HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.06.03. 00:12 csibike blogja

Gályahelyi brigádunk lelkesen ünnepli a főnök távollétét szülinapokat-névnapokat, na, nem mindegyiket, csak a sajátjainkat, mily meglepő, ugye, bevett szokás a köszöntés, tudod, amikor a szűkebb körű dolgos kollektíva összedobja a tárcában, farmerzsebben, táska legalján figyelő aprót, hogy meglephesse az ünnepeltet valami csekélységgel, ennek fejében a tehetséges napos s.k. sütivel, a tehetségtelenebbje pedig boltival árasztja el az egybegyűlteket. Persze, ha van olyan rabiga, ahol pölö fagyos-kesernyés hangulatban a gonosz Kriemhild ocsmány módon fúrja a galád Brünhildet, ott nincs ajándék, nincs puszi-puszi, nincs közös sütizés, fagyizás, iszogatás - nyilván. Nálunk most már egész idilli a helyzet, kopp-kopp, bár pöttyet megrémültem, amikor tányérokat kezdtünk venni a t. ünnepelteknek, mondván, a cégnél senki nem birtokol sajátot, tökjó ötlet, ha különbejáratúra pakoljuk a kaját, biztos jobban is csúszik, mármint a kaja, nem a tányér. Rühellem a mosogatást, nem kicsit, sőt, még annál is jobban, gyerekkori trauma lehet, ofkorsz, épp ezért istenesen levert a víz tavaly ősszel, hiszen beleestem a szórásba és tányérkát kaptam szülinapomra. Eme eszközt kizárólag az idétlensége miatt öleltem keblemre: csibesárga és vigyorgó napocskák pöffeszkednek rajta. Azért idén erőst reméltem, még véletlenül sem fosztódik meg monopolhelyzetétől, fene vágyik mélytányérra, a két cucc rendszeres csutakolását már meg sem említem. Félszándékosan leltem az üdvözítő megoldásra: Az elmúlt hónapokban számos barkácsművemet mutattam meg a t. kollégáknak, soha nem lehet tudni, miből-kiből lesz a jövendőbeli vevőkör, így lassan kicombosodott bennük a gondolat, hagyják a rákba a tányérbizniszt, inkább bemerészkednek egy hobbyboltba és valami alkotósizével lepnek meg. S lőn boldogság: Névnapomra nyakláncot kaptam - összerakásával elszüttyöghetek-elszöszmöröghetek egy darabig. Az erőteljesen rávezető magatartást ezennel hatékonynak nyilvánítom.

Azért néha igazán jól jön a pedagógusi véna, lássuk be. Bár nem tudom, honnan ered, egyszerű mezei famíliám van, tanárok, orvosok, ügyvédek nélkül.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr46170359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]{ófic 2008.06.03. 04:47:02

tessék... Te meg féltél a hét elejéktől...

Doris 2008.06.03. 05:29:37

Jut eszembe. Próbáltam szappant izélni. De csak úgy szimplán. A szappan, amit vettem 3 óra alatt sem olvadt fel, aztán mikróztam, akkor sem, csak széthullott nyúlós darabokra...szóval elb***tam két babaszappan és feleslegesen vettem formákat is. Pedig pedagógusnapra akartam a fiúkkal csinálni :-(

Aranyhal 2008.06.03. 06:13:34

jó is az, amikor azt kapsz aminek Te örülsz és nem azt amiről mások úgy gondolják, hogy örülni fogsz neki. %smile%

2008.06.03. 08:45:11

szűkebb körű drogos kollektívát olvastam és onnantól IS tetszett a bejegy. Szerettem ilyen helyen dolgozni. :)

Csi 2008.06.03. 08:45:43

Ás én voltam, csak a név lemaradt

Béb, a zagresszív kismalac 2008.06.03. 10:07:37

Én hiába próbáltam célozgatni, mindenkitől disznós cuccokat kaptam... Vajon honnét szedték az ötletet? %mrgreen%

csibike 2008.06.03. 11:45:07

Pigi: Sanszos, hogy pölö nyuszisnak nem örvenedeztél volna, nem? :D Csi: Az sem rossz :D Nálunk most már jó a hangulat, de tudom, hogy vannak olyan helyek, ahol vagy nincs ilyesmi, vagy teljesen mű és kényszeredett az egész... Aranyhal: Van egy olyan rossz tulajdonságom, hogy nem tudok színlelni :D Mindenki jobban jár, ha finoman utalok arra, mit szeretnék, vagy konkrétan meg is mondom. Nincs annál rosszabb, amikor felesleges, odavetett ajándékot kap az ember. Persze, az az igazi, amikor olvasnak az emberből, a szokásaiból és meglepik a tutival :))

csibike 2008.06.03. 11:48:21

Doris: Mert nem babaszappanból kell :/ Anno írtam a szappanöntéses bejegyzésemnél, hogy erre spéci szappant árulnak, kis műanyag dobozban, azzal nagyon jól lehet dolgozni... Szívesen segítek, csak ahhoz szólnod kell :) ]{ófic: Nem véletlenül, megpróbáltatásokkal teli napom volt tegnap is, csak még nem volt időm írni róla :))

cascabel 2008.06.03. 15:49:39

Az én eddigi legötletesebb ajándékom még általános suliból származik, a tanítónő adta hármunknak az osztályból - mi abból az apropóból vagyunk különlegesek, hogy egymás utáni napon (márc. 16.,17.,18-án) van a szülinapunk, úgyhogy szüleink remek időzítésének jutalamzásaként kaptunk egy-egy halványkék, sárga krepp-papírral meg gombostűkkel kicsit zeppelin-formájúja sikeredett kosárkát, aminek tetején - voilá- három kis csokitojás trónolt :D azóta meg csak a zoknik, kesztyűk és bögrék gyűlnek.

csibike 2008.06.03. 23:25:38

Teljesen aranyos :)) Ha nem akarod, hogy gyűljenek, kommunikáld a problémát, vagy nem lehet?

cascabel 2008.06.04. 07:25:52

Hát... már próbáltam...nem tudom, a srác örült-e a tortának, amit én kreáltam neki :D meg aztán az osztálykarácsonyozós cucc, aztán nem illik reklamálni ;)
süti beállítások módosítása