HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.07.30. 18:24 csibike blogja

(#528)

Általános iskolai osztálytársaimnak nemrég babája született. Cirka 16-17 éve vannak együtt, több hónapnyi-évnyi mosolyszünet nélkül, ergo nonstop. Amikor utoljára láttam őket, úgy tűnt, boldogok. (Mármint a szó közkedvelt értelmében. A „boldogság" az én egyéni értelmezésemben teljesen mást jelent - ráadásul nagyfokú őszinteség szükségeltetik hozzá.) Bevallom, ambivalensen viszonyulok az ilyen típusú kapcsolatokhoz: Valahol becsülöm azt, hogy két ember hosszú éveken át kitart egymás mellett jóban-rosszban, ugyanakkor pöttyet sajnálom is őket. Egy biztos: Nem lennék a helyükben. Soha.  

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr596170910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2007.07.30. 18:35:14

nem értem, miért sajnálod őket. ha felnőtt fejjel is azt mondják, ők csak egymással, akkor miért? és honnan veszed, hogy egy ilyen régi kapcsolatban nem őszinték egymással? - kicsit ez jött le nekem, lehet, hogy félreértem persze. az utolsó két mondat meg enyhén kétértelmű. én értem, hogy pesszimista vagy, de ennyire nem kell. (ez az én reszortom. ;) )

firka 2007.07.30. 18:36:49

Dettó így gondolom, mint Te.. :) Mondjuk egyedül is vagyok... %rolleyes%

Tim 2007.07.30. 18:37:30

egyébként én is ma láttam az iwiw-en, hogy egy egy éve házas barátomnak (egy évvel idősebb nálam a srác) babája született. én meg pont azon gondolkodtam el, hogy amikor annak idején nekem nézett ki úgy, hogy megvan az "igazi" (ill. én hordtam rózsaszín szemüveget), akkor neki nem volt nagyon sokáig senkije. most meg totálisan fordítva van.

csibike 2007.07.30. 18:38:26

Egy szóval nem mondtam, hogy nem őszinték egymással. Mindenki úgy él, ahogy neki tetszik, de az ilyen típusú kapcsolatot nem irigylem. Ez kizárólag a saját véleményem :) Az utolsó mondatok arra utalnak, hogy egy olyan kapcsolatban soha nem tudtam volna élni, ami 14 évesen kezdődik és 30 évesen még mindig tart :)

Tim 2007.07.30. 18:40:18

írtam is, nekem ez jött le - feltettem, hogy félreértem. :) én például irigylem az ilyen kapcsolatokat. ha valakit igazán szeretsz (és az is téged), akkor ez működik. :) simán. ja, meg a mesékben. tehát el sem hiszem, hogy vannak ilyen emberek... ;)

csibike 2007.07.30. 18:46:05

firka: Nem ettől függ az egyedüllét :) Ráadásul inkább vagyok egyedül, mint egy rossz kapcsolatban... Tim: Az, hogy ki az igazi, a rózsaszín naphemüge levétele után derül ki - min. hónapok alatt. Szerintem :)

csibike 2007.07.30. 18:50:24

Tim: Nekem több ilyen ismerősöm van... :)Vszleg ez attól is függ, hogy ki hol nőtt fel. Gondolom, vidéken sanszosabb egy ilyen kapcsolat. A összes fájdalmam, csalódásom ellenére sem szeretnék úgy élni valakivel, hogy 14 éves korom óta együtt vagyok vele :)

firka 2007.07.30. 18:52:08

Jah, én is inkább egyedül..csak néha azt gondolom túl szabad vagyok, és pöttyet sem megalkuvó...vagy mondjuk inkább úgy még nem jött el a megfelelő..:)

Tim 2007.07.30. 19:15:18

csibi, nekem addig nem jött le a rózsaszín szemüveg, amíg 3 év után meg nem csaltak. :)

csibike 2007.07.30. 19:42:37

firka: Én sem tűröm a korlátokat, viszont értelmes kompromisszumokat már tudok kötni... :) Drukkolok neked :)) Tim: Nekem 2-3 hónap után eloszlik a rózsaszín köd. A problémákat meg érzékeli az ember, max. nem vallja be magának :)

