HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.23. 15:04 csibike blogja

Azon nők táborát erősítem, akik nem zavarják ki a hímet a konyhából, sőt, a macerásabb-pepecselősebb kajáknál kifejezetten igénylik a közreműködését, nehogy már csak én szívjak ketten gyorsabban elkészülünk címszóval, így ő, aki férfimmel korrekt négykezesbe bonyolódtunk a ricottás-zöldfűszeres pulykatekercs elnevezésű hadművelet során. Egyébként a közös főzőcskét igen szépen feldobja az itt-ott elcsattanó csók, a ricottás orrhegy, a röhögcsélés-dumálgatás, meg úgy egyébként a nyalakodás-maszatolás, ajánlom mindenkinek.
A kaja egész hamar elkészül, pláne akkor, ha négy kézzel és lelkes hozzávalókkal dolgozol. Mi csak lestünk, ő, aki férfim meg én, amikor a picinyt kiklopfolt, megsózott-megborsozott hússzelet hirtelen rávetette magát a gyanútlan baconre, elterpeszkedett rajta, élveteg fejet vágva megkente a hasát az apróra vágott snidling-póréhagyma-petrezselyem
keverékkel és némi sóval-borssal megbolondított ricottával, és se szó, se beszéd feltekercselődött a mukkanni-moccanni sem tudó baconnel együtt, majd minden előzetes figyelmeztetés nélkül harakirit követett el egy fogpiszkálóval, úgy hason szúrta magát, hogy a fogpiszkáló vége a hátán jött ki. Őtekercsségének meg sem kottyant a szúrós mutatvány, mert röhögve ugrott egy hasast az olajjal kikent agyagtálba (nem a rómaiba). A legbátrabb hússzelet állatmód jó sora láttán a többi tizenegy egyik pillanatról a másikra megrohamozta a meglepett baconöket és a ricottás-zöldfűszeres kencét, néha szét is kellett választani őket, mert a nagy lökdösődésben összeverekedtek, szerencsére személyi sérülés nem történt, végül a piszkos tizenkettő huncut tizenegy is vigyorogva vetette magát a pöffeszkedő főnöktekercs mellé, az olajos locsolgatást kéjes kuncogással fogadták, plusz azt is kikövetelték maguknak, hogy addig maradhassanak a jó meleg sütőben, amíg mindkét oldaluk ropogós pirosra nem sül.
Gondoltam, ha már ennyire kéjelgő disznók pulykák ezek a tekercsek, legyen egy jó napjuk, kapnak még egy kis finomságot a nyakukba, persze, szigorúan csak pirulás után. Vajon megpároltam némi fokhagymát és pórét, minimálstílben liszttel szórtam meg az illatozó gusztaságot, majd tejet zugyboltam rá. Miután kedvére kirotyogta magát és elegánsan besűrűsödött, belekavirnyáltam a maradék felaprózott petrezselymet és snidlinget, pici sóval-borssal is feltuningoltam. A jóképűre sült tekercsek kitörő lelkesedéssel fogadták a jénaiba öntött szószt, fejest és bombát ugrottak a krémes finomságba, meg volt ott salto mortale is, önfeledt dagonyázásukat a buksijukra dobott petrezselyemzöld sem zavarta meg.

P.S.: Nem győztem nyelni a nyálamat képméretezés közben, pedig addigra már betoltam az orczámba egy-két szószba tunkolt példányt. Szóval, ennyire finomak ezek a kis dögök.

  

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr896170176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hermész 2008.11.23. 15:19:30

nem vagy egyedül, nekem is összefutott a nyál a számban. nagyon guszták! - grat!

Iggyke 2008.11.23. 15:45:17

Ezek után elsüllyedek, hogy én csak ragulevest és gombapörit főztem magamnak... :D Két kézzel.. ááá A receptet viszont ellopom.. grr.. :)))

pipi8607 2008.11.23. 15:52:38

z nagyszerű, muszáj kipróbálnom!!! :) Páromat én is be szoktam fogni a konyhai munkálatokba, ha bonyolultabb dolgot gyártok! :)

pipi8607 2008.11.23. 15:53:10

A pontos receptet el lehet kérni? :D Vagy itt minden leledzik az elkészítéséhez? :)

Picike 2008.11.23. 16:18:52

Nagyon szép! Ügyesek vagytok! Pasival tényleg jó a konyhában serénykedni! Az én párom már most készül rá lelkiekben, hogy hamarosan mézeskalács dekorálás következik. Nagyon zabálnivaló, ahogy teljesen hétköznapi dolgokat csinál a konyhában! Részletes receptet én is szeretnék!

sunny. 2008.11.23. 18:31:17

Aztamindenit! De jól néznek ki! Biztosan nagyon finom is volt! *beindultak a nyáltermelő mirigyeim...* :P

csili 2008.11.23. 19:26:18

Atya-gatya de jól néz ez ki! Nálunk most egyedül sündörög a kukis a konyhában, de így feldobtad neki magasra a mércét!

