HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.12.31. 00:08 csibike blogja

Ímé, 2007-es legjeim. Ha már tavaly hagyományt teremtettem.

Legkerekebb: A seggem. Meg az éveim száma.
Legrühelletesebb: Okoskodó kolléganőm. Valaki megdughatná végre, sokat javítana a személyiségén.
Legvágyottabb: Gyerek. Még mindig. Kettő. Vagy három. Esetleg négy.
Legmegrázóbb: Szeretkezés közben sírni a gyönyörtől.
Leglélekölőbb: Jelenlegi munkám. Érik a szőlő váltás...
Legizgalmasabb: Franciázás. Nem úgy. (Na jó, úgy is.)
Legtermészetesebb: Ahogy ő, aki férfim családja befogadott. Szívből.
Legsírósabb: Július és augusztus és szeptember.
Legszánalmasabb: Ha valaki abban leli örömét, hogy nem adja vissza a számomra kedves könyveket.
Legbunkóbb: Egy vidéki tévé. Nem készített velem interjút az előadás után, pedig még a hasamat is behúztam.
Leghihetetlenebb: Nem blogoltam egy ideig és hiányoztam. Sokaknak. Olyanoknak is, akikről nem tudtam, hogy olvasnak.
Legpokrócabb: Ha szívben-lélekben fájok, nem válaszolok, nem veszem fel a telefont. Eltűnök, mert nekem úgy jó. Vagy nem, de bocs utólag is.
Leggyűjtögetőbb: Mexikóra. Egyiptom is beleférhetne.
Legkísértőbb: Abbahagyni a blogolást.
Leghiányolttabb: Nyaralás.
Legszomorúbb: Ha egy barát csak ígérget, aztán jól cserbenhagy. Vagy ha vizsgáztatni próbál - barátságból.
Legszexibb: Ő a konyhában. Főzés közben is.
Legszámtalanabb: Bizsu, könyv, tea, gyertya.
Leggusztustalanabb: Takonyra hajazó harcsanyálka, broáf.
Legelhanyagolatbb: Szakdoga, a harmadik. Tavaly óta egy szót sem írtam-olvastam. Csak az kövezzen, akinek minimum három van.
Legérdekesebb: Megkedveltem az efegyet és Talmácsit. Na, meg a harcsapaprikást.
Legnehezebb: Elviselni az igazságtalanságot és a muszáj-korlátokat.
Legszívmelengetőbb: Szép vagyok reggel, ébredés után, kócosan, kispárnagyűrt orcával. Többször is előfordult - nem én mondtam.
Legbalesetokozóbb: A dekoltázsom. Betiltom, ígérem.
Legfájdalmasabb: Öregednek a szüleim - fájnak, ráncokat gyűjtenek.
Leggyűlöltebb: Mosogatás. Szerintem mosogatólány voltam előző életemben.
Legveszélyesebb: Én. Saját magamra.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr266170674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel 2007.12.31. 00:30:21

Amik így hirtelen eszembe jutottak: - Öööö, mi is a kolléganőd telefonszáma? :) - Ha Mexikóba eljutsz, feltétlen igyál agave-párlatot (azaz tequilát, helyit; az mindig jobb, mint a teszkós)! - Ha esetleg tényleg be fogod tiltani a dekoltázsod, kérlek készíts képet a műtétet végző orvosról, amikor elé állsz és közlöd vele: "kisebb melleket akarok!". - Mosogatást vállalok (de tényleg, hála a kolinak van tapasztalatom benne). Mondjuk pizzáért, vagy harcsáért, olyat még úgyse ettem. Ha esetleg ma már nem keverednék gép elé, akkor boldog új évet kívánok néked és minden kedves csibeolvasónak! :)

OSUDF 2007.12.31. 01:28:50

Utólagos engedelemmel nyúltam az ötletet, és a magam verzióját megcsináltam magamnak:P Milyen balesetet tud okozni egy dekoltázs?:D Azt még értem, hogy a szex életveszélyes, még ha fordítottan is, mint a sziklaugrás, de egy dekoltázs???

