HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.02. 09:53 csibike blogja

A tegnapi hangszál- és tüdővizitbe némi változatosságot vitt Sápadtarc, aki egyből kiszúrt magának, szerintem nem esett nehezére, én voltam az egyetlen párductestű és meseszép 50 év alatti nőnemű beteg. Lehetett vagy tizenkilenc, esetleg húsz, szegény, biztos órákon át gyakorolta bugyiszaggatónak gondolt nézését, mondjuk, én hirtelen inkább egy kitömött hal dülledt látószervére asszociáltam és igyekeztem rosszalló tekintetet vetni rá, amiben benne volt az is, hogy igen fiatalka vagy, aranybogár, megköszönném, ha másra bandzsítanál, de nem értett a szóból, vagy azt hitte, ez a női nem valójában igen. Nem tudom, hány évesnek gondolt Sápadtarc, talán a szokásos 23-25-nek, a harmincat tuti nem hitte volna el, ő sem, mindenesetre megnyugodtam, továbbra sem kell botox injekciókra kuporgatnom, elég ide a szemránckrémem, és mert jó fej vagyok, elárulom, hogy az Ilcsi-féle csengőlinkás csodát használom, ezek szerint tényleg hat, nemcsak én hiszem azt, hogy nincs ráncom, lassan tinédzserré fiatalít vissza.

A bagzó macska szérumot nyugdíjas éveimre szánom, vésztartaléknak.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr836170579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmen 2008.02.02. 10:27:27

Én azt hittem, hogy csak viccelsz a bagzó macskával, pedig nem... :)

cesztina68 2008.02.02. 11:24:00

Juppiiii én azt hittem lányok, hogy a szép lélek tart fiatalon :):):) Upszi, megyek kenőcsért...., de hol, de mit? (kétségbeesett arc, kaján vigyorral a szemzugban)

Babka 2008.02.02. 11:25:19

jók ezek az Ilcsi féle csodasza..szerek szeretem énis :)

fuze 2008.02.02. 12:04:42

ezek szerint nem látod a húszévesekben rejlő potenciált? *elsunnyog

Béb 2008.02.02. 12:24:44

Valahogy ismerős a helyzeted... Nálam is csak álom, hogy ne kérjék el folyton a személyimet, pedig 4 hónap és én is közelebb leszek a 30hoz, mint a 20hoz...

Chilly 2008.02.02. 12:36:18

Volt munkatársnőm ő is már közeledik a 30hoz de ő kinéz max. 18-nak vagy az eladók szerint annyinak sem.Neki nincs olyan alkohol v. cigi vásárlás amikor ne kérnék el a személyijét és amikor megmutatja rendőrt akarnak hívni rá hogy nem lehet 29 éves tuti hamis a személyije....és ez mniden alkalommal megtörténik vele...csoda ha nem mer 1 üveg pezsgőt venni???:)))

csibike 2008.02.02. 13:51:33

Chilly: Szegény :D Én igazán akkor nehezményezem, hogy fiatalabbnak néznek, amikor pölö egy idős pasi simán letegez, pedig akkor látott először, és kislánynak titulál. Mondjuk, amikor még tanítottam, egyszer be akartak zavarni a folyosóról - mondtam, hogy bocsi, de én vagyok a tanár :D Pigi: Fú, nagyon öreg leszel :P:D Szerencsére nem kérik el a személyimet, csak pölö folyton diákbérletet akarnak adni a metrónál :) fuze: Nagyon jól kijövök a húszéves pasikkal, csak ne akarjanak rámhajtani :)) Az idősebbeket szeretem, mármint a nálam 4-5 évvel idősebbeket, már a saját korosztályommal sem boldogultam soha, mindig is érettebb voltam náluk :)

csibike 2008.02.02. 13:54:36

Babka: Van, amelyik jó, van, amelyik kevésbé. Ez nem is drága és hatékonynak is tűnik :D cesztina: Ja, a szép lélek, meg a külső rásegítés :D Botoxig nem fajulna a helyzet, de én pölö rendszeresen használok testápolót, kézkrémet és társait. Carmen: Kétértelmű az utolsó mondatom, de az tény, hogy van ilyen szérum :))

Odil 2008.02.02. 14:58:42

Nem csak a 20 éveseké a világ :)

zazu 2008.02.02. 17:34:32

A bagzó macska szérumról nekem nem a szép szem jut eszembe, hanem a büdös szana-széjjel pisilő macska...(gyakorló cica tulajdonosként mondom)

movhu 2008.02.02. 17:44:36

A fenti tényeket csak személyes szemrevételezéssel tudnám ellenőrizni, és csupán így tudnék róla véleményt mondani :)

csibike 2008.02.02. 18:04:25

movhu: :D Próbáld ki a krémet, ha nem hiszed :P:D zazu: Kutyás voltam, szerencsére :)) Odil: Semmi pénzért nem lennék 20 éves :)

gargoyle 2008.02.03. 12:37:03

a fiatalsaga mar onnan latszik a delikvensnek hogy pusztan nezessel probalt hipnotizalni. az idosebbek odamennek megszolitani es ezzel hazhoz jarnak pofonert :D

csibike 2008.02.03. 14:17:58

Próbálkozott azzal is, hogy elsétált előttem, de akkor sem néztem rá szebben :)

Norka 2008.02.05. 16:41:01

Hol lehet ilyen Ilcsi izét venni?:)

csibike 2008.02.05. 16:57:27

Az Ilcsi honlapján van a "Referenciakozmetikák" menü, vagy valami ilyesmi. Itt tudod megkeresni, hogy pölö a te kerületedben vagy városodban hol van ún. Ilcsi kozmetika. Bebattyogsz és konzultálsz a kozmetikussal :) Boltban nem lehet kapni, csak így. Jártam már több referenciakozmetikában úgy, hogy a netről választottam ki őket, attól függően, hol laktam-dolgoztam, és mindig rendesek voltak. Ha van hozzá kapacitásod, érdemes telefonon rákérdezni a termékre több kozmetikában, mert lehet, meg kell rendelniük, illetve az árára, mert ezek a termékek általában "szabadárasak", van, aki többet tesz rá, van, aki kevesebbet :)

Norka 2008.02.05. 23:57:28

Jah, az oldal nem tölt be.... de köszi a részletes tájékoztatót!:)
süti beállítások módosítása