HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.10. 23:02 csibike blogja

Augusztusban történt - 3. rész:

Ímé, rodoszi ábécém:

a, mint antialfahím: Szandál lábszárközépig érő zoknival, hónalj alá húzott kopott-koszos farmernadrág, begyűrt póló, vastag (!) pulcsi, zsíros haj, kényszeredett poénkodás, nonstop fotózás-videózás-késés. A feleségére azt hittük, az anyja. A gyerekét sajnáltuk.
b, mint biztonság: Hazafelé fóliázás hiányában nagy cselesen összekötöztük a táska- és bőröndcipzárokat, csak késsel vagy egyéb vágószerszámmal lehetett leszedni a madzagot, magától vagy súrlódással nem jött volna le - Ferihegyen ő, aki férfim bőröndje madzagolás nélkül jelent meg a futószalagon. Kicsit belenéztek a rakodóarcok, ez van. (Nem tűnt el semmi.)
c, mint cukormentes fürdés: Nehezen szoktam meg a tenger ízét, anno gyümölcsös cukrokat szopogattam pancsolás közben, hogy ne érezzem a sót. Idén elmaradt a cukrozás, helyette volt egy kis köpködés az első merülés után, aztán beletörődtem és csodák csodájára nem zavart annyira. Jó, a számat és a szememet marta pöttyet.
cs, mint csillaghullás: Én azt hittem, zuhanó repülőgép, ő, aki férfim meg elfelejtett kívánni. Majd legközelebb.
d, mint Duna tévé: Legnagyobb meglepetésünkre simán bejött Rodoszon, szóval, nem maradtunk le az olimpiáról.
e, mint eszem-iszom: Dögivel. (A mérleg kijelzőjéről most nem akarok beszélni.)
é, mint élmény: Utolsó pillanatban választottuk ki az utat, előtte fogalmunk sem volt arról, hová akarunk menni, egy dologhoz ragaszkodtunk, hogy olcsó legyen és tengerpartos. (Oké, ez már kettő.) Életemben először nem terveztem el előre a nyaralást és baromira jól sült el.
f, mint fekacsirke: Még soha nem láttuk egymást csokibarnára sülve, mert tavaly nyáron csak minimális barnaságot szedtünk össze, ő, aki férfim mezítelen testem láttán úgy a második nap estéjén fel is kiáltott: "Jé, világít a csöcsöd!".
g, mint gyros: Nem is olyan, mint itthon.
gy, mint gyerek: Meglepett, hogy az éjszakai bárok előtt fiatal külföldi lányokba és srácokba botlottunk - este betérőkre vadásztak az adott buliobjektum előtt, a tulaj megbízásából persze, nappal pedig a tengerparton pihenték ki a vendégcsalogatás fáradalmait, jó kis nyári meló, na. Engem taszított a harsányságuk, nem illettek a görög környezetbe, sokszor úgy éreztem magam, mintha stricik és kurvák strázsáltak volna az utcákon.
h, mint hűtő: Na, mikor kell leereszteni és fullsterilre takarítani a hűtőt, na, mikor? Hát persze, hogy az utazás előtti utolsó pillanatban. Nálunk ez konkrétan azt jelentette, hogy hűtőolvasztás közben bepakoltuk a táskát-bőröndöt, majd hajnal egyig takarítottuk a cuccot - a repülőgép miatt hajnal négykor kellett kelni.
i, mint ingyen pia: A tavernákban mindig csurrant-cseppent valami ingyen itóka, hiába no, bűbájosak vagyunk, ő, aki férfim meg én.
í, mint ígyenc: Mennyei volt a kardhalvacsora, úgy tűnik, legyőztem a halundoromat.
j, mint jorgosz: Minden őslakost jorgosznak neveztünk el. Tudom, nem sok fantáziára vall.
k, mint kínai: Rodoszra is eljutottak, nanáhogy.
l, mint lepke: A Pillangók völgyében rengeteget láttunk, de engem inkább a park bejáratánál kapható helyi édesség varázsolt el.
