HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.13. 20:46 csibike blogja

Még szerdán kipipáltam a tüdőszűrést, azóta örülés van, mert nem viszket és nem hámlik és nem pirospöttyöződik és nem rohad a mellem, szóval, nemcsak kipipáltam eme kötelező kört, de túl is éltük, a mellbőröm meg én, pedig előttem megboldogult nagyközségem sarki kocsmáinak törzsgárdája járult a mérőműszerhez, némileg bebaszva, bagófüstösen-büdösen, ez a nem semmi. Az egyik vicceskedő hangulatában odasomolyogta nekem, hogy tartsak velük, mondtam neki, hogy anyád szűrjön veled tüdőt, baszki köszi, kihagyom, nem is invitált többé, gondolom, a szememből lazán kiolvasta, hogy még egy hasonló megjegyzés és az esernyőmből csinálok neki csokornyakkendőt, szorosra húzva, az fix. Mondjuk, nem kicsit meglepett, hogy a kocsmákban módszeresen máj- és tüdőgyilkoló alkeszarcok szűretik a létfontosságú belső szervet, sokáig akarnak élni, na, le az előítéletekkel. A mérőműszeres aktus alatt egyszerre négy dologba igyekeztem nem belegondolni: 1. A t. folyékony kenyéren élők nem a higiénia bajnokai, ami engem adott esetben azért zavart igen nagyon, mert az egyébként jéghideg mérőcuccot nem fertőtlenítik le minden egyes ember után, sőt, sok-sok ember után sem. (Sehol nem szokás?) 2. Már megint pasi kezeli a szűrőgépet, fákkk, néz, fákkk, hozzám is ér, tripladuplamegafákkk. (Egyetlen nő sem konyít a tüdőszűrőmasinához?) 3. Az egyik öreg néni kitartóan bámulja a mellemet. (Ehhh...) 4. Tüdőzés után még haza is kell jutnom a kegyetlen mínuszokban. (El ne felejtsem, bundabugyit kell vennem!) A négy közül ez utóbbi volt az igazán csirkét próbáló gondolat és tett, rühellek fázni, pölö azért nem járok uszodába, mert hideg a víz. Az exnagyközség-Budapest távolságon nem sok választott el a fagyhaláltól, pont időszerű lenne legyőzni a lustaságomat és belebonyolódni az átjelentkezés bürokratikus hálójába. Fagytól mart korpuszom illatos-habos-gyertyafényes forró fürdőben engedett ki, aztán ő, aki férfim melengetett - a kebelemen is. Ez a fajta vérpezsdítés nálam mindig beválik.

P.S.: Robbie Williams és Jane Horrocks duettjére fekve kánkánoztam a kádban. A szám végére már tudtam úgy lábat emelni, hogy a virgácsomról lerepülő habpamaccsal eloltottam a mosdó szélén sorakozó mécseseket. (Vízzel túl egyszerű lett volna.)

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr106170100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rinn 2009.02.13. 21:07:31

1. nem :-S 2. nem :-S Azt hiszem, még ha azt is mondogatod, hogy elhidd, ez is csak olyan mint a nőgyógyász, több száz női mellet látott már tüdőszűrő-pályafutása során, akkor is rossz. Ha jó a melled, azért, ha csúnya, azért. Meg egyébként is. Ja, és még jó, hogy nem valami elektromos kütyüt sikerült lepancsolnod :-DD

csillagvirág 2009.02.13. 23:04:17

robbie williamstől a swing... a legkedvencebb albumom. de úgy amúgy is imádom.

Elf 2009.02.14. 03:07:54

a fagyott csirke - nem jó csirke :( nálunk nő van, és fertőtleníteni itt sem szoktak - ki tudja miért :S

doris 2009.02.14. 06:29:34

Én meg vagy 5 éve nem szűrettem, basszus. Most meg már félek elmenni.

Kutyálkodó 2009.02.14. 08:57:17

Tudtam én, hogy a csirke-mell egészséges %mrgreen%

winstonsmith 2009.02.14. 09:44:35

"3. Az egyik öreg néni kitartóan bámulja a mellemet. (Ehhh...) " És még a pasik csecsfixáltak... :D

cesztina68 2009.02.14. 10:03:03

Nálunk egyszer teljesen véletlenül (?) koedukálták a szűrést, szórakoztató volt:) Itt sem fertőtlenítenek, pasi az elkövető, ráadásul a "hidegrázást okoz" tipusból. Robby nagy játékos, szeretem!

mm 2009.02.14. 10:10:21

nálunk fertőtlenítettek, és nő volt a szűrőben :)

fuckinsuperhero 2009.02.14. 10:24:11

Na hát én nem tudom,talán kezdő lehetett a fickó,aki szűrt engem, de nem volt teljesen unott-közömbös a témában... Amikor bementem, beszólt: húú...vetkőzz!!!! (aztán zavarba jött, és hozzátette: öhm... derékig, legyen szíves) Aztán mikor lecsupaszítottam felsőtestem, 1 percig csak állt és nézegetett. Anyád. Aztán persze odajött, és beigazgatta a mellem. Jó alaposan. Na itt villámlottam rá a szemeimmel, beígérve egy alapos tökönrúgást. Ja,és amikor öltöztem volna fel,még odajött,hogy ha gondolom, megmutatja,hogyan kell átmasszírozni a cuccost, csomókat keresve...

Kuffnágel Béla 2009.02.14. 10:37:40

Ez az indián könyvekből lopott öntömjénezés már meglehetősen hihetetlen. Mindig csak szavak! LÁSSUK a híres mellyet ! :P :)

csibike 2009.02.14. 14:16:40

Kuffnágel: Ezt nem nekem mondtad, azt gondolom :D:P fuckinsuperhero: Ehhh, megigazíthattad volna az orrát egy balegyenessel :) mm: Áááááááááááá.... :D

csibike 2009.02.14. 14:19:26

cesz: Na ne, egyszerre? Nem hagytam volna szó nélkül :) Én is :)) winston: Sok nő ugyanúgy megbámulja egymást, mint a pasik, ezt minden csapatjátékos tudja :D Én spec pasikat bámulok, ha már választhatok :D

csibike 2009.02.14. 14:21:05

Kuty: Az, remélhetőleg :)) doris: 30 felett kötelező és büntetik, ha nem mész... vagy mégsem? :) Elf: De az már legalább egy fokkal jobb helyzet :)

csibike 2009.02.14. 14:22:41

csillagvirág: Én is nagyon szeretem :)) Ezt az albumot csak nemrég kaptam meg, de nem ezért hallgatom nonstop :D Rinn: Egyetértek. Nem véletlenül van női nőgyógyászom :))) Megrázó élmény lett volna, az biztos :D

vijágocka 2009.02.15. 19:44:20

Csütörtök reggel voltam, csaj volt bent, aki tök kedves és segítőkész volt. A törlés nekem is hiányzott, meg azért jobb lenne nem ugyanabban az előtérben várakozni, mint ahol az influenzások állnak a háziorvoshoz...

vijágocka 2009.02.15. 19:50:35

Köszi, hogy belinkelted ezt a zenét, tudom, hogy holnaptól mit fogok megint hallgatni. Robbie még mindig imádnivaló :)

csibike 2009.02.16. 19:51:39

Talán majd jövőre... Nem is tudom, kitől kaptam az albumot :P:D
süti beállítások módosítása