Elf 2008.11.23. 20:15:10

Mi is ketten... ezek pedig nyammm :) (sütőőőőt akarok :( )

Snyecc 2008.11.23. 20:38:24

Még akció-krimi-gasztropostot:) NYAMINYAMINYAMI!!!

keresemazutam 2008.11.23. 23:25:05

Ez aztán fini lehet...holnap ki is próbálom :)

tögyö 2008.11.24. 06:05:44

Csibike, a recept jegyezve, csak azt áruld el, hogy sütésnél tettél rá alufóliát vagy nem, és sacper mennyi idő kell neki?

Cuki 2008.11.24. 10:19:53

Ááá nyálfolyik ismét.:D Egyébként tnap példát vettem Rólad a máglyarakást illetően és nekiálltam életem elsőjét összeeszkábálni a konyhában. Isteni lett, a bázi nagy tepsiből egy falat sincs már. A látványtól pedig amit fater és a Pasi nyújtottak miközben nagy egyetértésben tolták be a tepsi cirka 3/4ét egyből vigyorogni és tovább főzőcskézni támad kedvem.:) Még sok ilyen postot!!!:) Receptet pedig kérjük.:)

csavi 2008.11.24. 12:41:56

csibi, ez gusztustalan! :p csili, itt is figyelek! :D

Odil 2008.11.24. 14:07:34

azta de jól néz ki, nyami :D mi is így szoktunk hétvégente, jó dolog együtt főzni. :)

pipacs 2008.11.24. 14:09:02

köszi, hogy betetted, tuti csinálok majd valami hasonlót! :)

picur 67 2008.11.24. 15:00:50

Kis közös maszatolás jó is az.

picuranyu 2008.11.24. 15:50:55

Ez isteni. :) Csorog a nyálam rendesen a képet nézve. ;)

andy-pandy 2008.11.24. 18:54:01

nyammiiii:Daz én nyálam is csorog:)):(

csillag 2008.11.25. 00:18:29

Azannya.

csibike 2008.11.25. 20:13:18

csillag: Próbálkoztam, na, így sikerült :o andy-pandy: Csak óvatosan csorgass nyálat a klaviatúra felett :D picuranyu: A kép a valóság nyomába sem érhet :D

csibike 2008.11.25. 20:15:53

picur 67: De még mennyire... és nem csak a konyhában :))) pipacs: Még soha nem csináltam tekercselt kaját, addig cseszte a csőrömet, amíg nekiveselkedtem :D Odil: Nagyon szeretjük mi is :))

csibike 2008.11.25. 20:21:01

csavi: Jaja :P Cuki: Gratulálok, ügyes vagy :))) Ugye, hogy milyen egyszerűen lehet finomat sütni? :D Izé... ez a recept :o tögyö: Nem tettem rá, mert elég sűrűn megnéztem, hogy mennyire pirul, plusz forgattam, hogy jól átsüljön. Nem tudok neked időt mondani: Amikor ropogósra sült a szalonna, kikaptam egyet és megkóstoltam :D A húst nem tekercseltem fel, csak körbeért, így nem kellett arra figyelnem, hogy a belső tekercsrész is megsüljön. Ha megcsinálod, légyszi, szólj, kíváncsi vagyok :)

csibike 2008.11.25. 20:23:36

keresedazutad: Kipróbáltad? :) Snyecc: Te kis telhetetlen :D Elf: Abszolút megértelek :) Eddig nekem sem volt jó sütöm...

csibike 2008.11.25. 20:26:05

csili: Legközelebb lepd meg sündörgés közben ;) sunny.: Finom volt :)) Picike: Aranyos lehet :)) Ez a részletes recept :D Ha van kérdésed, megpróbálok rá válaszolni :)

csibike 2008.11.25. 20:28:43

pipi8607: Ebben minden benne van, de kérdezz nyugodtan :)) Hajrá :D Iggyke: Csak nyugodtan :)) Nálunk sem állandó a flikk-flakk :D Hermész: Köszi :))

pipi8607 2008.11.26. 15:07:46

Ha megkérlek, elküldöd priviben a receptjét? Mert azért nem mindegy gondolom, hogy miből mennyit... :) Lehetőleg nem szeretnék túl sokat venni valamiből, mert nem igen vagyok eleresztve anyagilag.. :(

csibike 2008.11.27. 00:17:17

Tehetek egy próbát, csak az a baj, hogy szemmértékre vettem a húst, mert tudom, ő, aki férfimnek mennyi a fogyasztása, ehhez mértem a bacont, a zöldfűszer és a ricotta meg adja magát :)

pipi8607 2008.11.27. 09:41:33

Szóval ahogy esik, úgy puffan.. :)
süti beállítások módosítása