ly, mint lyuk: Franciaágy helyett két magányos ágyat tolt össze a tulaj, ez nem gond, ha nincs bazivastag peremük, ami megakadályozza az önfeledt összebújást. Fifikás nyaralóként vastag törülközővel próbáltuk kitölteni a kettő között tátongó űrt, csak az ágy lábaira szerelt görgőkkel nem számoltunk - a két ágy minden hevesebb megmozdulásra szétcsúszott. Azért megoldottuk a helyzetet.
m, mint mediterrán szív: Most már biztos, hogy mediterrán szívem van, végtelenül szabadnak érzem magam, ha az orromba kúszik a levegőben remegő, mézsárga napfénnyel keveredő tengerillat.
n, mint nudista strand: Ő, aki férfimnek azt a felelőtlen ígéretet tettem, hogy végre valahára elmegyek vele egy nudista strandra, pölö a rodoszira - szerencsémre nagyon messze volt a célterület. A dolgot azért nem úsztam meg, lógok neki egy nudizással, ehhh.
ny, mint nyugalom: Eszméletlenül vágytam már a pihenésre, ha még egy hétig kellett volna dolgoznom, ott esek össze helyben.
o, mint olimpia: A vízilabdás lányok megverték a görög pólósokat - a medence partján néztük a meccset, sok-sok magyarral együtt, kiujjongtuk magunkat, aztán megvigasztaltuk a bártulajt, mert aranyosak vagyunk.
ó, mint ó, bazmeg, holnap utazunk haza: Fákkk.
ö, mint öröm: A Rodoszon töltött idő minden pillanata az volt.
ő, mint ő, aki férfim: Elmondhatatlanul jó vele, nyaralni is.
p, mint pisztácia: Nem tudom, hány doboz pörkölt-sózott pisztáciát faltam fel, teljesen rákattantam, sanszos, hogy egyedül három évi forgalmat generáltam a sarki kisboltban.
q, mint qrvaszar: A repülőgépen osztogatott "kaja", blöe.
r, mint romantika: Van abban egy csepp örökkévalóság, amikor illatos-balzsamos estéken ő, aki férfimmel a hideg nyugágyra kucorodva boldog csendben nézzük a holdfényben szikrázó hullámokat.
s, mint sült krumpli: Bár nincs véremben a görög konyha, azon azért igen meglepődtem, hogy minden kajához sült krumplit adtak, még a muszakához is.
sz, mint szállni a levegőben: Kizárólag a repülőgépen nincs tériszonyom, sőt, ott az ablakra tapadva csodálom a vattacukorra hajazó bárányfelhőket. Az óriáscsúzlit és a motorcsónakos ejtőernyőzést azonban nem mertem bevállalni, biztos a repülőgép hiányzott.
t, mint tornaszalag: Vittem magammal, hogy majd én, a hős tornacsirke, mindennap lenyomok néhány hátizomerősítő gyakorlatot. Ühhü, úgy hoztam haza, ahogy elvittem, egy centit nem mozdítottam rajta, szerényen meghúzódott a táska sarkában.
u, mint unalmas reggeli: Befizettünk rá, kár volt: A tulaj valahogy nem adott a változatosságra, ugyanazt kaptuk minden reggel, itthon egy ideig képtelen voltam sonkát, sajtot, tojást, virslit és lekvárt enni.
ú, mint úgy visszamennék: Akár már holnap.
ü, mint üvöltő szomszéd: Magyar volt és nem zavartatta magát.
v, mint vezető, aki idegen: Agyérgörcsöt kapok attól, hogy az idegenvezetők számára a városnézés a bazársoros kódorgásban merül ki. Szeretek megismerni, felfedezni, elmélyedni. Idegenvezető nélkül ezerszer jobban sikerül, ez tény, sajnos.
z, mint zene: Volt, mi meg táncoltunk, csak arra kellett figyelnem, nehogy kiessen a mellem a csecsfixből. Nem volt egyszerű.
zs, mint zsiráf: Nem láttunk.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr576170269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2008.09.11. 03:46:05

a, mint aztaaa, én meg budapesten és pécsett döglődöm b, mint bejóvna aludni h, mint hívogat az ágyam l, mint legjobb barátom is ő zs, mint zseniális lehetek a nem alvással :D

