HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.02. 22:31 csibike blogja

Röviden: Szabad vagyok, szabad vagyok, szabad vagyok, óóóójeeeee.

Hosszan: Végre-valahára eljutottam odáig, hogy felmondjak a gályahelyen. Hosszú évek után visszakaptam a szabadságomat és ez elmondhatatlanul jó érzés. Tudom, hülye picsa voltam, mert azt gondoltam, ha már van egy nyugdíjas állásom, kötelességem megtartani, ergo nincs mese, hiába nem tetszik se a meló, se a közvetlen kollégák egy része, bele kell nyomorítani magam egy olyan rendszerbe, amit teljes mértékben rühellek és a legtöbb, amit tehetek, hogy lenyesem a szárnyaimat és kimosom az agyamat, így talán könnyebben kibírom, kit érdekel, hogy bilincsben vagyok. Gyalázatos kompromisszum, igen, még gyalázatosabb, hogy néha meg is próbáltam úgy tenni, mintha örömömet lelném benne. Sokat segített, hogy ő, aki férfimmel, barátokkal és családtagokkal rengeteget beszélgettem a munkámról, így végül csak el kellett fogadnom a tényt, hogy muszáj váltanom, ha itt maradok, beledöglök lelkileg és fizikailag. Nem tudom összeszámolni, hányszor akartam felmondani. Sokszor. Soha nem lett belőle semmi, mert vagy azt mondtam, hogy jajj, szegény többiek, kevesen vannak, ha még én is elmegyek, sok lesz a munkájuk, vagy az a tudat törte le a határozottságomat, hogy ez a hely fix, innen addig nem rúgnak ki, amíg szépen csendben vagyok, megtartom magamnak a véleményemet, beállok a sorba, idomulok a munkához és az emberekhez. Jó kis kifogások, mi? Csak azért, hogy ne kelljen többé harcolnom az életben, végre szépen-nyugodtan csordogáljanak a dolgaim és lógázhassam a lábamat - akár azon az áron is, hogy eladom a lelkemet, meghajlítom a gerincemet. Nos, nem megy, hiába próbáltam, képtelen vagyok olyan helyen dolgozni, ahol csak a feladatok 10 %-át élvezem; ahol nem kell kiadnom magamból a maximumot; ahol közvetlen környezetemben egymás után szimatoló, frusztrált és gyermeteg embereket kell elviselnem; ahol nagyon ritkán tudok szívből nevetni; ahol a főnökeimben nem lehet megbízni (tisztelet az egyetlen kivételnek, aki már nem dolgozik ott); ahol csak akkor van értéke a munkámnak, ha jól menedzselem magam; ahol nem lehetek őszinte; ahol hiába végzem jól a dolgomat, nincs visszajelzés-elismerés; ahol nincs csapatszellem és motiváció; ahol nem tudok kibontakozni és még sorolhatnám. Hosszú vajúdás után a Nagy Nyaralás alatt született meg a végleges döntés, lelépek innen és senki nem tarthat vissza. Mielőtt meginoghattam volna, kedvenc kolléganőim (irónia, érted) betegszabim alatt kvázi feltörték a gépemet és kinyomozták a blogomat és hopp, már rohantak is a főnökséghez, hogy fú, a csibike ilyen csúnyát és olyan csúnyát írt rólunk is és a főnökről is, jajj. (A pozitív bejegyzéseket nem olvasták, szerencsére.) Persze, főnökék is belelapoztak a blogomba, agyuk mintaszerűen feltoszódott, olyan éves értékelést kaptam a blogom miatt, hogy ihaj, öröm volt hallgatni. (Minek nyomozgat, aki nem bírja - az igazat. Privátolhattam volna, nem tettem, mindig is felvállaltam, amit írtam, hogyne vállalnám fel.) Maradhattam volna, ha bocsánatot kérek, ha azt mondom, hogy imádom a munkámat és a céget és a kollégákat és a túlórát, ofkorsz, és örömmel járok értelmetlen céges megbeszélésekre, ja, és a blogba csak véletlenül írtam ezt-azt, sőt, nem is én voltam, azt sem tudom, ki az a csibike. Ha megteszem, nem tudok többé tükörbe nézni. Szerettem volna kirúgatni magam, hogy rövidre zárjam a rabságomat, sajnos, hiába szemtelenkedtem, hiába tettem egyértelművé, hogy nem szeretem ezt a melót, hiába kértem, hogy rúgjanak ki, ha akarnak, nem reptettek meg, viszont erősen javasolták, hogy keressek magamnak állást. Juhhhéééé, ez is valami. El nem tudom mondani, mennyire megkönnyebbültem, hogy hamarosan szabadulok. Az utolsó három hónap volt a legjobb ezen a helyen: A hisztériázó kollégákkal nem kellett kommunikálni és állásinterjúkra jártam, rendületlenül. Kiválóan szórakoztam a szabadság biztos tudatával a zsebemben. Jó, meló azért volt, meg ki is purcantam a nagy álláskeresősdiben és a blogot is hanyagoltam, pedig lett volna mit feljegyeznem szenilis éveimre. Kezdetben kicsit tartottam attól, hogy nem találok melót, de már az első interjú után kiderült, válogathatok, ha akarok. Választottam, méghozzá olyan jót, amiről nem is álmodtam. Főnök, társaság, munka, cég, pénz - hibátlan. Akár másnap kezdhettem volna. Ha én nem én lennék, irigyelném magam. Péntek 13-án lesz az utolsó munkanapom. Mindig is szerettem a péntektizenhármat. (A munka kedvelt részét, a számomra kedves kollégákat és külsős-belsős embereket hiányolni fogom, de túlélem.)

