HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.06. 13:18 csibike blogja

*romantika on*

Vannak esték, amikor a férfi elmegy vadászni pókerezni, a nő meg nagy magányában krokodilkönnyeket hullat hófehér keszkenőjébe kihasználja az alkalmat és belefeledkezik az esedékes nagygenerálba: puhít, vág, radíroz, ken, masszíroz, mozgat, szed, fest, áztat, lazít - illóolajos-gyertyafényes-halkzenés bódulatban. Nem hívja fel a férfit félóránként, esemesekkel sem zaklatja, soha, a hobbi szent és sérthetetlen, oda-vissza az, talán ha leszakadna a karja vagy felgyújtaná a lakást, megeresztene egy röpke hívást. Nincs ellenőrzés, nincs gyanakvás, nincs kéztördelés, bizalom van és őrült vuduzás, hogy a férfi sok-sok drága forintot hozzon haza. Elalvás előtt a nő meglepetést készít, hirtelen jut eszébe, bolondos és őszinte: Begyűjti az ollót és a celluxot, jöhet a jegyzettömb és a toll is, a színes ceruzákról sem feledkezik meg. Vág, ragaszt, pingál - és közben kuncog. Belebizsereg, ha elképzeli a férfi reakcióját: Hazaér hajnalok hajnalán, nyert vagy vesztett... és becsukja az ajtót, egészen halkan, hogy ne ébressze fel az alvó nőt... és meglátja az üzenetet... és elmosolyodik... és melegséget érez a szívében... és lábujjhegyen az ágyhoz lopakodik... és megcsókolja a nőt... és.

*romantika off*

P.S.: Reggel jót röhögnek azon, hogy a nő hamisítatlan bölcsészaggyal készítette el a meglepetést: A jegyzettömb lapjait apró téglalapokra hajtogatta, kivágta, majd pötty cellux segítségével az ajtóra ragasztotta mind a harmincakárhányat, utána egyesével kiszínezte őket. Cirka harminc-negyven perc alatt. A férfi műszakiagy eleve színes post-it-et használt volna... A nő nyelvet nyújt, majd elegánsan megvonja a vállát - legalább kipróbálta a huszonnégydarabos ceruzakészlet minden színét.

 

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr316170442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mm 2008.04.06. 13:22:16

:) és a férfi sok-sok drága forintot hozott haza? :))))

F 2008.04.06. 13:26:46

Post-it-ből úgysenincs 24 színű! :P :D

Doris 2008.04.06. 13:26:57

Hát a legjobbkor jött ez most. Mr. Darcy depressziós, és pont azon filózok, hogy miféle meglepetéssel várjam haza. Én leragadtam az almás piténél...

kif 2008.04.06. 13:50:58

ez de drága, mikor nekem is volt olyan hogy nemhiába-szerelem, mi mindig ilyen alsós szintű szerelmesleveleket írkáltunk. de ezezezezezez olyan olyan jó. (énis tuti színeztem volna, amúgy).

csibike 2008.04.06. 13:52:00

Doris: Nyugodtan vesd be :))) Cserébe küldj nekem almás pitét :D F: Ugyehogyugye :)))) mm: Második lett a 38-ból, szóval, ühhü :D

csibike 2008.04.06. 13:54:19

kif: Ugye milyen jó? :))) Biztos van olyan nő és pasi, aki ilyesmire nem fogékony, de mi gyakran meglepjük egymást ilyen kis hülyeségekkel :)

Sixxty 2008.04.06. 14:03:54

Hát ez nagyon aranyos :)

ac 2008.04.06. 14:22:39

ahhoz képest, hogy nekem mennyire szőkenős agyam van (tehát ha leraknak elém egy mindkét oldalán üres, fehér papírlapot, és azt mondják, hogy a hátuljára írjak fel valamit, akkor mit teszek? na mit? MEGFORDÍTOM, hogy tényleg a hátuljára írjak, majd visszafordítom...) egyből arra gondoltam, hogy színes posztit kéne neked :D nekem hatszínű jegyzettömböm van, még annak idején egy jókedvre derítő meglepetéshez kellett, de az már túl hosszú lenne egy kommentnek :)

tappancs 2008.04.06. 14:47:20

műszakiagyam van:D

Elf 2008.04.06. 15:23:04

No de ebben ez a lényeg, hogy te magad... Én is kaptam már ilyesmit :) Jó is az :D Reggel a konyhában levél vár, mivel én kelek hamarabb, aztán én a választ elrejtem mondjuk a könyvjelző mellé, azt csak akkor olvassa, amikor már nem vagyunk együtt. Jó játékok ezek, és kellenek a mindig frissentartáshoz :) Amíg van erre erő és ötlet, addig nincs gond a kapcsolattal :)

Chilly 2008.04.06. 15:43:01

Büszke vagyok rád Csikken!!Ez igazán édes votl tőled!!!Ott a mezei piros pötty és a kókusz golyót is elnyerted!:)

M 2008.04.06. 17:46:02

Ilyen a műszaki agy, amikor romantikus. :)

Enkeli 2008.04.06. 17:56:36

Node, menyivel romantikusabb az, hogy minden egyes kis cetlibe beleadtad szíved-lelked? :) Nagyon jó az ötlet :)

