HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.11.20. 23:40 csibike blogja

Eszméletlen hideg volt a buszmegállóban, már a második percben azon filóztam, hogy hagyom a picsbe a koncertet, ráadásul legnagyobb sajnálatomra combfix helyett harisnyanadrágot kellett húznom – az ősellenség ott csúszott le, ahol tudott, huzigáltam metróban, kihalt utcán, aluljáróban, egészen addig, míg rá nem jöttem, hogyha kinyomom a hasamat, faszán megtartom, izomból, hehe, pedig nekem olyanom nincs is. Egész jól eltipegtem a csizmámban, ami tulajdonképpen varázscsizma, ugyanis feltűnően gyakran engedtek maguk elé a pasik: Vagy azt lesték, hogy riszálom a seggem járás közben, ez a csizma átka, de dolgozom a kiküszöbölésén, vagy abban reménykedtek, hogyha eltaknyolok, nem őket gyűröm magam alá. Besh o drom fantasztikus élőben is, annyira elvarázsoltak, hogy Bangó Margit és leánykája, Bangó „Pinkybébibálnának öltözött” Mária vendégszereplését is megbocsátottam nekik. Egy dolog zavart a fenomenális két óra alatt: Több száz emberkéből csak én izegtem-mozogtam a zenére, azaz széktáncoltam, mások sznob módra fapofával ülték végig az estet, ja, meg volt egy pöcsfej mellettem, az az állatfajta, aki kizárólag azért jár koncertre, mert trendi, de az élménnyel nem lesz gazdagabb.

P.S.: Valaki tanítson meg úgy fütyülni, hogy a számban van két ujjam. Vagy három. A technikai részletekkel nem vagyok tisztában. (Nem röhög.)

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr766170761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil 2007.11.21. 02:30:10

Nem tudom olvastad-e nálam, én is hihetetlenül jót buliztam amikor nálunk volt a Besh o droM, egészen jót beszélgettem a szexis sráccal ;-) az a különbség, hogy ott mki táncolt, nem értem hogyan lehet ezt másképp....

csibike 2007.11.21. 09:00:54

Azt reméltem, lehet majd táncolni, de sajna nem lehetett... :/ Akarok még Besh o drom koncertre menni, de csak olyanra, ahol lehet bulizni, meg inni :D Melyik a szexis? A szemüveges? :D

Balazs 2007.11.21. 09:18:25

A tancrol valahogy az a kep ugrott be, hogy csibike felall es az uj cxsizmajaban elkezd breakelni, mint a Jedi Visszaterben a (csibe) lepegeto, ami ala a kis ewokok fatorzseket zuditottak:D Amugy faradj csak elem had elemezzem ezt a riszalos reszt:D

gargoyle 2007.11.21. 10:46:47

egy pillanatra ideneztem? mit kell kinek a szajaba? ja persze futyulni is megtanulsz idovel... (:

Béb 2007.11.21. 11:11:09

Jaj, azok a harisnyák... Úúúúúgy utálom, mikor azon ügyeskedsz egész este, hogy húzd fel észrevétlen a harisnyádat... de, hát combfixben meg befagy a munyója az embernek... Sehogyse jó ez. Amúgy csak titokban jegyzem meg - tudom, hogy illúzióromboló - de én szoktam bugyit húzni a harisnya fölé is és akkor nem csúszik... - bár nem is szexi... :-S

csibike 2007.11.21. 13:32:27

Balázs: Á, gyatra a fantáziád, sokkal nőiesebb a mozgásom :D Dehogy riszálok előtted, még elszédülsz :P:D gargoyle: Nem tudok fütyülni, de úgy szeretnék, hogy a fél mancsom a számban van és bazihangos :D Pigi: Pontosan a hideg miatt nem húztam combfixet, de azt reméltem, a harisnya és a csizma véd a hidegtől... Legközelebb nem ruhában megyek, vagy marad a duplabugyogó :D

Rege Ata 2007.11.21. 13:33:17

"...legközelebb nem ruhában megyek..." - hanem? ;-o

Pistahh 2007.11.21. 15:38:54

1. Mindkét kezeden a mutató és a középsőujjadat kinyújtod, többi ujj behajlít (tisztára, mintha pisztollyal akarnál lőni) 2. Mindkét kezed a szád felé fordítod és a középsőujjaidat összeérinted úgy, hogy a körmeid pont felül legyenek 3. Ha eddig jól csináltad (és én meg nem wrtam el nagyon :),akkor a négy ujjad egyvonalban van, a körmök sorban egymás mellett. 4. Ezt most valahogy betuszkolod a szádba :) - gyakorlatilag mintha mind a 4 ujjaddal a nyelvedre mutatnál 5. az ujjakkal visszakunkorítod a nyelved végét felfelé (hogy kb. fektetett J betű alakja legyen, bár ez betűkészlet függő, fontos, hogy teljesen visszakunkorodjon 180 fokban) és ilyen formában betolod a nyelved annyira, hogy a 2 középső ujjad között ki tudjon jönni a szádból a levegő. 6. megfújod a levegőt 7. szól. Ha nem tökéletes, lehet játszani azzal, hogy mennyire kunkorítassz, mennyire tolod vissza a nyelved, meg mennyire fújod. Előbb utóbb rájössz. Én meg most szépen elmagyarázom a kollégáknak, hogy miért turkálok a számban fél órája...