Elf 2008.09.11. 05:05:12

Ez aranyos volt, főleg a zsiráf :D

csillagszemű 2008.09.11. 06:58:49

az antialfahím vicces! Elmész külföldre lehetőleg úgy hogy a magyar hon még eszedbe se jusson és mit látsz, egy ilyen szandál, fehér zokni man-t, aki TUTI hogy magyar mert szaglik róla már km-kről. Ki tudnám írtani az összeset!

Enable 2008.09.11. 09:05:00

Kétszer is végig olvastam... De nem bírtam ki kuncogás nélkül... Bitti csodás volt ez a pár nap... :)

movhu 2008.09.11. 09:05:15

Szolgálati közlemény: Csibike gyorsan válaszoljon a levelemre, mert ma meg akarom írni a személyét beharangozó post-ot :)

pandee 2008.09.11. 09:53:33

örülök, hogy jól éreztétek magatokat :) én csendben irigykedem :P

csibike 2008.09.11. 10:17:11

pandee: Jó is volt, bár arra jöttünk rá, hogy ez nem helyszínfüggő, a hétköznapokban is hasonlókat produkálunk :D movhu: Igenis, egy-két órán belül megy a válasz :) Enable: Lehet kuncogni, én is kuncogtam írás közben :)) Az volt :)

csibike 2008.09.11. 10:20:27

csillagszemű: A legrosszabb az volt, hogy a mi szállásunkon cirka 40 magyar volt és sokan közülük képtelenek voltak megtagadni önmagukat... Elf: Már nagyon álmos voltam, nem jutott eszembe semmi :D todella kaunis: Remélem, azért csak eltaláltál az ágyadig :)

Marla 2008.09.11. 10:21:33

vinyítok:D és mi az, h rodoszon nincs zsiráf? a veszprémi állatkertben sincs. hát milyen világban élünk?! jó kis nyaralás lehetett, csibi. :)

movhu 2008.09.11. 11:16:46

Már nagyon sok időt tölthettem Görögországban, szerencsémre. Sok-sok kéthetes, bő kéthetes családi nyaralás és ezer emlék köt oda. Nagyon kalandosak is, hiszen én az "ott keresek szállást" híve vagyok, így ennek volt már tengerparton homokban alvás első éjszaka típusú eredménye. Nem a szokványos nyaraló vagyok. Utolsó eldugott falu, turista nuku, ez a vágyálmom szállásból. Tavernából a klasszikus legpukkant helyeken vannak a legjobb kaják és borok. Este séta az utcán, és annyira jó, amikor átjár a mediterrán feeling. Nem utolsó sorban autóval utazóknak is ajánlom. Igaz sokmindentől függ, de a középgörög földére már értem le Budapestről 12 óra alatt. Nagy élmény volt hajnali 4-es indulással délután már a tengerben lubickolni. És kilométerben sem sok. Olaszországba 1650 km-re járunk :) ez meg 1100-ból megvan.

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.11. 11:35:09

Csak egy aprócska megjegyzés: világító cicikkel feltűnő lettél volna a nudista strandon - legközelebb ezel védd ki magad %mrgreen%

Agent Ő 2008.09.11. 12:41:40

"Világító cicikkel feltűnő" már régóta szerepel az "el nem fogadható védekezések" listáján. :)