P.S.: Ha még egyszer szenvedni hagyom magam melóhely miatt, légyszi, csapjatok homlokon egy péklapáttal. Többször is. (Agyban nagyon jól tudom, hogy nem szabad tojnom az elveimre, csak a gyakorlatban néha nehéz kivitelezni, mea culpa ésatöbbi. Azt meg nagyon köszönöm, hogy itt vagytok velem, erőt ad.)

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr926170085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandee 2009.03.02. 22:40:19

Gratulálok és sok sikert, sok kellemes percet az új helyen! :)

ac 2009.03.02. 23:11:45

kedves blogolvasó leendő ex-csirkekollégák: nagyon de nagyon szégyelljétek a pofátokat kedves csirke: hajrá :)

2009.03.02. 23:51:24

röviden: hú, király! :) hosszan: a büdöskurvakibaszott anyjukat az ilyen feltöröm, beleolvasok, megmondalak anyukámnak, mert csúnyarossz kislány voltál seggfejeknek. bocs, de rettenetesen felhúztam magam! undorító, gerinctelen férgek az ilyenek. örülhetsz is, hogy megszabadulsz tőlük. aztán ők meg kapirgáljanak csak a hülye kis szemétdombjukon. pfujjj!

csillagvirág 2009.03.02. 23:51:43

bocs, az előző én voltam. :D

oximoron 2009.03.03. 00:11:59

Neked hatalmas gratula! A blogfeltoroknek meg (csirke)toll a seggukbe! nem. inkabb napernyo ki-be csukva es huzigalva! még ilyet! hogy lehetnek ennyire kicsinyesek. sekély e kéj. es soha ne is legyen nekik mélyebb! :) ufff!

Elf 2009.03.03. 05:12:57

örülök, nagyon... érezd nagyon jól magad az új helyen... a többi meg annyira aljasul kiábrándító, hogy inkább nem mondok semmit...

Csillagvihar 2009.03.03. 06:30:27

Gratula! Érezd magad jól a zújhelyen! :)

krikszi 2009.03.03. 07:33:38

...és az ilyen emberek, akik belenyúkálnak mások privát dolgaiba, még vígan futkároznak....? Nem találok rá (leírható) szavakat... Csibike, neked meg sok sikert és kitartást, ügyes voltál!

zöld 2009.03.03. 07:50:00

végre:) örülök.

fkt 2009.03.03. 08:24:31

enis lablogat, es elvezem :)

Andor 2009.03.03. 08:50:46

Jé... ha tudnád, mennyire aktuális ez most nálam is bizonyos szempontból... csak én még kisebb vagyok, nulla tapasztalattal a hátam mögött, esélytelenül a szabadságra, számomra nyomorgatóan nagy nyomással a vállamon, ellenállással, meg nem értéssel, kényszerrel, és a többi... Nagy terveim vannak mára, valaki meg fog lepődni: vagy anyu, mert bebizonyítom neki, hogy nem vagyok alkalmas ilyesféle munkára, mert mindenhonnan ugyanúgy küldtek el, vagy én, hogy jé, mégis. (előbbi erősen sanszosabb, és nem a kishitűségem miatt).

vedina007 2009.03.03. 08:56:24

Gratulálok az új munkához és sok szerencsét :) (ahogy olvastam eszembe jutott egy full kiborult tanárom.)

