HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.05.02. 16:42 csibike blogja

Carmentől kaptam a lasztit, elég régen, hiába no, sokat filóztam azon a hat filmen, ami a legnagyobb hatással volt rám az elmúlt harminc évben, főleg megboldogult pelyhescsirke koromban:

Veszedelmes viszonyok, mert szenvedélyes: John Malkovich a legszexibb csúnya férfi a világon, egyszerűen ellenállhatatlan. Ja, meg ilyen az, amikor a fagyi visszanyal - a 18. századi Franciaországban.

Távol Afrikától, mert szépséges: Meryl Streep és Robert Redford megunhatatlan kettőse. Afrika, kávé, szerelem.

Ilyenek voltunk, mert szívszorító: Nem szeretem a szőkéket, soha nem is volt szőke pasim - Redford kivétel. Mármint nem volt meg, csak az egyetlen kedvenc szőke színészem. Barbara Streisanddal, a legszexibb csúnya nővel olyat alakítanak a filmben, hogy a szívem belesajdul.

Csokoládé, mert csintalan: Juliette Binoche imádnivaló, ízig-vérig nő, Johnny Depp elegánsan férfias. Film arról, hogy merd azt tenni, amire vágysz, amit szeretnél, és ne hazudj magadnak.

A.I. - Mesterséges értelem, mert megrázó: Emlékszem, csak zokogtam és zokogtam és zokogtam, amikor először és utoljára láttam. Soha többé nem akarom megnézni.

Dirty Dancing, mert táncos: A sztori bugyuta, de a lépések fergetegesek. Zene, zene, zene.

Ennyi.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr796170396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmen 2008.05.02. 16:48:16

Már azt hittem,hogy el is felejtetted :) Kösz :)

csibike 2008.05.02. 16:55:14

Nemnemnem, még fel is írtam magamnak, csak nehezen szedtem össze, és egy kivételével meg is néztem őket, hogy tényleg ezeket akarom-é megnevezni, ez pedig időbe telt :) Az ilyen névre szóló felkéréseket pláne nem felejtem el, mert megtisztelő, hogy pont rám gondoltál, köszönöm :))

Rommel 2008.05.02. 16:56:52

Emlékszem, az A.I.-t úgy hirdették nekem, hogy "kockáknak kötelező", én meg naivan azt hittem, hogy a film csak műszaki dolgokról fog szólni. Hát a nagy lóf@szt, kicsit csalódott is voltam emiatt. Egyébként valóban lelket megrázó alkotás, egyszer nekem is elég volt. A Csokoládé zseniális film, mesterien állít görbetükröt a családok elé a gyereknevelésről.

cala 2008.05.02. 16:59:41

de legalább volt időd megnézni őket végül:) Csokoládét istentelen régen meg akarom nézni, talán idén nyáron..*kicsicala összeráncolt homlokkal néz a jövőnek elibe*

csibike 2008.05.02. 17:01:00

Tényleg? Ezt nem is hallottam, biztos nem sikerült megnéznie a t. hirdetőnek, hogy marhára nem "kockafilm"... Nagyon szeretem a Csokoládét, filmen is :) Igen, gyereknevelésről, meg az álszentségről, meg a vágyak elfojtásáról, a lehetőségek elpuskázásáról, az előítéletekről...

csibike 2008.05.02. 17:02:11

cala: Pont ma gondoltam rád, hogy mi lehet veled :) Jó látni, hogy megvagy, bár ráncos homlokkal :D

ac 2008.05.02. 17:23:15

csokoládét nem szabad néznem, mert éhes leszek tőle (ti nem?) a.i. végét még sose láttam, a kedvencem belőle a mackó, olyat akarok

Aliana 2008.05.02. 17:52:47

A.I.-tól én is sírtam és én sem akarom többet megnézni...

Rommel 2008.05.02. 17:57:06

Nem úgy általában hirdették, hanem kifejezetten nekem mondták, hogy "feltétlen nézd meg, mert jó film, neked kockának főleg fog tetszeni." Saját ötös fogatomat most nehezen állítanám össze, de biztosan közte lenne a Rekviem egy álomért.

cala 2008.05.02. 18:21:28

megvagyok, csibe, csak hullok szétfele, meg egyebek..de csoki forevör:)meg sokminden..áá..van szivárvány:D

Elf 2008.05.02. 20:20:38

Csokoládé, Dirty Dancing nekem is tuti benne lenne, meg a Volt egyszer egy vadnyugat is :) Meg A Gyűrűk Ura is, de az nálam alap :DDD

csibike 2008.05.03. 00:14:18

Elf: Rájöttem, filmekből nehéz hatos listát írni :D A Gyűrűk urát én is szeretem :)) cala: Nemsokára vizsgaidőszak, aztán pihi :)) Rommel: Jahogyja :) Nem láttam azt a filmet. Aliana: Megértelek :/ ac: Igazán a végén borultam ki... (De, a Csokoládétól én is éhes leszek :D)

Chilly 2008.05.03. 15:52:24

Én is nagyon sírtam az AI-n....és én se akarom többet látni mert rossz itt belül ha nézem...
süti beállítások módosítása