HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.13. 21:54 csibike blogja

Kezdetben, amikor még ifjú voltam és bohó és még a tojáshéj is a fenekemen virított, azt gondoltam, minden embernek van egy párja szélesevilágon, a nagyonnagyő, és emiatt minden ember fél ember, és csak akkor lesz egésszé, ha megtalálja a hiányzó ötven százalékát, a két fél találkozása pedig a boldogság záloga. Ühhü, naiv kislány - kellett néhány pofon, míg magamhoz tértem. Egy ideje, nem régóta, talán két éve, tudom, hogy ez hülyeség. Miért? Ha fél ember vagy, mindened a másiktól függ: az egész éned és a boldogságod, vagyis teljes kiszolgáltatottságban élsz nélküle, akiről valójában azt sem tudod, hogy létezik, ha meg létezik is fixen, nem biztos, hogy felismered, vagy előfordul, rossz emberről hiszed, hogy na, ő az. Szerintem úgy jó, ha két egész ember talál egymásra. Ha nincs kiszolgáltatottság, ha nincs a "nélküledfélembervagyok" érzés, ha nincs függőség. Ha tudom, mit érek és mire vagyok képes, ha tisztában vagyok az álmaimmal és a vágyaimmal, ha tudom, mit akarok. A jó kapcsolat egyik titka éppen abban rejlik, hogy megbecsüljük magunkat és hiszünk magunkban. Hogy nem dobjuk oda magunkat. Hogy nem áldozzuk fel magunkat. Hogy harcolunk magunkért.

Mihelyt megalázó és méltatlan és fájó kompromisszumot kötünk, megette a fene az egészet.

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr286170482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sway 2008.03.13. 21:59:38

azt nem értem soha, amikor ilyeneket írnak, hogy mielőtt lett ő, nem is éltem, meg azóta vagyok csak valaki, hogy összejöttunk. csodás. ezt követve akkor a pasija egy kvázifélhullába szeretett bele? az ilyen lányokat úgy megráznám, térjen már magához. dehát nem az én dolgom, én csak csendben értetlenkedem.

Mina 2008.03.13. 23:04:43

Amen Amúgy nálam volt egy kis mese: http://www.mina.hu/?p=14 Amúgy kompromisszumok kellenek, csak nem méltatlanok és megalázóak.

Elf 2008.03.14. 05:24:58

Amikor kicsi voltam én is így gondoltam. Nemrég ébredtem fel. Most nem nagyon tudom megfogalmazni, ki is Ő nekem, de egész vagyok magamban is. Talán azt mondanám, olyan mintha több lennék általa. Mintha megtaláltam volna azt, aki olyat tud adni, amit más nem. De bizonyos kompromisszum kell, mindkét részről. Hisz nagyon mások vagyunk. Ha ezek nem olyan dolgok, amik belőled elvesznek, akkor szerintem nincs semmi baj. De ehhez nekem 40 év kellett. De sikerült :D

teide 2008.03.14. 06:04:57

Egyetértek. Nagyon is.

pp 2008.03.14. 07:51:30

*bólogat* :)

Lazac 2008.03.14. 07:56:15

tíz pontos post! %smile%

csibike 2008.03.14. 08:56:34

Aranyhal: Ööö... és ez a maximum? :D (Köszönöm! :)) pp: Na, az jó :D teide: Örülök :) Féltem, hogy nem fogom tudni megfogalmazni azt, ami bennem van. Elf: Én is így gondolom :)) Amikor nincs a "kiazerősebb" harc, amikor a megköthető kompromisszum valami többet hoz elő, amikor nincsenek játékok... Az a jó.

csibike 2008.03.14. 08:59:54

Mina: Kompromisszumok nélkül nem működik egy kapcsolat, ami nem baj, hiszen két ember egymáshoz csiszolódásáról van szó :) Csak nem mindegy, milyen kompromisszumokat kell megkötni. sway: Lehet, hogy ez életkorfüggő, bár nem tudom biztosan. Az viszont fix, hogy ha pusztán mástól remélem a boldogságomat, az gigaszívással jár, fájdalom, könnyek, megalázás sötöbö :)

Susua 2008.03.14. 12:47:01

Most már én is tudom, hogy ez tök igaz, csak én is gigaszívással jutottam el idáig (és még nem vagyok az út végén, blabla). Sztem nem tényleges életkorfüggő - van aki 20 évesen rájön erre, van aki 30, van aki soha.

Lazac 2008.03.14. 13:09:42

nálam a maximum csibém %lol% amúgy nincs mit %smile%

OSUDF 2008.03.14. 17:34:33

Én egy egész fél vagyok:) A sosem látott leendő fél meg szintén egész.... Szerintem nem a magunk másik fele a nagyonnagyő, hanem egy nagyonnagyegész két fele vagyunk mi, egészek:)

csibike 2008.03.14. 21:16:31

OSUDF: Egy alma, meg egy alma egy nagy alma, így? :D Aranyhal: Puszi :D Susua: Talán úgy életkorfüggő, hogy az, aki még sohasem csalódott, alapból ebben hisz, és az "ébredés" csak később jön :)

Doris 2008.03.14. 21:26:14

Sokáig én is így hittem. És most is így hiszem. Két EGÉSZ ember, akik mégis kiegészítik egymást. Hogy hogyan, azt nem tudom elmagyarázni. Függetlenül összekapaszkodva.

csibike 2008.03.14. 22:27:31

M: :D Akkor jó :) Doris: Tudom, hogyan. De ott szerencsére szó sincs kiszolgáltatottságról, megalázásról, függésről :)

Kutyálkodó 2008.03.15. 06:23:50

és a legtöbb kapcsolat ilyen megette a fenés........(sajna)

OSUDF 2008.03.15. 12:50:27

csibike: inkább úgy, hogy egy alma meg egy körte az már majdnem egy gyümölcstál:)

csibike 2008.03.16. 02:09:07

OSUDF: De csak majdnem :D Kuty: Erről is rengeteget lehetne beszélni :)
süti beállítások módosítása