Babka 2008.04.06. 18:07:59

:)hogytemilyenéédesvagy!:):)

csibike 2008.04.06. 18:08:47

Enkeli: Köszi :) Ez így van :)) M: :D Á, nincs műszaki agyam :D Mondjuk, nekem jó a sajátom :)) Chilly: Wow, köszönöm, igazán jól hangzik :D Elf: Szerintem enélkül is lehet jó egy kapcsolat, de mégis jobb, ha játékosság, bolondosság fűszerezi. Ezek a kis meglepetések nem kerülnek semmibe, viszont hatalmas örömöt okoznak :)

csibike 2008.04.06. 18:11:24

Babka: Igyekszem :D tappancs: Nekem meg színes ceruzáim vannak :D ac: Izé... nekem is úgy logikus :o:D Postban leírod? Eszembe sem jutott a post-it :D Sixxty: Köszi :)

Lazac 2008.04.06. 18:43:46

A múltkor apró mécsesekből szivet raktam ki az előszoba padlójára, lesötítettem a lakást és meggyújtottam a kis mécseseket, hogy szivem hercege jól meghatódjon a látványtól...sikerült. *romantikus hal* %smile%

Rinn 2008.04.06. 19:13:53

*brühühühü* :'-(

tejaivo 2008.04.06. 19:51:21

:) ... ez aranyos! nekem is vannak am ilyenjeim. Pl. amikor "fejtagitora" vonultam tolunktol messzebbvarosba, elrejtettem a gatyoihoz, zoknisfiokba, az elfogyo wc-papir utanpotlasra, frigoba, fegkefe ala... stb. kis cetliket kulonbozo, par szavas, de szerelmetes feliratokkal! "pölö" :)) akkor is szeretlek, mikor kakilsz! :)) *belepirosodik* :), de telleg volt iylen!

apacs 2008.04.06. 20:45:43

ezen jót röhögtem :) édes volt. műszaki agyam van nekem is amúgy :D de ettől független lehet színeztem volna :D ac: szőkenős agy, ez is tetszett :D

Enable 2008.04.06. 21:31:43

Lazac: én tuti beleléptem volna a gyertyákba, amilyen szerencsétlen vagyok... :)

csibike 2008.04.06. 22:21:28

Enable: Nem szabad magad szerencsétlennek tartani, mert akkor az is leszel :)) apacs: Imádom a ceruzákat, műszaki aggyal is színeztem volna :D tejaivo: Elhiszem :)) Szerintem jók ezek az apró bolondságok. Nekem mindenféleképpen :D De úgy látom, másoknak is :)))

csibike 2008.04.06. 22:22:56

Rinn: Ne brühühü :/ Aranyhal: Teljesen jó :))) Nem csodálom, hogy meghatódott. Sokat adnak ezek a meglepik :)

apacs 2008.04.07. 07:48:45

csibi. én is a sima grafitokat, amivel műszaki rajzot lehet készíteni feketét fehéren :D. bocs nő létemre műszaki suliba mentem, hogy ilyeneket rajzolhassak :). de szeretema színeket. viszont szívesebben rajzolok (amúgy van a blogomban fent egy két rajzom) geometriai formákat :)

Guinevere 2008.04.07. 08:09:52

Ez tetszik ^^

ac 2008.04.07. 11:41:51

az én meglepim kicsit időigényesebb volt, de egy bizonyos alkalomra készült. az volt a lényege, hogy egy szép cukortartó üvegbe (az a kerek, döntött befőttesre hasonlító, biztos van vmi neve is) csomó színes rágógumit pakoltam (a retro golyórágó, minden színben), közéjük pedig a színes jegyzettömblapokat, összegyúrva gombóccá. előtte mindegyik színes papírra felírtam valami közös és vicces emléket, ami felvidítja, vagy ilyesmi, utána galacsinná formáltam őket. meghagytam utasításul, hogy ha rossz kedve támad, vegyen ki egy rágót és egy galacsint. üveget kidekoráltam, megtöltöttem, kész is. (nemtom így érthető-e, képes vagyok összevissza fogalmazni) :)

Marla 2008.04.07. 12:52:41

Nagyon ari:) De jóóóó, hogy "ilyenben" vagytok. Én is csinálok ilyet, és meglepem magam. Mert megérdemlem. :)

csibike 2008.04.07. 13:17:01

Marla: Megdolgoztunk érte, hogy "ilyenben" legyünk :)) És mivel csinálod, színes ceruza vagy post-it...? :D ac: Nagyon jó ötlet :)))) Imádom ezeket a dolgokat :D (Értem, sőt vizualizáltam is rögtön :)) Guinevere: Köszi :) Hirtelen ötlet volt :D apacs: Ha az jó neked, akkor szuper választás volt :))) Meglesem, csak találjam meg őket :D

Béb 2008.04.07. 13:40:40

Egyszer vacsorával vártam haza. kiderült, hogy előtte ette magát degeszre... Így csak épphogy belevett... %sad% Azóta max csak fehérneművel készülök...

csibike 2008.04.07. 15:30:04

Azért még lehet próbálkozni :))

Marla 2008.04.07. 18:13:22

Színes ceruza! Alap!:D

Kutyálkodó 2008.04.07. 20:48:56

Második lett, akkor naná, hogy megérdemelte a kézi színezést, meg ragasztást....különbenis csinálhattad volna kenőfejes ragaccsal is....szóval csak méltányolja, a celluxot:)))
süti beállítások módosítása