HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.09.01. 15:31 csibike blogja

Egészen konkrétan úgy érzem magam, mintha fültövön rúgott volna egy morcos orrszarvú: Gyakran üveges tekintettel és álmatagon mosolyogva révedek a semmibe. A belső mozim szinte megszakítás nélkül A Nagy Nyaralás 2. képeit vetíti, én meg alig tudok elszakadni a vászontól, kimerevítem a finom, huncut, mókás, csodaszép jeleneteket, egyiket a másik után, a legjobbakat kikockázom és újraélem, csak néha, egy-egy sürgős feladat láttán rezzenek fel arra, hogy hoppá, a munkahelyemen vagyok, a dolgos hétköznapok kellős közepén, és ilyenkor nem tudom felfogni, miért nem jutott el a Nagy Manitu agyáig, hogy nekem valójában még mindig és tulajdonképpen egész évben a tengerparton lenne a helyem, kéz a kézben ő, aki férfimmel zegzugos utcácskákban bóklászva, sarki kisvendéglőkben falatozva, a csillagos éjszakában szerelmezve... Idegen a metró, taszít a sok büdös és tapló ember, az agyam nem ismeri fel a 'munka' üzemmódot, reggel fáztam, zavarnak a megölte-elgázolta-elrabolta napi hírek, szóval, van itt probléma dögivel. M., aki a legkedvesebb kolléganőm, tegnap meg is jegyezte, hogy nem való nekem a klasszik munka plusz munkahely, iszonyú jól nézek ki így nyaralás után, mintha kicseréltek volna. Egyetértek vele, mármint a munka-munkahely résszel, ha választhatnék, pölö szívesebben öntenék szappant vagy írnék hülyeségeket vagy tutujgatnék embereket vagy fűznék kagylóláncot valamelyik mediterrán csücsökben. Ott nyilván nem folyna egybe taknyom-nyálam: Az allergia szombaton jött, látott és győzött, ennek köszönhetően rosszabb esetben dártvéderesen szörcsögök, jobb esetben csak a könnyem hullik, ami a szempillafestékemmel frigyre lépve estére garantálja a pandamacis dizájnt. Az emós besorolás kizárt, ahhoz négerbarna vagyok és mosolygós és csillogó szemű, ja, meg nekem az orrom piros, nem a csuklóm.

Még nem tudom, hogy fogom túlélni ezt a hetet.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr436169986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2009.09.01. 16:17:53

igazán betehetnél egy dögös csibeképet :)

Csapos 2009.09.01. 17:50:44

Az allergia miatt én is hasonlóan nézek ki. Mikor hajnal 2-kor azt észleltem, hogy a levegő , mint olyan hiánycikk a körzetemben nagyon morcos voltam a világra...De túléljük csibe...akárcsak ezt a hetet :-)

csibike 2009.09.01. 21:51:31

Csapos: Jobbulást neked :)) Szedsz valamit ellene? Elf: Lassan négy éve blogolok és cirka ennyi személyes kép van a blogomban is, szóval, nem vagyok az a magamutogatós típus. Majd megnézel, amikor találkozunk :)

Elf 2009.09.02. 05:25:17

immáron egy éve hozogatjuk össze, de egyszer sikerülni fog :)))

Babka 2009.09.02. 10:16:30

Drukkolok, hogy a következő szombaton, ami nemsokára, na akkor tűnjön el ez a dög allergia, amilyen gyorsan jött!

Csapos 2009.09.03. 20:13:40

Xyzal tablettát és Awamys orrsprayt, de azt bcsak holnaptól...

Béb 2009.09.07. 10:42:34

Megjöttem! De ki látott már csokibarna pandát? :-D Jobbulást!
süti beállítások módosítása