HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.30. 22:13 csibike blogja

Mozi előtt ráleltem a negyedik, azaz a NEGYEDIK számú ősz hajszálamra (:fejetfalbaverszmájli: ), épp valami normális, emberek közé vihető fejet-hajat akartam barkácsolni magamnak a tükör előtt, amikor megcsillant a rohadék. Lehet, ez volt a jel, hogy mégsem kellene megnézni a Valami Amerika második részét, jelkódoló rendszerem azonban mára szabadnapot vett ki, így legyűrtük a filmet - ő, aki férfim könnyebben, én nehezebben. Volt, amikor szabályosan szenvedtem a film alatt, főleg az erőltetett poénok miatt, de hiába kértem, ő, aki férfim nem harapta át az ütőeremet. Talán az volt a baj, hogy kizárólag jó kritikákat olvastam a filmről, elvárások nélkül kellett volna beülni. Olyan "Zsúfoljunk bele minden sablont-poént, különben nem pörög a második rész..." érzésem volt az egész mozi alatt, pont az a lendület hiányzott, amiről sokan ódákat zengtek, csak egy-két poén ütött, sajnos, mosolyra fakasztottak, röhögésre nem, ha most kellene felidéznem valamelyiket, meglengetném a fehér zászlómat, mert egy sem jut eszembe. A színészpasik nem nyűgöztek le, Szabó Győző is csak a felszínt karcolgatta. Tompos Kátya játéka semmiben sem különbözött attól, amit a Régimódi történet Kislenkéjeként mutatott (és ami már ott is untatott), a táncos-énekes részek kivételével, ofkorsz, mert azokban valóban megcsillogtatta a tehetségét, kénytelen leszek színházban megnézni, hátha. Oroszlán Szonja feneke viszont gyönyörű, ez abszolút igaz.

Hazafelé vettünk szilveszteri trombitát, ez valamelyest helyreállította a lelki egyensúlyomat.

P.S.: Ja, a nap döbbenete meg az, hogy Mester Tamás alacsonyabb nálam, pedig minimum száznyolcvanra saccoltam. (Alacsony pasiként sem arcoskodott-sztároskodott, ez jó pont.)

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr576170131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.12.30. 22:21:05

nincs 180???? :állaleesik: No meg attól is, hogy nem jó a film. pedig nagyon akarom én is...

tejberizs 2008.12.30. 22:21:34

alacsonyabb??? jajszegényszívem:)

tejberizs 2008.12.30. 22:22:16

mármint nem ő, mint szívem, hanem a saját szervem. (bocs, agyhalál.)

csibike 2008.12.30. 22:25:10

Hű, de gyorsak vagytok :)) rizs: Hirtelen ott állt előttem és lenéztem rá, érted, én le rá - a százhetven centimmel és a plusz két centi csizmasarokkal :) Elf: Nézd meg, aztán megdumáljuk :))

Picike 2008.12.31. 08:04:15

Bakker! Mindenki azt mondja, hogy én tisztára Oroszlán Szonjára hasonlítok! Kár, hogy csak a fejem, jobban örülnék, ha a fenekem lenne olyan, mint az övé. :-))

csendeske :) aki egyébként nem csendes 2008.12.31. 08:52:30

Szia Csib. Sosem szóltam még hozzá, bár nagyon rég olvaslak, mert nagyon bírom a stílusod. Igen. M.T. nagyon alacsony. Én is találkoztam vele már. Nagyon kedvelem a zenéjét, és a személyes találkozáskor anno szimpi is volt, de szerintem amit a megasztárban művelt az kritikán aluli. De amiért jöttem: BUÉK.

sesame 2008.12.31. 09:44:33

Csibe, nem ám elsztárosodsz :D Buék! :*)

Picur67 2008.12.31. 10:46:34

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!!!!!

Cuki 2008.12.31. 11:27:29

Hűű alacsonyabb?:-o Pedig olyan magasnak tűnik... Hiába na mindent meg lehet buherálni. Én is akartam a filmet moziban de akkor leteszek róla.:) És mielőtt elfelejteném: Boldog új évet csajszi sok sok postot jövőre is!:) Puszik

Juliette 2008.12.31. 11:50:09

Nem nagy szám? káár..az első részt nem tudom megunni. Azért meglessük...majdegyszer. Boldog új évet csibe!^^

Csillagvihar 2008.12.31. 11:50:32

B.Ú.É.K.!! :)

dorw 2008.12.31. 12:33:48

tök jó, nem csak az én hajam kezdi váltani a színét! *kárörvend* éljen a hajfestékipar! :D Bujék!

lublin 2008.12.31. 12:36:40

ismerem az érzést...nyáron találkoztam az elsővel...fájt...de kitéptem :-))) BUÉk :-)))

Odil 2008.12.31. 13:14:26

én is annyira saccoltam volna... :o durva B.Ú.É.K. csibe!

kata... 2008.12.31. 15:40:58

B.U.É.K négynél még nem kell kétségbeesni%lol%lesz ez még így se%mrgreen%

Babka 2008.12.31. 16:09:46

Háát Mester T. még nálam is alacsonyabb, pedig... Jajdekár, hogy nem volt jó a film..már nem is vagyok rá kíváncsi :) Boldog új évet Csibi!

csibike 2008.12.31. 16:54:47

Köszönöm a jókívánságokat, nagyon kedvesek vagytok, hasonlókat nektek is :)) Babka: Azért nézd meg, hátha csak nekem nem tetszik :)) kata...: Ja, biztos, amikor már meg sem tudom számolni őket :D

csibike 2008.12.31. 16:57:13

Odil: Ülve biztos magasabbnak látszik :D lublin: Itt a blogon már nem egyszer írták nekem, hogy nem szabad kitépni, mert több nő vissza, szóval, lehet, hogy nem volt jó ötlet, de azért én drukkolok neked :)) dorw: De ha te fiatalabb vagy nálam, akkor... :P:D

csibike 2008.12.31. 16:59:23

Juliette és Cuki: Feltétlenül nézzétek meg, lehet, hogy csak az én ízlésemmel van gond :)) sesame: Fene gondolta, hogy ennyi sztár lófrál az utcán mostanában :D

csibike 2008.12.31. 17:04:15

csendeske: Üdv itt és köszönöm, tartsd meg jó szokásodat akár csendesen, akár kevésbé csendesen :)) Annyira nem ismerem a zenéjét, de amit hallottam tőle az nem rossz. A Megasztárban meg csak a válogatót néztem, ott nem éreztem problémásnak. Picike: Szerintem szép az arca is, ha az én véleményem számít valamit :D
süti beállítások módosítása