Thia 2009.03.03. 09:04:01

Ha én is tudnék írni normálisan, meg szépen, meg választékosan, meg kifejezően, úgy mint te, pont ezt írtam (volna) tegnap a blogomba, mert ugyanezt érzem amit te. :( Nagyon büszke vagyok rád! Hiszem, hogy sokkal több ilyen felfogású ember kellene erre a világra. Sok sikert, örömet kívánok az új melódhoz, és rettenetesen irigy vagyok. :))))

movhu 2009.03.03. 09:37:45

Gratula, én is ezt éreztem, mikor megszabadultam előző munkahelyemtől. Úgy nagyjából a családom ment rá majdnem, a feleségem már sokszor szólt előtte - teljesen és tisztán az én érdekemet néző jóindulatból -, hogy légyszi váltsak. Mikor eljöttem, úgy álltam fel, hogy azt sem tudtam, hová fogok menni. Otthagytam a jó fizetést, cégautót, telefont és mindent, ami ezzel jár. Aztán találtam jól fizető, de mégis élni hagyós melót, amit most is csinálok. Igen, mégis kevesebb egy kicsit anyagilag most, de a különbség megfizethetetlen. Ma sem mennék vissza, pedig tudom, hogy hirtelen megint több pénz dőlne. Azóta tudom, hogy a pénz nem minden, sőt semmit nem jelent. Jó, meg kell élni, de én nem találtam meg benne a boldogságot.

Béb, a zagresszív kismalac 2009.03.03. 09:55:07

Hát, egy bátor lépéshez - mert az! - csak gratulálni tudok! (Anyám legalább 10 éve el akar menni a motani munkahelyéről. De eddig még csak odáig jutott, hogy legalább 10 éve rinyál róla és tépi a család idegeit....)

Aliana 2009.03.03. 10:06:22

gratula a nagy lépéshez, kívánom, hogy az új hely sokkal-sokkal jobb legyen! :)

szederke 2009.03.03. 10:36:07

GRatulálok a döntésedhez,bár nem tudom mit dolgoztál,mert alig pár napja olvaslak,de sokan megirigyelhetnének a bátorságod miatt!Én magam is utálom a munkám,de angyali türelemmel viselem,mert eltartja a családom és szakképzetlenként nem sok választásom van,tanulni meg lusta vagyok,ugyhogy erről csak magam tehetek.Kívánom,hogy sok örömöd teljen az új helyben!

Odil 2009.03.03. 10:53:26

Valamiért nagyon örülök, hogy leírtad mindezt. Durva, hogy a blog ekkora szart kavart, de talán épp jókor. Büszke vagyok Rád, helyes és tényleg bátor döntés volt! Kell is egy olyan hely, ahova szívesen megy be dolgozni az ember. A legjobbakat! ;-)

Moni 2009.03.03. 11:09:57

Ez a sztori a blogoddal nagyon durva... Nyugaton ilyesmiért perelnek a népek... De azért gratula a váltáshoz, mindig nehéz otthagyni a "biztosat" és ugrani az ismeretlenbe. Sok sikert!

cesztina68 2009.03.03. 12:09:14

Szintén a legjobbakat...:)

Golden 2009.03.03. 13:33:27

Huh, először ijedelem, hogy a mai világban meg ilyenek, de aztán megnyugodtam, hogy már van is új csirkeól, GRATULA! A blogfeltörők meg... már meg sem lepődöm, annyi aljas dolog van a világban, szar helyhez ez szinte járt is.

mm 2009.03.03. 14:09:15

hurrá, és akkor most több szabadidőd is lesz majd? :) és akkor lehet majd leGvárügyben randizni? :) a blogfeltöréshez: lehet, ha az új hely beválik, még hálás is leszel majd az aljas kollegáidnak:)))))

ENN 2009.03.03. 15:35:42

Hol szocializálódtak a "kedves" kollégák, tán az ÁVH-nál? Ez simán titoksértés. Leld örömöd az új melóban! :-)

kislatol 2009.03.03. 17:55:18

Jól hangzik, gratulálok! Légy boldog!

ysh. 2009.03.03. 20:54:33

Én is! (azért meg kéne hallgatni a másik felet is...)

