HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.01. 19:13 csibike blogja

Megint megkínzott állatokat mutattak a Híradóban. Nem tudom, mit csinálnék az állatkínzóval, ha a kezeim közé kerülne, egy dolog biztos: sokáig tartana és állatmód fájna neki - azt kívánná, bárcsak meg se született volna.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr976170448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mefi 2008.04.01. 19:18:57

Nem vagy szerintem egyedül ezzel.

ines 2008.04.01. 19:53:15

Én segítenék neked. :)

kelgyo 2008.04.01. 20:10:16

Nem láttam, tök mindegy, mit tettek az állatokkal. Velük is ugyanazt kéne. Ennyi.

M 2008.04.01. 20:13:11

Az ilyenek gondolatára is iszonyat fog el. Képtelen vagyok megnézni az ilyen híradást. (Teljesen őszintén.) Megszavaznék mindenféle büntetést, az ilyen típusú létezőknek.

ac 2008.04.01. 20:35:18

kínzóknak sóbánya, azt a két tündéri kölyökkutyát meg a remegő füleikkel úgy fogadnám be, hogy csak na (nem, nem lehet, van már egy böhömnagy kutya, az is úgy maradt ránk szegény, meg ugye a macska, meg a ránk maradt papagájok is, hajjajj, állatkert vagyunk, mióta nincs apukám).

Béb 2008.04.01. 20:36:00

Hát én asszem tudnék mit kezdeni velük! Hosszú volna, nagyon hosszú! S a végén már a halálért könyörögnének, nem az életükért! Pl kutyákkal tépetném szét a kutyakínzókat, de csak a kínzás után...

ac 2008.04.01. 21:26:11

viszont a kutya alapvetően nem olyan állat, hogy embert kínozzon/tépjen szét. (vannak persze extrém esetek, de azokat is általában az ember provokálja. a mi kutyánk pl igaz, hogy hatalmas és félelmetes, de ok nélkül nem morog. viszont rendszeresen őrjöng, ha a szomszéd kisfiút meglátja, van egy tippem, hogy ki kezdte a piszkálódást kettejük közül...amúgy, a kisfiú egyszer ellopta a kutya focilabdáját is, ez volt a csúcs, szerencsétlen állat tiszta depressziós volt)

pp 2008.04.01. 21:38:17

Én is láttam és én is hasonlókat gondoltam.. :(

Elf 2008.04.01. 21:57:22

Minden állat és gyerekkínzóval ugyanazt, amit ő tett... a végtelenségig ismételve....

Babka 2008.04.01. 22:17:17

hallottam én is..annyira kiakadtam, bőgtem, toporzékoltam, kicsit, mintha engem kötöztek volna zsákba és vágtak volna...áááá ki képes erre????????

Kuffnágel Béla 2008.04.01. 23:12:44

Csirkét vágtál már ? Húst szoktál enni ? Bundád van-e ? Mellesleg a növények is élőlények. A Földön pedig az a rendszer, hogy aki teheti, megeszi a másikat. Az ember másra is használja a többi lényt. Ugyanakkor az öncélú, esetleg perverz állatkínzást mélyen elítélem.

csibike 2008.04.01. 23:26:36

Kuffnágel: Itt most nem a vegetáriánus életmód propagálásáról van szó, hanem arról, amit te is írtál, az öncélú állatkínzásról. Babka: Ilyenkor én is eszméletlenül dühös tudok lenni... Elf: Pontosan. pp: Másként nem is elehet reagálni erre... ac: Na, pont ettől kapok agyérgörcsöt. Ha a kutyát gyilkológépnek állítják be, de arról nem szól a fáma, hogy akár a gazdája, akár a szomszéd srác mivel heccelte.

csibike 2008.04.01. 23:31:52

Pigi: Valahogy így... ac.: Most komolyan: Az a két kölyök ugyan hogy a fenébe tudott volna elkapni annyi tyúkot, mert erre fogták, basszus. (Szomorú vagyok az utolsó szavaid miatt...) M: Én is eltakarom a szememet, mert máshogy nem bírnám. Bármilyen büntetés jöhet az ilyeneknek, igen. kelgyo: Igen, csak az ilyeneket nem könnyű elkapni. ines: Sokan vagyunk, szerencsére :) Mefi: De mégis megtörténik...

ac 2008.04.02. 08:47:54

kicsit megkavartál, hogy melyikek miatt :) én nem vonom kétségbe, hogy a kutyák tyúkot ettek, ez falun is előfordul, hozott már haza nálunk is a szomszédtól a kert végébe átkóborolt tyúkot a kutya (szépen büszkén lerakta a verandára), égett is a pofánk a szomszéd előtt, csúnya kutya, fúj, szégyelljed magad. nade olyat, hogy mi ezért őt megvertük volna? helyére küldtük, szomszéddal megerősítettük a kerítést, hogy ne szökjenek a csibék, ennyi. nem tudom azt mondani az állatnak, hogy fúj, erkölcstelen vagy, mert hát neki ez ösztön, csak vadászott.

csibike 2008.04.02. 12:42:14

Engem az lepett meg, hogy olyan 20 tyúkról volt szó, ezek meg kölyökkutyák, köbö alig nagyobbak, mint egy tyúk. Pontosan :)

Béb 2008.04.02. 13:06:54

Mikor még megvolt a kuvaszom, a postás mindig panaszkodott, hogy támadja a kutya - ki is tettük ezért a postaládát az út mellé a kapuról. Aztán egyszer szemtanúi voltunk véletlenül, hogy hogyan hecceli a postás a kutyát. Na, akkor lett volna kedvem kiengedni a vaut!!! Kevés olyan kutya van, ami alapvetően bántja az embert. Mindez nevelés és provokálás kérdése szerintem...

Béb 2008.04.02. 13:07:58

De remélem,hogy az állatkínzók a pokolra jutnak, ahol az átaluk megkínzott állatok százai fogják őket marcangolni az idők végezetéig!

slipp 2008.04.03. 04:12:22

tudod mi a velemenyem errol... csak egyszer kene egy ilyet elkapni es elverni
süti beállítások módosítása