HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.05.03. 19:04 csibike blogja

(#202)

Hááááát... izéééé... az úgy történt, hogy kivételesen nem előre megfontolt szándékkal kerültem csokiközelbe. Najó, bevallom nőiesen, utána már minden mindegy alapon bezúztam a boltba egy kakaóscsigáért... Okéokéoké, látom, valaki elcsicseregte, hogy fagyit is vettem.

Szóval, mivel rettenetes tollas zseni és istennő vagyok egy személyben - nemisértem, ez a Bp. falu miért nem lep meg szülinapomra az életnagyságú szobrommal -, megnyertem egy fogadást és így ölembe pottyant a hőn áhított kindertojási. Illetve pontosítok: ő pottyant a székemre... én meg rá... ergo, kicsit (???) megnyomorítottam szegényt. A vesztes szerepét időlegesen magára vállaló srác felszisszent az eksön láttán (pedig nem is az ő tojására ültem rá), majd időt kért és elment röhögni... Jelentem, én bekönnyeztem. Nem tudom, ki ült már rá kajakra egy kindertojcira, de a benne lévő műanyag bigyó nagyon kemény... hüpp és szipp.

.

.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr566171249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sac 2006.05.04. 08:39:55

Lehet a srác is azt bánta????? :)) Nem is tudtam, hogy nem szeretsz keményre ülni.....hmmm mik vannak :ppppp

csibike 2006.05.04. 18:07:00

A srác CSAK barát :PP A dokinőm egyébként halál komolyan mondta, h nem ülhetek keményre egy ideig a gerincem miatt :)))) Bár ő székre gondolt... én ettől függetlenül lelkesen röhögtem rajta :DDD Más kemény témáról meg nem nyilatkozom (H)

Csalo 2006.05.08. 00:51:05

Jut eszembe anno idején,cegény MIKI-re ültél rá......ugylátom a hátsod vonzza az "édes" dolgokat:DD

csibike 2006.05.08. 17:11:28

Nemcsak a hátsóm :DDDD

Sac 2006.05.09. 08:04:14

Ja-ja én is hallottam már olyanról, aki találkozott már valakivel aki látta, mikor Csibi bikinibe (vagy nélküle) szaladgált a konyhába és egy orv palacsinta lopakodó stílusban megközelítette és édesen rátapadt a hátsó dolgokra, azóta tudom nem tojáshéj hanem palacsinta van még a hátsóján :pppp :d

csibike 2006.05.09. 13:06:55

Rágalom :D Tojáshéj azzzz :P
süti beállítások módosítása