gargoyle 2007.11.21. 17:56:58

pistahh ezer eve nem lattalak, de meg mindig nyugodt es szakszeru vagy :D agahoz tervezel menni? :D a kollegak nalam is hujen neznek hogy miert vegzek ambulans mandulamutetet :D

Pistahh 2007.11.21. 20:12:56

Gargoyle: igen, tervezem. :) És amilyen meglepő, én is kb. 1000 éve láttalak. :)

csibike 2007.11.21. 20:19:10

Pistahh: Ez szuper, kösziiii :D Hangot még nem adok ki, de rendületlenül röhögcsélek :D Lelki szemeimmel látom, hogy minden olvasóm nekiáll a szájában turkálni :D gargoyle: Wow, ti ismeritek egymást? :o Én itthon cirógatom a mandulámat :D

Bogi 2007.11.21. 20:33:09

Francba, összeköptem a billentyűt...

csibike 2007.11.21. 20:46:48

Én meg összenyálaztam a mancsomat... :o

csibike 2007.11.21. 20:54:29

A röhögéstől folyik már a könnyem, de még mindig nem szól.. :D

Pistahh 2007.11.21. 22:52:18

kezdem azt hinni, hogy valamit rosszul írtam az instrukciókba.. :) illetve inkább hogy valami fontosat kihagytam. :) De sebaj, próbálkozzatok csak tovább. :) Az első, akinek sikerül, kap tőlem egy virtuális képeslapot.

Magányos Csapos 2007.11.21. 23:08:02

Besh o dromot nem lehet ülve bírni...ez tényleg nem az a zene...szeretem, bár némileg elfogult vagyok velük...

csibike 2007.11.22. 08:43:44

Pistahh: Nekem még mindig nem szól, lehet, a nyelvem nem kunkorodik eléggé, de kiválóan elszórakoztam bénázás közben :D Csapos: Miért vagy elfogult? :) Jövőre csak táncos helyre megyek, bár azt hittem, a Művészetek Palotájában is lesz egy kis hely... :)

DuDe 2007.11.22. 12:08:42

nah, ezt én is megpróbálom...majd otthon :) Itt az irodában épp a minap rendezkedtünk, így most szinte az egész társaságra rálátok - és ők is rám :)

csibike 2007.11.22. 17:43:27

Nekem még mindig nem sikerül - most már ott tartok, hogy attól elröhögöm magam, ha a számba veszem a kezemet :D

Magányos Csapos 2007.11.22. 19:11:27

Azért mert jo pár éve Gergővel (tudod a szemüveges fuvós) meg néha a sógorával Ádival(kannás csávo) egy baráti társaságba jártunk. Ez az elfogultságom oka ...

csibike 2007.11.22. 20:44:07

Eszméletlen, miket tud Gergő és Ádám - főleg az utóbbi :)))

Pistahh 2007.11.22. 23:22:57

csibike: mit tudnak? az ujjukkal fütyülni? ;)

csibike 2007.11.23. 09:34:05

Hehe :D Mondhatnám finoman és nőiesen, hogy kabbe :D

gargoyle 2007.11.23. 12:43:49

csibike: gyakorolj azzal hogy cseresznyeszarra csomot kotsz a nyelveddel. erositi a kunkorodast es a pasik is nagy elismeressel fogadjak a mutatvanyt altalaban :D pistahh-val mi kb akkor neteztunk egyutt amikor te meg szánsájnbarbit oltoztettel :D '96 is volt talan az meg :D akkor meg az irc volt a sztar nem a blogok meg a webkettonulla. hiaba a mai fiatalok mar nem tudnak _rendesen_ netezni. (:

csibike 2007.11.23. 14:44:56

Szarnak olvastam, nem szárnak :D A nyelvemre eddig egyik pasi sem panaszkodott :D Hű, azért még tegezhetlek titeket? :P 96-ban érettségiztem... :o

Pistahh 2007.11.23. 15:55:29

csibike: engem asszem igen. Na jó, határozott igen. :) Ha szépen kérsz. :)

csibi 2007.11.23. 19:31:22

Á, eddig tegeztelek, késő :D
süti beállítások módosítása