HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.07.15. 23:05 csibike blogja

Majd egyszer, ha nagyon sok időm lesz és épp nem felejtem el, azért szeretném felvésni ide A férfi, a Táncórák idősebbeknek és haladóknak, a Régimódi történet, a Puszibolt, A kicsikről nagyoknak I-II. és az Áfonyakirálynő c. könyvekkel-könyvecskékkel kapcsolatos élményeimet. Valamikor az elmúlt két-három hónapban volt szerencsém hozzájuk, ilyenkor igazán tudom sajnálni, hogy túl gyorsan olvasok. Ja, meg akkor is, amikor a sokadik doboz könyvemet próbálom kipakolni a szánalmasan kevés könyvespolcra. Jelenleg egymás hegyére-hátára szuszakolva leledzenek a polcokon. Szégyen és gyalázat. Egyszer úgyis lesz tetőtőltalpigkönyvespolcom, majd egyszer.

P.S.: Még a bedobozolásnál hussant át rajtam a gondolat, hogy mégis mi a fenének van ennyi könyvem, hiszen ha meghalok és egyik gyerekem sem örökli betű- és könyvimádatomat, az enyészeté lesz minden. Pillanatnyi elszontyolódásom közepette aztán jól kitaláltam, hogy ebben a rettentő szomorú esetben valamelyik iskolára hagyományozom a készletet. Meg is nyugodtam.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr186170009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipacs 2009.07.16. 08:55:10

Ne is mondd! Kettőnknek rengeteg könyve van, mostanában nem is nagyon veszek, mert attól tartok nem fog elférni még faltól-falig polcon sem! :o

Zsófí 2009.07.16. 11:43:17

A Pusziboltra én is kíváncsi lennék. Egyszer majdnem megvettem, de aztán valahogy mégis Biff evangéliumával kerültem a kassza elé, és kicsit bánom, azóta sem találkoztam vele. A könyveidet pedig szívesen megörökölném, ha netalántán egy iskola sem venné őket szívesen magához. Így is jóformán csak kölcsönkönyvekből élek. :)

klapanciusz 2009.07.16. 12:08:14

inkább add oda egy hasonló könyvbarátnak, akkor nem jársz így: http://csanad.blogspot.com/2009/06/mi-rosseb.html

Hermész 2009.07.16. 16:36:10

Nincs két napja, hogy elkezdtem a Régimódi történetet! :) Csak sajnos nálam az a baj, hogy egszerre több könyvbe is hajlamos vagyok belekezdeni, ami nagyon nem jó...

kisvirág 2009.07.16. 16:55:18

Van Neked könyveket szerető barátnőd is ;)

Tabby 2009.07.16. 17:26:10

Nem akarlak elkeseríteni, de sosem lesz elég a könyvespolc...még akkor sem, ha tetőtőltalpig lesz! :))))

csibike 2009.07.16. 19:34:01

Tabby: Áááá, ez nem jó hír :D virágom: Jé, tényleg :P Hermész: Engem nagyon magával ragadott a Régimódi történet, ezért hagytam is a fenébe a vele párhuzamosan olvasott másik két könyvet :))

Elf 2009.07.16. 19:36:06

én egyszer csináltam egy nagy selejtezést és amit úgy gondoltam sose olvasok el többet (ponyva hegyekben) azt a könyvtárnak adtam... úgy 2000 darabot, a javáért meg jött egy könyves és megvette... ma sem bántam meg...

csibike 2009.07.16. 19:38:00

dbg: Lesem :) klapanciusz: Szíven ütött, akkor is szíven ütött volna, ha nem tanított volna Puskás Ildikó... Nem tudtam, hogy meghalt, nagyon sajnálom. Zsófi: Nekem néhol meredek, de nagyon eredeti, az tény :) pipacs: Sajnos, nem bírom megállni, hogy ne vegyek vagy ne kérjek ünnepekre... :)

csibike 2009.07.16. 19:40:35

Elf: Amíg élek és nem kerülök olyan helyzetbe, egyet sem tudnék eladni belőlük... :) Anno adtam el könyveket, a szívem szakadt meg értük, de kajára-számlára kellett.

Elf 2009.07.17. 17:14:21

nekem is... no meg amiket megvettem anno (naponta egyet) szuperponyvát még vagy 30 éve, attól csak majd leszakadt a padlás...
süti beállítások módosítása