Neyla 2007.07.30. 19:51:30

Hú, hát én is inkább az irigylem őket véleményen vagyok! :O

Mimoooo 2007.07.30. 21:52:58

Hát a fene se tudja. Mi is akkor jöttünk össze amikor én 15 voltam. Viszont nincs viszonyítási alapom, nem tudom milyen az amikor nem ilyen, Te nem tudod milyen az amikor ilyen. A léyneg, hogy mindketten megvagyunk úgy ahogy vagyunk.

Neyla 2007.07.30. 22:22:41

Végeredményben mindenki azt szeretné, hogy álljon mellette valaki, egy valaki, aki igazán, aki nagyon, aki tényleg. Szóval nem értem, miért baj, ha ez a valaki nagyon régóta és nagyon soká áll mellette?!

Neyla 2007.07.30. 22:23:24

Legalább is én el bírnám viselni! :)

dreamdancer 2007.07.30. 23:41:14

szvsz kell a tapasztalat. lehet élni egy faluban, úgy, hogy sose hagyod el. lehet egyetlen munkahelyen dolgozni egész életedben. lehetsz így boldog - csak a világról nem fogsz tudni semmit. amúgy minden beszóló "hazabeszél" ehhe...

Neyla 2007.07.31. 00:08:50

Ha nem tudsz a világról semmit, akkor nem tudod, hogy mit nem tudsz, tehát ettől még ugyanúgy boldog maradsz! :D (Erről mindig az jut eszembe, hogy: "Boldogok a lelki szegények" :) )

skyppy 2007.07.31. 05:33:03

..héé nem ér leszólni az ilyesmit....biztos vagy benne,hogy rossz ez?....inkább becsülendő a mai laza világban..és tudod,ha kellő szabadsága megvan mindegyik félnek,miért vágyna másra..nem egyformák az emberek..nekik lehet nem börtön az ami neked annak látszik....tehát előre,és tessék kipórbálni milyen az amikor életed párjával hót kómásan azt találgatod vajh miért bömböl már megent az egyszem életünkértelme....:PPPP.... amúgy én és mi már 23 éve együtt...és nem minden fenékig tejfel, de nem lehet mindíg feladni amikor rossz ez gyávaság...és korántsem biztos,hogy utána jobb lesz.... ehh igaza van dream-nek hazabeszélek...de nincs más példám....:-)))

csibike 2007.07.31. 08:47:17

Mimo: Az a lényeg, hogy nektek jó legyen :) Én erre képtelen lettem volna, és ezért becsüllek titeket. Viszont azt gondolom, sok mindent vszleg nem tapasztaltatok meg. Ez persze nem feltétlenül jelentkezik nálatok hiányként. Nekem hiányozna :)

Balazs 2007.07.31. 08:49:20

Hat gyerekek nemtom. Sajnalod azokat akik boldogok? LOL? Hany nagy tapasztalattal rendelkezo ember boldogtalan? Minnel tobb tapasztalata van valakinek, annal tobb az elvarasa is. Minel tobb az elvaras annal nehezebb teljesiteni oket:)

csibike 2007.07.31. 08:52:01

Neyla: Egy szóval nem mondtam, hogy baj... A post arról szól, hogy szerény személyem elmerengett az ilyen típusú kapcsolatokon és arra a következtetésre jutott, hogy a sok pofon és kudarc ellenére jó neki, mert mást is megtapasztalhatott :) Úgy gondolom, hogy kicsit burok jellege van annak, ha 14 évesen összejövök valakivel és mellette élem le az életemet... :)

csibike 2007.07.31. 08:53:01

dream: Ott a pont :) Nem gondolom, hogy feltétlenül igazságot kell tenni... :)

