HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.04.11. 00:11 csibike blogja

Azért is szeretem a márnemisolyanvadiúj munkahelyemet, mert van érzéke a gesztusokhoz, pölö a húsvéti gesztusokhoz. A lányokkal-fiúkkal megpróbáltunk úgy tenni, mintha nem tűnt volna fel nekünk a főnök szobájában leledző rengeteg nárcisz, röhögve takartuk el a szemünket, amikor ilyen-olyan ügyben felkerestük, mi nem látunk semmit, áááá, nem, pedig hát nem lehetett nem észrevenni az ideiglenes virágoskertet, a csinos kis vesszőből font kaspóban sárgálló élő nárciszokat, és hiába tudtuk, hogy ezeket a vidám csodákat hamarosan mi kapjuk meg, egyenesen a főnök kezéből és mosolyával kísérve, gesztusként, mert itt a tavasz és itt a húsvét, nem rontott az örömünkön, gyermeki önfeledtséggel ámultunk a nárcisztövek között megbúvó apró tojásokon, gombán, lepkén és a gomba kalapján szteppelő katicán, ja, meg ma haza is zavartak minket délben, úgyhogy, ha eddig még nem mondtam volna, azért is szeretem a márnemisolyanvadiúj munkahelyemet, mert van érzéke a gesztusokhoz, pölö a húsvéti gesztusokhoz, és a gesztusok mellett még az is nagyon szuper, hogy ezen a munkahelyen annyira klassz a közösség, hogy a lányok-fiúk két-három napon keresztül csokitojásokat és csokinyuszikat csempésznek az asztalokra, mert kedvelik egymást és jólesik adni, még ilyen kis húsvéti bolondságokat is, és én is kaptam és adtam és örülök, hogy végre lehet így huncutkodni, hogy végre olyan emberek vesznek körül, akiknek jó adni és akiktől jó kapni, hogy végre olyan főnököm van, akinek fontos a kollégái öröme és aki tudja, mennyit érnek a parányi gesztusok. (Az ötleteket meg tessék nyugodtan ellopni, megéri, bár az tény, hogy őszinteség nélkül egyik sem működik.)

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr526170058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tögyö 2009.04.11. 00:40:41

Jó lenne, ha mindenki rájönne a munkahelyeken, hogy így a leghatékonyabb, és az ember imád dolgozni, ha jó a közösség. És mert megérdemled!!! Boldog Húsvétot már Hármotoknak! :)))

Elf 2009.04.11. 03:22:19

tegnap vizsgáztunk és képzeld mikor bementünk a terembe mindkét oktatótól ott volt az asztalon egy csepp csokitojás és szelet :)

Tündérszirmok 2009.04.11. 06:43:40

Minnél feljebb vannak az emberek (íróasztal miegymás) sajnos annál jobban hajlamosak arra, hogy elfelejtsék a legfontosabb munkahelyi szabályt: A munkahely a második otthonunk, mert ott töltjük otthonunkon kívül a legtöbb időt. Ha nincs jó kollegális viszony, nem jó a munkahely. Örülök, hogy jó csapatot, jó közösséget találtál magadnam azon a márnemisolyanvadiúj munkahelyen. Kellenek az ilyen helyek. Legfőképpen mostanában, amikor mindenki folyton tiszta ideg.

magma 2009.04.11. 09:00:10

Teljesen igaz. ;)

ENN 2009.04.11. 09:41:39

Hol van ez az álommunkahely? :-o Biztos, hogy itt Magyarországon? Jó ezt olvasni-komolyan. :-) Áldott ünnepeket kívánunk kis családotoknak! Eszter, Lencsi és a srácok

Aliana 2009.04.11. 10:09:02

jó, hogy végre normális helyen vagy :) boldog húsvétot! :)

csibike 2009.04.11. 10:14:28

Aliana: Én is nagyon örülök. Köszönöm, neked is :) ENN: Ühhü. Köszönjük szépen, jó húsvétolást nektek is :) magma: Az :)

csibike 2009.04.11. 10:18:40

Tündérszirmok: Szerintem az is fontos, hogy a legalsó szinttől kezdve építkezzen az adott közösség, mert hiába pölö egy korrekt főnök minden törekvése, ha olyan emberek vannak egy csoportban, akikből nem lehet csapatot faragni. Hülye voltam, hogy sokáig húztam-halasztottam a munkahelyváltást... Baromira nem mindegy, hogy hol, milyen emberek között töltünk el 8-10 vagy akár több órát. Elf: De jó ilyet olvasni :))) Remélem, jól sikerült a vizsga.

csibike 2009.04.11. 10:21:57

tögyö: Sajnos, ha a véletlen által egy helyre sodort emberek nincsenek egy hullámhosszon, az életben nem lesz belőlük közösség. A rabigás csoportomban így volt, bár 2-3 ember eltávolításával és a megfelelő főnökkel teljesen más lett volna a helyzet. Most az a 2-3 ember jól érzi magát, a többi 7-8 meg inkább teszi a dolgát. Csapatszellem még nyomokban sem lelhető fel.

Tündérszirmok 2009.04.11. 12:15:39

Csibike csak teljesen egyetérteni tudok veled. :-) Igazad van!

mm 2009.04.11. 12:17:08

én kalácsot sütöttem a kollegáimnak és s.k. eperleGvárt vittem hozzá és örültek. (tavaly is:)) (és nem vagyok főnök :))))

Béb 2009.04.11. 14:54:15

De jó! Nem gondoltam volna, hogy van ilyen!

csibike 2009.04.11. 18:38:12

Pigi: Én sem hittem :) mm: Tyű, de kár, hogy nem vagyok a kollégád :D Tündérszirmok: :))

Elf 2009.04.12. 05:26:37

ha megtudom elmondom :)

Lublin 2009.04.12. 09:07:21

Kellemes Ünnepeket!!! ui: nálunk is hasonlóképp délben elzavarják a jónépet (kivéve a mi részlegünket, akik KINN dolgozunk...)

csibike 2009.04.13. 18:30:41

Köszönöm, neked is, bár kicsit utólag :) Kinn?
süti beállítások módosítása