HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.27. 01:09 csibike blogja

 Illatos-zamatos könyv, ilyen jószagúnak, finomnak, simogatónak képzelem a szederbort is, minden cseppje boldogság. Varázsos-mágiás könyv, pillanatok alatt belefeledkeztem, szememben ezerszín táncolt, orromban napsugaras illatok ficánkoltak, bőröm bársonyos levegőt szippantott magába. Szívmelengető-mosolygós könyv, szeretem a könnyed humor puha takarójába bugyolált szép és igaz gondolatait.
Joanne Harris hétköznapi dolgokról mesél, arról ír, ami igazán fontos az életben, szerelem, barátság, bizalom, önbecsülés, összetartás és még sorolhatnám. Nem használ nagy szavakat, egyszerű, emberi, őszinte. Nem jó könyv a szó klasszikus értelmében, inkább olvasni jó, olyan, mint egy kedves francia falucska fogadójában elfogyasztott kellemes ebéd: Kockás abrosszal megterített asztal mellett ülsz a teraszon, a fehérre meszelt falakat életzöld borostyánfüggöny takarja, a nyitott konyhaablakon át vidám nevetés hullámzik feléd, régi sanzonok úsznak a levegőben, arcodat napfény cirógatja, lusta macska napozik a lábad mellett. Élvezed az ízeket-illatokat, hűs bort kortyolgatsz elégedetten, kisimultan, lecsendesülve, lelkedet átjárja a boldogság - igen, így tudnál élni, így lenne érdemes élni. Lehet, sőt, biztos, hogy eszel majd homárt és kaviárt egy elegáns étteremben, nem is egyszer, finom lesz és kifogástalan, mint mindig, de erre a francia fogadóban elköltött ebédre egész életedben emlékezni fogsz. 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr666170405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sway 2008.04.27. 01:28:20

jujdeszerettem olvasni.

Enable 2008.04.27. 08:46:19

Sokat hallottam már ismerőseimtől a francia, spanyol, meg az olasz kisvendéglők hangulatáról... Én is szeretnék eljutni egyszer egy ilyen helyre... Majd elolvasom a könyvet, és akkor legfeljebb gondolatban ott leszek... :)

csibike 2008.04.27. 14:27:03

Enable: Én is csak hallottam, de olyannak képzelem, ahogy itt leírtam... :) Érdemes elolvasni, olyan, mintha te is ott lennél. sway: Meg tudlak érteni :))

Alessia 2008.04.27. 16:06:53

Egyik kedvenc. :)

Rege Ata 2008.04.27. 16:07:45

Kár, hogy a Krúdy-tetszésű hazai kisvendéglők már szinte seháse... ;-o

csibike 2008.04.28. 00:24:16

Rege Ata: Kegyetlen az élet... :o Alessia: Örülök :)))

pp 2008.04.29. 07:56:51

nekem is kedvenc..még mindig itt az íze a számban.. :)

csibike 2008.04.29. 09:41:20

Ugye, hogy ilyen? :))
süti beállítások módosítása