HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.04.23. 00:33 csibike blogja

(#193)

"Kiírlak magamból, meggyógyulok.

Állok melletted, ahogyan máskor más mellett nem, és annyira szeretnélek szeretni... Nem is tudod, nem is tudom, érzem, érzem... Most úgy teszel, mintha, azután mégsem, és én nem nézek rád... Közömbös leszek, mostantól az akarok lenni, és nem akarok a szádhoz érni, mint régen, mint tegnap. Mint egy perce még... Megérint, hogy itt vagy és úgy teszek, mintha másvalaki volnál és én se én, hanem az a másik lennék, aki nincs itt, akit nem érdekelsz. Már nem akarom megsimogatni a fejed, megnyugtatón és forrón és kinevethetően és banálisan. Nem akarom a szemedet nézni, amíg könnybe lábadok, nem akarlak megcsókolni, és nem akarom, hogy megcsókolj. De mosolygok is rád, és nem kerüllek el, szóba elegyedünk, beszéljük ostobán a semmit. Hétköznapi leszek veled. Nem vagyunk ünnep többé... (...) Nehéz a szívem, de majd ha akarom, nem fáj... Nevetek magamon, új-kamaszként: mindegy... ugye, mindegy? Gondolsz-e bármire, ha látsz? (...) Mit gondolsz? Jó így? Így jó most? Már nem akarlak meghódítani, álmomban látott kép vagy, és én nem kereslek ébren... Majd ha tudlak, nem kereslek. Nem kívánlak és nem akarok a testedhez érni, mohó markolással és cirógatással. Tévedés, hogy megszerettelek, nem megszerezni, nem birtokolni akarlak, nem, nem, inkább a semmi. A halálos közömbösség. A csend, mint sikoly... Így akartad, akarjuk akkor így. Meggyógyulok. Kiírlak. Magamból.

Csak rám ne nézz..."

(Ákos: Közömbös gyógyító ének)

.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr46171259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ne dudd gi 2006.04.23. 21:19:04

nagyon sajnálom azt amit értek abban amit írtál, és azomoruvá tesz, hogy lezártnak veszed, bár még "nem nézett rád" és csak remélni tudom, hogy rád fog nézni és nagyon szeretném ha nem Ö akit most kiírnál szivedből, akkor más mellett megtalálod a "nagy Öt" és én szeretném ha nagyon boldog lennél. Én szerényen és csendesen csak azt tudom mondani, hogy ebben mint barát minden segítséget, ha kell én megadok, és mindenben segítek nked:D

csibike 2006.04.23. 22:33:15

Köszönöm :)

kisvirag26 2006.04.24. 15:34:15

Ha jó hallgatóságra van szükséged, bármikor megkaphatsz engem is!! ;) :)

csibike 2006.04.24. 18:14:27

Köszönöm neked is, kiszvijág :) A 26 mire is vonatkozik? :PPP

kisvirag26 2006.04.25. 10:43:34

Gyó van máááááááááá, akkor még fiatal voltam, aztán megszoktam ezt és maradt. Úúúúúúúúgyis Te vagyol az öregebb :p:p :)

Sac 2006.04.25. 15:20:13

Csatlakozom kisvirág25+X -hez :p :D Engem is bármikor megkaphatsz. :)))

kisvirag26 2006.04.25. 15:27:39

Hééééééééééé, nehogy egy x-szel toldd meg mán a 25-t!!!!!! Ááááááááááá, jesszusom! :D

csibike 2006.04.25. 19:12:50

Jahhh, kb. 4 hónappal vagyok öregebb nálad :D Egyébként mindketten 18 évesek vagyunk (H) Sac, 2 x-szel kell megtoldani, és akkomá nem fog tiltakozni :DDD Egyébként mire is kaphatlak meg? :PPP:DD

kisvirág 2006.04.25. 20:22:00

Persze, és ha 3 x-t ír, akkor már alá is írta, mi? :p:D:D

kisvirág 2006.04.25. 20:27:57

Egyébként ne öregítsd magad, nincs az 4 hónap sem :p:)

skyppy 2006.04.27. 20:44:47

..csibikee nagyon szép ez a vers........akár én is irhattam volna..na de majd a következő életemben:-)))))))írok, ugyanis milliomosként születek ujjá, és semmi más dolgom nem lesz ..:PPPPP

csibike 2006.04.27. 22:39:14

Sztem is gyönyörű :) Én drukkolok neked :))))

ne dudd gi 2006.04.29. 01:37:16

én az elöző életemben egy virág voltam, szép és illatos, és gyönyörködtek bennem az emberek, de egy randa csunya ember önzö volt és leszakított, hogfy csak annak virágozzak akit szeretett, de a szerelmük elhervadt, ugyhogy én is a szemétre kerültem sajnálhatnátok, de rájöttem hogy itt is vannak virágok, csak szeretettel kell bánni velük és akkor szépek és csodálatosak lesznek a szerelem meg ugyis érkezik majd mint az esö és elver mindent:) ( de költöi hangulatom vanik ily késöi órán) ,megyek is mer még meg 6-ódók és elásom magam, hogy megint kizöldüljek:DDDD

csibike 2006.04.29. 08:19:19

Minnyá én áslak el, kelgyóka... hajnali fél 2 van... érdekesen pihenteted a szemedet :PPP
süti beállítások módosítása