OSUDF 2007.12.31. 01:29:32

Az az engedelmemmel az igazából engedelmeddel, csak már azt sem tudom, hol áll a fájós fejem. Sorry:S

G Zoli 2007.12.31. 06:24:03

Tetszik nagyon az összegzés. Szilveszter hol lesz? Ma jövök még, de addig is boldog újévet!

skyppy 2007.12.31. 07:10:49

...egyszer majd add ki könyv formában...a legjeim címmel....:-))) Boldog Új Évet!...:-)) ..

Magányos Csapos 2007.12.31. 09:49:22

Ez nagyon jol sikerült...én már kíváncsi vagyok a 2008asra is...na majd jövöre...nagyon boldog uj évet Csibe!

Mefi 2007.12.31. 11:36:21

Hát ez most így megkacagtatott, pláne a második. :) Gyereket én is szeretnék (majd), de csak annyit, amennyire lehetőség van. Ha egyet tudok eltartani, egyet, ha ötöt, ötöt. Mindent meg akarok neki(k) adni. :)

Neyla 2007.12.31. 11:58:04

Nagyon tetszik ez az ötlet! Egyébként meg boldog új évet! Jövőre is ugyanitt! :)

winstonsmith 2007.12.31. 12:01:02

Hmmm, az első elindította a fantáziámat. :) Boldog új évet! :D

Kuffnágel Béla 2007.12.31. 15:23:08

Kíváncsi vagyok a legkerekebb seggre :D

Boci 2007.12.31. 16:07:51

BUÉK kedves Pipi! :)

csibike 2007.12.31. 16:33:21

Rommel: Nagyon rendes srác vagy, igazán :)) A mosogatási ajánlat meg egyszerűen csábító :D OSUDF: Csak nyugodtan :) A dekoltázs pölö úgy lehet veszélyes, hogy az ipse arra koncentrál, miközben leszáll a villamosról - és megbotlik és elesik...:) Zoli: Mivel nincs hangom, folyik az orrom, nonstop köhögök és hőemelkedésem van, itthon :/

csibike 2007.12.31. 16:37:12

Kyara: Ja, megírom a legszarabb szexélményemet is, aztán az exeim filózgathatnak, vajh kire gondoltam :P Köszönöm, neked is :)) Csapos: Várj, a 2008-as legeket még meg kell érni :D Köszönöm, neked is :)) Mefi: Egészségedre :)) A koncepcióddal egyetértek. Egykének lenni nem jó, ezért min. 2 gyereket szeretnék és remélem, mindent meg is tudok nekik majd adni :)

csibike 2007.12.31. 16:40:30

Neyla: Örülök :) Úgy legyen! :D Köszönöm, neked is :) winston: A kerek számokra izgulsz, hehe :P:D Kuffnágel: Tudom :D Köszönöm, neked is, kedves Boci :)

2007.12.31. 16:52:35

Istenem, ha még a Fradit is szeretnéd...:P Boldog Új Évet csibe!!!

Babka 2007.12.31. 17:02:57

BÚÉK Csibe! P.S:ez a post is nagyon ott van..:D és sokmindenben hasonlítanak a legjeink :) talán csak 3vagy talán4 pont nem ua. a dekoltázsomat meg én is szívesen betiltanám, ha lenne..:DDD

Chilly 2007.12.31. 17:22:22

BÚÉK DRÁGA CSIKKEN!Legyen nagyon jó és izgi az új éved!!!Reméljük jövőre még sok szösszeneteddel megörvendetsz minket!!!:))))

csibike 2007.12.31. 18:16:35

Che: Akkor már nagyon tökéletes lennék, így CSAK tökéletes vagyok :P Köszönöm, neked is :) Babka: Köszönöm, néked is :)) Unalmas is lenne, ha ugyanazok lennének :D Chilly: Aranyos vagy, köszönöm, izgalmasat neked is :)) Igyexem :D
süti beállítások módosítása