Xaxofon 2009.03.03. 21:45:41

Ügyes vagy nagyon. A hülyékkel meg nem szabad vitatkozni, mert lehúznak a szintjükre és ott megvernek a rutinjukkal :) Régi mondás és nagyon igaz! Én kb. két évig ettem magamat mielőtt eljöttem az előző munkahelyemről. Egy megváltás volt. A mostaninál is vannak problémák, főleg egy kolleginával. De szerencsére ha kiosztom akkor pár hétig normális, majd kezdhetem elölről :)

M 2009.03.03. 21:47:31

Példaadó dolgot tettél! Gratulálok. Sok sikert az újhoz! :)

winstonsmith 2009.03.03. 22:27:38

Szerencsére a főnök nem beszél magyarul, nyugodtan szidhatom :D Remélem bejön az új hely - ja igen, mit fogsz csinálni? :)

csibike 2009.03.03. 23:56:34

winston: Azért nem szemtől szemben, ugye? :D Ez top secret infó :) M: Köszönöm :) Xaxi: Szerintem mindenhol van kisebb-nagyobb probléma, de talán egy határozott és objektív főnök irányítása alatt nem fajul el ennyire. Sokat számít, kivel kell dolgoznod, nekem itt két-három olyan ember is jutott, akivel soha az életben nem leszek egy hullámhosszon, viszont van, aki kedveli őket, van, aki engem kedvel, van, aki meg mindenkit - ez minden olyan helyzetre elmondható, ahol emberekről van szó. A két év sem kevés és most már én is tudom, hogy nem olyan könnyű azt mondani, hogy na, most már elegem van, lépek. Örülök, hogy megtetted. A megváltás részét teljesen át tudom érezni :) ysh.: Szeretnéd hallani, hogy az egészet én találtam ki és valójában jól éreztem magam itt és minden hiperszuper ezen a melóhelyen és senki nem nyomozta ki a blogomat és senki sem a blogom miatt sértődött be, akár főnök, akár melósember és mindenki olyan korrekt azóta velem szemben, hogy csak na és nem is kellett volna eljönnöm? Nem fogod.

csibike 2009.03.03. 23:58:55

kislatol, ENN: Köszönöm :) mm: Nagyon remélem, sok mindent kell pótolnom :)) Golden: Amíg nem volt biztos, hogy van új hely, nem akartam mindezt leírni, nem szeretek előre inni a macibőrre :)

csibike 2009.03.04. 00:01:17

cesz: Köszönöm :) Moni: Azt hiszem, azért nem lehetett volna perelni, mert melóidőben blogoltam és az nem munkaköri kötelességem :))) Pontosan emiatt döntöttem nehezen és táncoltam vissza többször is. Köszi :)

csibike 2009.03.04. 00:07:08

Odil: Csak akkor durva, ha van olyan kollégád, aki árgus szemekkel lesi, milyen oldalt nyitsz meg a gépeden, illetve ha a melós levelezésed elolvasása helyett önszorgalomból kalandozik a gépeden... Örülök, hogy megtalálták, nagy könnyebbség volt ez nekem és igen tanulságos és szórakoztató 3 hónapot eredményezett :) szederke: A melómról és a cégről soha nem írtam, egy-két kollégát figuráztam ki az összes bejegyzésem köbö 3 %-ában és ma sem cselekednék másként :) Nem jó ilyet olvasni, de kényszerhelyzetben vagy a leírtak alapján :/ Remélem, egyszer találsz olyan melót, amiben örömödet leled...

csibike 2009.03.04. 00:10:17

Aliana, Pigi: Köszönöm :) Nem bírtam volna 10 évig, én már ezt a három évet is nehezen viseltem... movhu: Azért vannak a barátok, családtagok, hogy szóljanak, de a döntést mindig egyedül hozzuk meg :)) Jól tetted, hogy váltottál. Pénzzel nem lehet megfizetni a nyugalmat, a jó közérzetet, azt, hogy végre olíasmit csinálsz, amit szeretsz és amiben hiszel...

csibike 2009.03.04. 00:15:00

Thia: És mikor lépsz le? :) Maga a döntés felvállalása jó dolog szerintem is, de azért nem vagyok könnyű eset és ahol lehetett, megpróbáltam kiállni a sorból, szóval, lehet, inkább szolgalelkű, engedelmes bárányok kellenek a világra. vedina007: Köszönöm neked is :) Mi történt? Andor: Fontos, hogy az ember kiálljon önmagáért, de nem könnyű, látod, pedig 10 évvel idősebb vagyok, mint te, és ráadásul főleg akkor nem könnyű, ha a szüleivel kell megküzdenie. Nekem ebben szerencsém van, mindig mellettem álltak. Nagyon drukkolok neked :)

csibike 2009.03.04. 00:18:30

fkt: De olyan helyen, ahol jó neked, vagy olyan helyen, ahol nem, de tojsz rá? :)) zöld: Én is :) (... és majd bővebben ott, ahol.) krikszi: Köszönöm :) Nézd, azt elhiszem, hogy nem esett jól egy-két bejegyzésem, de ő nyomozták ki, ez van. Ez nem az a hely, ahol a főnökség objektíven képes megítélni a dolgokat, illetve az a főnök már elment, sajnos, de még ha így is alakult volna, akkor sem tudok maradni, mert nem szerettem itt lenni, a meló nagy részét is utálom.

