HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.29. 12:11 csibike blogja

Rühellem a mobilt, ippeg csak megtűröm, mert hasznos, ezért általában, ha nincs vészhelyzet, olyan esemeseket kapok engem egész jól ismerő barátoktól, hogy "Csibi! Írtam neked mélt!". Teljesen fapados a mobilom, szolidszürke, gyári csengőhangos, nem lehet vele zenét hallgatni, netezni, lábat masszírozni, sőt, felfújható kispárnaként vagy vibrátorként sem funkcionál. Viszont egócirógató üdvözlésre számíthatok, mihelyt jó pint pötyögök be: "Gratula, baszki, eltaláltad a kódodat!" Nem, nem alapfelszerelés, én véstem a memóriába, mert vigyázok a lelki egyensúlyomra, na.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr726170516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mefi 2008.02.29. 12:31:39

Én sem vagyok oda a telefonokért, de kütyübuzi vagyok, tehát. :)

csibike 2008.02.29. 12:35:44

Nem ismerek olyan pasit, aki ne lenne az :))) (Hiperszupermegatuti mobilod van, mi? :P)

Rézangyal 2008.02.29. 13:17:14

Az én mobilom rózsaszín... mindenhol megrökönyödést kelt, de én imádom, olyan egyedi. Egyébként nem hiperszupercsillivilli csak olyan fapados, de legalább vicces. :)

cesztina68 2008.02.29. 13:59:00

Nekem okos telóm van, mindent oda írok be, gáz amikor betrottyol, egyszer már jártam úgy, elég röhögséges voltam a hómező agyammal:)Ja és mp3-as, a kedvenc zenéimet hallgatom, kizárva a külvilágot! :)

Neyla 2008.02.29. 14:05:16

Végre valaki, aki nem telefonfüggő, és nem akörül forog neki a világ! Én sem szeretem őket, csak épp telefonálni és sms-ezni lehessen rajta!

kif 2008.02.29. 15:04:07

rendesen ezaz üdvözlőüzeneted? sírvaröhögök.

csibike 2008.02.29. 15:25:52

kif: Ühhü :) Ha sikerül lekapnom a szöveget, beblogom ide. Cirka 2 mp-ig mutatja magát, de majd küzdök pöttyet :D Neyla: Csak akkor nyúlok mobilhoz, ha nagyon muszáj :) cesz: Annyira utálom a mobilt, hogy még ezt a funkcióját sem használom, inkább cetlikre írok, ezeket viszont gyakran elhagyom :D Réz: Kérek szépen egy képet a blogodba, látnom kell :D

kelgyo 2008.02.29. 15:50:12

A mobil - nekem legalábbis - szükséges rossz. Tök feleslegesnek érzem a benne lévő "extrákat". Méghogy vibrátorként nem funkcionál?! Na, hallod! Nem kűxik a rezgőmód? Na. Ha van regzőmód, akkor akár televibrátornak is használható, ha messze a kedves. Így nem kell a távollétében szeretőt keresni.... Szóval azért van annak a mobilnak haszna is.

csibike 2008.02.29. 15:57:29

Sok mindent megkönnyít a mobil, ezt aláírom, de ha lehet, nem használom. Életemben nem volt vibrátorom, plusz nem hiszem, hogy bárki is képes lenne azt nyújtani, amit ő, aki férfim ;)
süti beállítások módosítása