HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.06.13. 21:12 csibike blogja

Ez a hét a kajálásról szól, most már le sem tagadhatnám. A diétát elegánsan hanyagoltam az utolsó két napban is: Pénteken vidám morzsabál keretében a lányokkal és a főnökömmel együtt elpusztítottuk a csütörtökről maradt névnapi maradékot, ma pedig napsütéses, nevetgélős, beszélgetős grillpartyn adtam át magam az evés-ivás örömének. Nem sorolom fel, mi mindent toltam az orczámba és eresztettem le a torkomon, legyen elég annyi, hogy... Ehhh, nem, inkább megtartom magamnak ezt az információt, nem szeretnék lelki traumát okozni a gyengébb idegrendszerű olvasóimnak. Azt is csak félve merem leírni, hogy a mai napot a Daubnerben zártuk, ugyanis majd' elepedtem egy narancsos trüffeltortáért, és ha én épp majd' elepedek, akkor B. van olyan rendes, hogy a célállomásra fuvaroz minket, ő, aki férfimet és engem, örök hála és köszönet érte, a narancsos trüffelcsodát pedig feltétlenül kóstoljátok meg ott, mennyei. Vettem tökmagos pogácsát is, ezt ideiglenesen narancsos trüffeltortaként definiáltam - kajaügyben nincs nálam rugalmasabb csirke a világon. Egyébként egészen sanszos, hogy öregszem, ugyanis egyre jobban élvezem a nagy társaságban megejtett, órákon át tartó falatozásokat, utánozhatatlan hangulata van akár a munkahelyemen, akár a szabadban. Szerencsére az új lakásban elfér majd egy nagyobbacska asztal is. Már csak meg kell venni.

P.S.: Ezúton szeretném cáfolni azt az okostojást, aki azt mondta, hogy az evésben nem lehet elfáradni. De, simán.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr266170035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb 2009.06.13. 22:09:23

Azt hittem, azt fogod írni, hogy szerencsére az új lakásban elfér egy nagyobbacska Csibike is... :-P

Lex 2009.06.13. 22:53:26

engem ki is röhögtek/nek,mikor említem,hogy elfáradtam az evéstől,pihennem kell...de ugye?

2009.06.14. 10:27:13

Evésben elfáradni? Annyira lefárasztott ma a túrógombócevés, hogy vissza kellett feküdjek aludni...:D Hm, ha az öregedés jele az, hogy az ember egyre inkább élvezi a közös, beszélgetős kajázásokat, akkor 16 éves korom óta öregszem:D:D:D Szívás XP

Csapos 2009.06.14. 15:23:54

Akkor hasonló pályát futottunk a héten...nálunk is volt szerdán ünnepi vacsora...jaj az a sültcsülök sztrapacskával és lilahagymával...még most is érzem ha rágondolok...csütörtökön ünnepi vacsora maradékai, tegnap kerti party sült fogassal, saslikokkal, sült tarjával...ma meg isteni bolognai...na volna mit lesportolnom azt hiszem :-)

Vakkantó 2009.06.15. 03:57:57

Úgy látszik van valami a levegőben, és fertőző lehet, mert hétfőn pedagógus nap volt, aztán szerdán meg túszul ejtettek, és csak Fekete-erdő torta- evéssel szabadulhattam...és igenis fárasztó sport az evészet:-))))

csibike 2009.06.15. 09:43:28

Vakkantó: Ó, te szegény túsz :D Csapos: Tudsz élni, lássuk be :D zí: A túrógombóc az olyan, hogy elfáraszt :D Sokáig nem szerettem, ha nem lehetett gyorsan felállni az asztaltól. Az utóbbi években viszont megváltozott a véleményem :)

csibike 2009.06.15. 09:44:24

Lex: Naná :) Pigi: Á, dehogy, valahogy nem rám rakódik a kaja :P
süti beállítások módosítása