem :)... Igaz soha, semmi plusz érzést nem váltott ki egyik sem, max. plusz 1-2 pattanás lett a végeredmény a hiperszuper kencéktől :(

parázs 2009.03.11. 21:44:01

az én szemem sem bírja a szemránckrémet... nekem nincsenek ilyen kis izéim, sőt, egy ideje már újságot sem olvasok. bazz! mi lesz, ha visszatérek a földre? biztosan meg fogok ijedni :-)))

Thia 2009.03.12. 10:52:03

Húú, te aztán szeretsz veszélyesen élni! :)))

cesztina68 2009.03.12. 12:48:42

Bátor Csirke:):):)

M 2009.03.12. 18:46:58

Aztán a nagyon ápolt kezeddel pl. készíthetsz egy szép dobozkát a következő garnitúrának. Vagy ilyesmi... :)

tögyö 2009.03.12. 21:01:40

:D:D:D .. most, hogy írod, eszembe jutott, hogy egy rahedli mintát elpakolásztam ide-oda, már az is lehet, hogy rég megrohadt, lejárt a szavatossága, csak nehogy a mintahajbalzsamot a képemre kenjem!!! :)))

Salsero 2009.03.13. 17:08:54

Akkor ha nem lesz új poszt, tudjuk, mi történt: hatottak a vegyszerek... :) Amúgy szerintem is feleslegesek ezek a skodaszerek... Ti nők (ha jól sejtem) néha magatok sem tudjátok, miért használjátok őket. :) Megszokásból, vagy a hit miatt, hogy szebbek vagytok tőle, és kívánatosabbak, és mint a filmben: "keményebben áll a kiri" :) Persze mindenkinek szíve joga bármit magára kenni... csak pasiként ezt nehéz megértenem. :) Viszont mindentől függetlenül: szerintem tök jól írsz, és jövök még máskor is olvasni a fejleményeket!

Csapos 2009.03.13. 17:16:09

jézusom, két nap eltelt azóta és Csibe sehol...most vagy tényleg lehullott mindkét keze vagy annyira bejött a cucc, hogy azóta forever young topmodell valahol beverly hills sztárok lakta negyedében...:-)

Golden 2009.03.14. 14:05:53

jaj, Csapos! %mrgreen%

Luca 2009.03.14. 15:28:36

Elég valószínű :D

csibike 2009.03.14. 15:40:34

Luca: Ööö... mi? :o Csapos: Sűrű napjaim voltak :)) Csak a kezemre kentem, nem a fejemre :D Salsero: Szia itt :) Én spec pontosan tudom, melyik kencémet miért használom, ráadásul nekem nagyon kevés van. Az viszont tény, hogy vannak olyan női egyedek, akik szinte minden porcikájukra más krémet kennek, biztos, ami biztos alapon :D Köszi, ha van kedved, gyere.

csibike 2009.03.14. 15:42:05

tögyö: Nehogy :)) A szavatosságot meg mindenféleképpen csekkold :D M: ... vagy csak egyszerűen dobjam ki az összeset a fenébe :D cesz: Bátor/vakmerő/agyatlan sötöbö :D

csibike 2009.03.14. 15:44:43

Thia: Lételemem :D parázs: Van olyan szemránckrém, ami minden allergizálótól, színezőtől, szagosítótól mentes, olyat próbáltál már? keresedazutad: 1-2 kenés szerintem sem elég ahhoz, hogy kifejtődjön a hatás :))

csibike 2009.03.14. 15:48:39

winston: És te, mint hím, nem kensz magadra semmit? :)) A sörhabon kívül :P:D Golden: Olyat is próbáltál, ami minden adalékszartól mentes? Luca: Naja, ki mitől lazul el... :D

csibike 2009.03.14. 15:51:34

Pigi: Ha használ, akkor simán kiválthatja a nagyobb flakonokat... Az okosok azt mondják, hogy a drága krémek nem véletlenül drágák - szuperül hatnak :)) Én is inkább kajára költöm a 20 rugót :D Elf: Jó, akkor majd neked adom őket :))

csibike 2009.03.14. 15:53:58

Dorka: Köszi :) Még nem rohadt le a kezem, vagy ha igen, nem tudom, mivel pötyögök most :D Odil: Csakhogy nem tűnnek el :) Marketingfogás, plusz ha valakinek tényleg beválik a minta alapján vett nagyobb kiszerelés, akkor meg jól is járt.

Luca 2009.03.14. 17:17:17

Valószínű, hogy foreves young modell lettél beverly hillsben ! :D:D
süti beállítások módosítása