csibike 2007.07.31. 08:55:43

Kyara: Milyen érdekes, hogy ha egymás mellett van a "becsülöm" és a "sajnálom", akkor a legtöbben csak az utóbbit veszik észre... :) Mondtam egy szóval is, hogy ez rossz? Azt mondtam, hogy nekem nem való. Azt el tudom képzelni, hogy valakivel együtt élek az elkövetkező 20 évben, azzal semmi gondom :)

csibike 2007.07.31. 08:57:39

Balázs: Mondtam egy szóval is, hogy azokat sajnálom, akik boldogok? Gyerekek, olvassatok figyelmesebben, plíz :) Nem értek egyet. Tapasztalat nélkül is voltak elvárásaim, és nem bántam meg, hogy a mai napig ragaszkodtam hozzájuk :)

Mimoooo 2007.07.31. 08:57:55

%mrgreen% na de mi van ha ők is csak 20 évet élnek együtt??? Egyébként mi azt az elvet valjuk, hoyg addig vagyunk együtt amíg jó, ha kiégett már nem érdemes. Egyikünk sem állítja, hogy együtt fogunk megöregedni.

Mimoooo 2007.07.31. 08:58:53

A helyesírási hibáktól kéretik eltekinteni reggeli és szemüveg nélkül írom %mrgreen%

csibike 2007.07.31. 09:15:56

Oksa, én reggeli közben, bár lencsével, de álmosan :D Szerintem nehezebben váltanak azok, akik már 14 éves koruk óta együtt vannak, és az eltelt 16-17 évben gyerekük is született. De persze tény, hogy nem borítékolható a mindhalálig :)

kicikevijágocka 2007.07.31. 09:43:07

Szerintem lemaradtál egy időszakukról, volt mikor nem voltak együtt, aztán rájöttek, hogy mégis rossz egymás nélkül....

csibike 2007.07.31. 10:18:15

Nem egy bizonyos párra vonatkozik az álláspontom, hanem az ilyen típusú kapcsolatokra általában... :)

Vivyen 2007.07.31. 10:53:44

szijja csibi! h vagy? mi még pesten vunk, hnap megyünk haza... voltunk cserkeszőlőn..diósjenőn..vácon..esztergomban..visegrádon..párkányi hídon..bánkon és persze itt pesten :D szal jól elvoltunk..:) veled mizu? szijja

csibike 2007.07.31. 13:56:57

Sűrű program :)) Én is szívesen nyaralgatnék... :o

Vivyen 2007.07.31. 17:25:17

nem is voltál idén sehol?

csibike 2007.07.31. 20:41:31

Strand + pár nap Balcsin, remélem, ezekből lesz még :) De az a klasszikus nyaralás még várat magára...

naja 2007.08.03. 17:18:19

az, amikor ma Kauai, holnap Miami, holnap után Ibiza, utána jöhet Johannesburg, és még és még és még és...? :-D

naja 2007.08.03. 17:22:13

csibike, szóval szerinted sokkal tutibb, ha 100-135 évesen jönnek össze, miután éltek kicsit, kb. 100-135 évet legalább, és megélik mondjuk a vasházaságot, ugye? :-D

csibike 2007.08.03. 20:36:49

Ha sok pénzem lenne, mennék 1-1 hónapra Mexikóba, Peruba, a Loire-völgyébe, Párizsba... :) Perpill megelégednék azzal is, ha két hétig lógázhatnám a virgácsaimat a Balcsi partján - telefon kikapcs, no számítógép :) Nem tudom, kinek mi a tuti :) Én képtelen lettem volna ilyen kapcsolatban élni, soha nem is vágytam rá.

naja 2007.08.03. 21:03:51

"lettem volna", "vágytam"? Miez??? Ah, vége??? :-p

csirke 2007.08.03. 21:49:18

Ööö... mit nem értesz? :P

naja 2007.08.03. 22:19:11

azegészetmertléccciii! :-p

csibi 2007.08.04. 11:32:16

Amatőr :P

naja 2007.08.04. 11:33:40

Namostakkor egy tőrről van szó, vagy kedvtelésről? :-p
süti beállítások módosítása