HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.04.04. 01:14 csibike blogja

Azért tetszett a Gettómilliomos, mert eredeti és izgalmas és őszinte, plusz megvan benne az a finom humor, ami a legnyomasztóbb-legfelkavaróbb részeket is emészthetővé lágyítja. Ütős film. Ráadásul a mozi alatt nem egyszer eszembe jutott, én spec nagyon tudok örülni annak, hogy nem kell olyan körülmények között élnem, mint a film szereplőinek. Lehet, hogy ez az ország Abszurdisztán, mégsem gondolom azt, hogy el innen, de gyorsan, mert máshol ezerszer jobb, tuti. Sehol sincs kolbászból a kerítés, minden országnak megvan a maga defektje és bárhová mennék, idegen lennék a kőkemény lemondásokkal, kompromisszumokkal megtűzdelt nagy ismeretlenben. Szóval, maradok és itt küzdök, továbbra is. Nem azért, mert nincs más lehetőségem - valahol mélyen legbelül szeretem ezt az országot. (Nem, nem a politikát, nyilván.)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr756170063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tögyö 2009.04.04. 01:53:08

,,Mert én itt születtem, ez a Hazám!'' Éltem már más országban, jó volt, de az embernek csak egy Hazája van, és ennyire csak itt türelmesek az emberek, hidd el. Sokszor én is csodálkozom, hogy még mit képes eltűrni ez a Nemzet, bár minden kilátástalannak tűnik, de a nemzet mégis optimista és bizakodó, és képes azonnal a legjobb vicceket gyártani a helyzetből. Ilyenek vagyunk MI, MAGYAROK! És imádom a soproni sörreklámot! :)))

Elf 2009.04.04. 05:38:15

2 esetben szoktam torokszorító érzéssel gondolni arra, hogy magyar vagyok... nem a himnusznál, ennél: http://goldcsula.blogter.hu/121207/radnoti_miklos_-_nem_tudhatom vagy amikor elmegyek utazni valahova és visszafelé átlépem a határt... hiszen ide tartozom...

Snyecc 2009.04.04. 09:26:26

Én is sokszor érzem ezt a torokszorító magyar vagyok érzést, és nem értem, amikor a csoporttársaim a főiskolán csak arra várnak, hogy meglegyen a diplomájuk, és elhúzhassanak külföldre "mert itt szar", és akkor nem értem, ők miért nem érzik, amit én? Itt maradok, és próbálok úgy "felnőni", hogy jobbá tegyem. Nem elmenekülök és a könnyebb utat választom.

Rege Ata 2009.04.04. 10:34:43

"Hazádnak rendületlenül..." - kérte Vörösmarty, tizenakárhány versszakon keresztül, és Kölcsey meg az istenséget győzte, hogy "Isten, álld meg...". Nem véletlenül és nem hiába. Vélem én.

zöld 2009.04.04. 11:58:08

Valahol mélyen én is szeretem. De elmenni elmennék.

nihilke 2009.04.04. 15:08:28

pár hónapja rámjött a mehetnék, és megyek is, amint tudok. és nem a jobb anyagi körülmények miatt, hanem mert nem bírom elviselni ezt a mérhetetlen pesszimizmust, ami körülvesz meg az örökös nyavajgást. és ez nem menekülés, hanem egy lehetőség. hol van az megírva, hogy ott kell boldogulnunk, ahova születtünk? egyébként meg szerintem sokkal egyszerűbb beletörődni az itteni szarba, mint egy idegen országban új életet kezdeni.

Mefi 2009.04.04. 16:52:48

Nekem is tetszett a Gettómilliomos, hozzávetőlegesen ugyanezen dolgai miatt, viszont ahogy néztem sokan leszólták, hogy túl hollywoodi.

csibike 2009.04.04. 19:49:34

Mefi: Én is olvastam ilyen kritikákat, de egyrészt tojok rájuk, másrészt szerintem a Gettómilliomos az utóbbi évek egyik legeredetibb filmje :) nihilke: Ha te máshol akarsz boldogulni, szíved joga. Drukkolok, hogy sikerüljön :) Nem vagyok a beletörődés híve, éppen ezért, ahogy fentebb is írtam, én itt küzdök. Nagyon sok minden köt ide és azt gondolom, hogy máshol sem könnyebb. Aki nem megy, az nem feltétlenül a beletörődés miatt nem. ződ: Konkrétan hová? :)

csibike 2009.04.04. 19:52:36

Rege Ata: Jókedvből, bőségből (és optimizmusból) lehetne több a magyaroknak :) Snyecc: Azt elhiszem, hogy külföldön adott munkával többet lehet keresni, de ott is megvannak a problémák, plusz az is, hogy idegen az ember. Jó olvasni, hogy szeretnéd jobbá tenni :)

csibike 2009.04.04. 19:54:55

Elf: Én is szeretek hazajönni, már gyerekkoromban is nagyon jó érzés volt :)) tögyö: Érdekes, hogy ezt írod, mert szerintem a magyarok többsége inkább borúlátó és pesszimista :)
süti beállítások módosítása