movhu 2008.09.11. 13:13:10

Ez a nudista strand dolog valamiféle női feketelistás dolog, amit tizenéves korban ki kellett volna nőni. Az átlag ember nem azért megy oda, mert ott kívánkozik nyálat csorgatni, hiszen ott is átlagemberek vannak. Érett gondolkodással rájön az ember, hogy a ruha alatt is olyan egyformák vagyunk, illetve annyi eltérésünk van, mint az arcunkban. Nomrális gondolkodással érdektelnné válik az, hogy a másik meztelen van. Elsőre furcsa, aztán megszokja az ember, hogy nem csak a hasát, de alatta is látja. Nem intim helyzetről van szó, hiszen ráfekve a leányzóra változik a leányzó fekvése, de az más téma :) A meztelenség természetes, ezt kell feldolgozni hozzá. Nem utolsó sorban kényelmes és sokkal jobb. Ennyi szöveg után bevallom, hogy nálunk is csak sötétedés utáni fürdőzésben merül ki ez a forma, mert a nők már csak ilyenek :)

csibike 2008.09.11. 13:17:28

movhu: Nem akar elmenni hozzád a mél, bedöglött a rendszered... :) Később több időm lesz, majd akkor megpróbálom megindokolni a női ellenérzést :)

movhu 2008.09.11. 13:22:34

Megjött a leveled, amiben közlöd, hogy nem tudsz levelet küldeni :D

Xaxofon 2008.09.11. 13:34:37

Ó Rodosz, a világ egyik legcsodálatosabb helye. Mi már két éve ott nyaralunk, és bár idén megfogadtuk, hogy jövőre máshol is körül kellene nézni, szerintem megint Rodosz és a gyönyörű emlékek győznek ;) Melyik részén voltatok?

pipacs 2008.09.11. 14:28:20

tavaly mi is Jorgosznak hívtunk minden görög pasit..:D:D egyébként meg tetszett ez a görög ABC :)

movhu 2008.09.11. 14:44:04

A legtutibb görög felirat a "dodoni", azaz a fagyalalt. Direkt nem nagym hanem kisbetűvel írják. Csak azt nem tudják, hogy az eu emberke számára még olvashatatlanabb. Itt látható a bal felső sarokban: www.dodoni.com.gr Ha már görög, akkor itt az egyik kedvenc képem, amit olyan 2000 méteren csináltam az Olymposon: www.fotohaz.hu/fotoarena/showphoto.php?photo=331317&size=big&password=&sort=1&cat=507

kislatol 2008.09.11. 17:59:37

jajdeszép nyaralás :-)

Aliana 2008.09.11. 18:15:04

jó lett az ABC, a zs betűnél hangosan felvinnyogtam %lol%

Juliette 2008.09.11. 20:01:45

wow...csibe, utánozhatatlan vagy!^^

Csillagvihar 2008.09.11. 21:34:16

nem volt zsiráf? :O Oda se' megyek! :D

csibike 2008.09.11. 23:13:04

Csillagvihar: Ez van :D Juliette: /me köszöni szépen :) Aliana: Egészségedre :D

csibike 2008.09.11. 23:15:02

kislatol: Az :)) movhu: Kacsafarkú szender :) Erkélyünkön lakmározott a virágokból, posztolok majd róla. pipacs: Hehe :)) Örülök :)

csibike 2008.09.11. 23:17:15

Xaxi: Mi is azt mondtuk, hogy jövőre máshová, de Rodosz nagyon esélyes :D Faliraki, ti? movhu: Rájöttem, hogy túl sokat akarnék írni erről a nudistás dologról, ez is poszt lesz :D Pigi: Látod, nem jó kifogás :D

csibike 2008.09.11. 23:18:38

Ja, movhu, megjegyzem, kalandosan nyaralsz :)) Marla: Az volt, nagyon is :D

csillag 2008.09.12. 00:48:27

Idén is szombat reggel 7kor mennek a charterek, mi? :) Az OTP vagy a Best volt a lebonyolító iroda? :)

movhu 2008.09.12. 12:14:33

Még annál is kalandosabban élek :D

Aranyhal 2008.09.12. 20:32:23

én itthon is mindig nudizok %lol%...de hiszen tudod. %wink%

csibike 2008.09.12. 22:50:16

Aranyhal: Ez most úgy hangzott, mintha már láttalak volna két szál mellben :D movhu: Jájjj :D csillag: Nem és nem :)
süti beállítások módosítása