csibike 2009.03.04. 00:23:40

Csillagvihar, Elf: Köszönöm :) A kollégák miatt nem zavar, nem vártam tőlük mást, mivel nem egyszer láttam, hogy szaglásznak más után. oximoron: Betegszabi alatt nem bírták kivárni, hogy megadjam a belépéshez szükséges adatokat, ezért inkább megoldották maguk, ami nem baj, csak a szimatoláshoz nem volt joguk. Szerintem is ez legyen a legnagyobb örömük az életben :) csillagvirág: Örülök, hogy megszabadulok tőlük, alig várom, bár korábban tettem volna... :) Nagyon keveset írtam róluk összeségében, viszont az talált ezek szerint.

csibike 2009.03.04. 00:24:31

ac: Jujj :) Oszom és köszönöm. pandee: Köszönöm :)

fkt 2009.03.04. 08:36:14

ha egyszer lablogatok, akkor jo nekem, egyebkent ithon :)

Picike 2009.03.04. 08:58:37

Tök jó, hogy összeszedted Magad és volt bátorságod lépni. Nálam teljesen ugyanez a helyzet, már semmit nem élvezek a munkámból, csak éppen az a gáz, hogy hiába adok be hetente 10 önéletrajzot, semmi más meló nincs kilátásban. Úgyhogy több, mint a semmi alapon muszáj maradni. Örülök, hogy Neked jóra fordulnak a dolgok! :-))

Kuffnágel Béla 2009.03.04. 10:11:11

A munkahelyi stressz bizonyítottan egészségkárosodást okoz. Szóval egészséges dolog elmenekülni a mentálisan szennyezett terepről. Ez elősegítheti a túlélésedet, már ha találsz jobb tyúkudvart, de úgy tűnik, találtál. Szerintem jól tetted.

Thia 2009.03.04. 13:24:25

Nem tudok lelépni, elzálogosítottam magam 2010 dec.31-ig. Bármelyik szolgalelkű, engedelmes bárány kollégámat lecserélném dolgozni szerető, szakmailag felkészült, gondolkodnitudó, sorba be nem állóra hidd el! :)))

kata... 2009.03.04. 19:42:45

Csibike,jól tetted,és nagyon irigylem a bátorságod.Nem mondom,hogy utálok itt dolgozni,ahol vagyok,de sokszor megkeserítik az emberke életét-minimálbérért%rolleyes% Alig várom,hogy új élményeidről beszámolj!!!!!

csibike 2009.03.04. 23:32:57

kata...: Köszönöm, én is örülök :) Remélem, minél kevesebbszer fogják megkeseríteni az életedet... Remélem, lesz miről :) Thia: Milyen vicces lenne, ha kiderülne, hogy én leszek az új kollégád, csak még nem tudunk egymásról :D

csibike 2009.03.04. 23:37:13

Kuffnágel: Ez abszolút így van, pölö gerincsérvet és egyéb nyalánkságot. Találtam és fel fogom használni mindazt, amit itt megtanultam az emberekről, melós viszonyokról... :) Picike: Az az érdekes, hogy az élet más területén nem vacakoltam ennyit, itt ment nehezen. Az álláskeresés és -találás nagyon sok mindentől függ, ne add fel :) fkt: Otthon lógatod a lábad? Az tényleg jó :D

Thia 2009.03.05. 16:02:36

Honnan tudod, hogy most vesznek fel hozzánk kollégát? Nagyon gyanús vagy! :)

Rinn 2009.03.05. 19:17:55

Éljen! :-)

csibike 2009.03.05. 20:51:42

Rinn :)) Thia: Ööö... :D Mélben megírod, hol dolgozol? Hátha. Nagyon röhögnék, ha bejönne :D

Thia 2009.03.06. 09:13:57

Megírtam. :)

Mefi 2009.03.07. 19:41:04

Gratulálok, jól döntöttél. :) Sok sikert a továbbiakhoz!
süti beállítások módosítása