HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.28. 12:30 csibike blogja

J., aki nő és aki szeret öltözködni, ráadásul szépen öltözködni, felcsillanó szemekkel és elismerő hangon jegyezte meg, hogy milyen trendi vagyok a lila felsőmben, a lila sálamban, a lila nyakláncomban és a lila sminkemben, érted, trendi, én, haha, én, aki nő és aki hideglelést kap bármiféle trend követésétől és aki csak akkor szereti a ruhaboltokat, ha azok nélkülözik a megvadult nőnemű tömeget és a seggbunkó eladókat, meg szerintem a lila smink is túlzás, nem a lila, hanem az, hogy lesminkezte a két vonalnyi szemhéjceruzát, meg a néhány húzásnyi szempillaspirált, meg a nyalatnyi szájfényt. Fene gondolta, hogy idén a lila a menő, én csak élek-halok érte cirka két éve, akkor fűztem a lila nyakbavalót, korábban nem igazán szimpatizáltunk egymással, a lila meg én, úgy látszik, 2008-ban zsigerből trendi vagyok, ha jó szériát fogok ki, talán még 2009-ben is, cöcc, ilyen se voltam még soha, egyszer ezen is túl kell esni. Mondjuk, nem fáj, legyen. Azzal sem voltam eddig tisztában, hogy sminkszerűen tudok pingálni, ezek szerint csak csörgedezik némi Picasso-vér az ereimben - ezentúl szólítsatok Pablónak...

P.S.: ... vagy lila ruhás nőnek, Szinyei Merse után szabadon. Megjegyzem, ugyan tehénvonások hiányában, de némi epres és karamellás és epres és mazsolás-mogyorós és epres és marcipános és epres csokimanna fejében Milka reklámnak is szívesen felcsapok. (Remélem, legalább egy Milka marketinges olvassa a blogomat, kihagyhatatlan ajánlat, szerintem. Lila körömlakkom is van ám. Na?)

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr546170171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipacs 2008.11.28. 12:36:59

:) na, ha a lilaságon múlik a trendiség, akkor én sem vagyok az..nem áll jól a lila, így nem is hordom..meg sok mindent nem , amit ma trendinek hívnak. Pl.: nincsen sztreccsgatyához hasonló farmerem, aranytáskám, tűsarkú lakkcsizmám, nincsen szőrős kapucnis mellényem, nincs olyan téli pulóverem, ami éppencsak a cicimet takarja, sőőt még trikót is hordok, nincsen téli rövidnadrágom...stb...szóval abszolút nem vagyok trendi, ja és még vásárolni is utálok.. és még az öt éve vásárolt fekete felsőmet is képes vagyok hordani... %mrgreen%

pipi8607 2008.11.28. 12:38:42

Én is régóta szeretem a lilát, de nem hordom a lila dolgaimat, mert az most tényleg "trendi"... Nem szeretem ilyesmit hordani... Egyedi szeretek lenni én is.. :) Kitartás, nemsoká 2009... :) Puszi!

todella kaunis 2008.11.28. 12:53:49

Kell egy lila csuklószorító? Soha nem használtam...

merle 2008.11.28. 13:35:01

Én is imádom a lilát, de nálam is előbb kezdődött mint hogy divatba jött volna... Régen előbb volt fufrum, mint szokásba jött, még a fodrászom is frászt kapott, hogy ugyan miért akarok én olyat? Ja és nyáron vágattam le egész rövidre a hajam, erre most a Victoria Beckhamnek nem olyan van? Az is divat lett. Kezdem azt hinni, jövőbelátó képességem van a divat terén xD Amúgy én szeretem a divatot, de nem majmolom. Nem adom fel az egyéniségem!

Aliana 2008.11.28. 13:40:55

sosem voltam trendi, csak azt sajnálom, hogy pl most csizmát azért nem tudok olyat venni, amilyet szretnék, mert épp az nem divat... nehéz az élet %razz%

Picike 2008.11.28. 14:01:01

Talán 2 hónapja hordom ezt a színt, de még mindig eszembe jut az a volt osztálytársam, aki egyszer lila cicanadrágban, lila blúzban és lila magassarkúban jött suliba és mi annyira kiröhögtük, hogy öröm volt nézni.

Béb, a zagresszív kismalac 2008.11.28. 15:24:02

Igen, most trendi a lila. Én is szeretem. De csak úgy, mint te. Őszíntén és nem trendiségből. Van lila harinnyám is!

deep blue 2008.11.28. 19:47:28

A lilának sok árnyalata van, te pont a Milka lilát szereted? %eek% A Milkát én is, de azt a színt ruhában el nem tudom képzelni - magamon %rolleyes%

csibike 2008.11.28. 20:15:11

deep blue: Nem, még véletlenül sem, egy szóval nem mondtam... :) Nekem inkább a levendula lilája az esetem, annak sötétebb-világosabb árnyalatai. A harsány és erőteljes színeket nem csípem. Pigi: Annyira nem vagyok bátor, hogy lila harisnyát húzzak :)) Picike: Az nagggyon durva lehetett :D

csibike 2008.11.28. 20:19:30

Aliana: Nekem is ez a gondom :))) Pölö a heregyilkos csizmáktól hideg ráz :D merle: Hűha, ilyen ösztönökkel mehetnél divatdiktátornak is :D

csibike 2008.11.28. 20:22:05

todella kaunis: Köszönöm, de nem vagyok az a csuklószorítós típus... :)) pipi8607: Azért a kedvenc lila dolgaidról ne mondj le mások miatt :)) pipacs: Nekem azt mondták, idén a lila trendi, biztos van más is :D Akár lén is írhattam volna: A felsoroltak közül egy sincs a birtokomban, nem is meglepő :D

2008.11.28. 21:36:08

kedvenc nadrágom az 4 éves... jó, az új kedvenc az 2-3 hetesXD no, de nem szeretem a divatot, meg ha divatmániásnak néznek... meg alapból úgy gondolom, undorítóak a kifutókon tálalt ruharémek... annak, hogy van egy szőrös kapucnis kabátom (másmilyet nem találtam...) és egy répagatyám (új kedvenc) szerintem olyan távol állok a divattól, mint a sokat emlegetett Makó a még többet látogatott Jeruzsálemtől...

2008.11.28. 21:38:18

amúgy tiszta aranyos, ahogy így ajánlgatod magad... nekem is az epres a kevdvencem... nomeg az epres-yoghurtos...

csibike 2008.11.28. 23:42:04

Hátha olvas egy Milka marketinges és megszán :D Szerintem az a jó, ha az ember olyan dolgot hord, amiben jól érzi magát és ami passzol az egyéniségéhez, ha pedig ez nem az utolsó divat szerinti ruhadarab, ki nem tojik rá... :)

Béb, a zagresszív kismalac 2008.11.28. 23:55:25

Pedig hasznos: jótékonyan leplezi a combomon éktelenkedő lila foltokat... %mrgreen%

Iggyke 2008.11.29. 06:24:15

Én a sárgával és narancssárgával jártam/járok így. :D Milyen reklám legyek? C-vitamin? :))

szkepsz 2008.11.30. 08:49:34

Ez tényleg vicces élmény. 5 évvel ezelőtt vettem magamnak a kedvenc sál-sapka kombómat, levendulaszínben, azóta hordom, és egy barátnőm most dícsért rá, milyen cuper. Tökjó. Ha kitartóan hordasz vmi darabot, ami tetszik, előbb utóbb eljön az idő, és egy villanásnyi időre állati trendivé tesz. DE idén végre kaptam hozzá árnyalatban is illő kesztyűt...azért a divatra se lehet mindig haragudni. :)

csibike 2008.11.30. 10:42:54

szkepsz: Jó, hogy mondod, nekem is kell egy lila sapka :) Nekem egyrészt az esztelen követése nem tetszik, másrészt gyakran nehéz megfelelő cuccot találni. Iggyke: Ühhü, és lehetnél pölö a Béres C-vitamin reklámarca :D Pigi: Ez sem utolsó szempont :D

csavi 2008.12.01. 10:17:32

van egy ismerősöm, aki még év elején (vagy nyár végén?) megjegyezte, hogy idén bezony lila cuccokban fog tündökölni. mert az most állat menő lesz. nem állítom, hogy nem ért hozzá, biztos igaza van, és akkor Te is állati trendi vagy (amúgy meg tuti csinosan öltözöl oszt kész!). viszont én utálom a lilát! sose leszek trendi...

csibike 2008.12.01. 10:58:35

Szerintem a pasikon nem túl férfias a rózsaszín és a lila, inkább trendi, de nem férfias... :)
süti beállítások módosítása