HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.25. 16:56 csibike blogja

Gondolom, elsősorban A Trendi Nőnek találták ki eme derékmelegítőt: Zimankó esetén sem kell lemondania vagány csípőnadrágjáról és lenge, köldökig sem érő topjáról - derékmelegítő laza mozdulattal magára applikál, kárörvendő vigyor arcra mázol és csá, középső ujj sarkvidéki klímának belenget. Persze, sőt, nanáhogy mindenféle színben kapható, pölö királyfikékben, üde narancsban, bubble gumban, hupikék törpikékben is, ezáltal tökkkéletes kiegészítő, kiválóan passzol a mindenféle színű csípőnadrághoz és a mindenféle színű tophoz. Lehet, konzervatív vagyok, de eddig még nem jutott eszembe, hogy egyrészt kilógó derékkal-csípővel szteppeljek a legnagyobb hidegben, másrészt az a gondolat sem fészkelte be magát a barázdáim közé, hogy a szükséges anyag hiányában fázó ezemnek-azomnak derékmelegítővel biztosítsam a kellemes közérzetéhez szükséges hőmérsékletet. Van olyanom, hogy pulcsi, kardigán, ilyesmi, tudom, elég snassz. Ha logikusan közelítem meg a derékmelegítőkérdést, már nem nézek bambán, hiszen extra védelemként pölö a sportolás-kirándulás közben kificcenő derékra vagy a pocaklakó által bérelt, egyre nagyobbodó kismamahasra teljesen korrekt találmány, bár azt még mindig nem veszi be az agyam konzervatív része, hogy a derékmelegítőt hippsy-nek nevezzük. Ezek az úri huncutságok, ehhh.

P.S.: Apropó, bankrabláshoz is klassz, harisnya híján, 95% pamut, kényelmesen rásimul a bőrödre ésatöbbi, csak a lyukakat ne felejtsd el.

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr236170069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca 2009.03.25. 17:18:34

Marha jó!!!

Rommel 2009.03.25. 17:24:57

Szüleim mindig ki szoktak akadni, amikor látják, hogy tél közepén egy lánynak kint van a dereka. Legközelebb megmutatom nekik az oldalt. :) Az elnevezés eredetére viszont én is kíváncsi lennék.

nihilke 2009.03.25. 17:41:02

ezt most nem annyira értem. azok a lányok nem azért hordanak rövid toppot, kabátot, - dacolva a hideggel is- hogy a kivillanó derekukkal, hasukkal elkápráztassák a férfiembereket? akkor meg minek egy külön anyagdarab, ami mégiscsak takar mindent? vagy a pulcsik kezdenek kimenni a divatból?:D

ribizligizi 2009.03.25. 18:24:01

nekem is van, csak nem ilyen, hanem lollee márkanevű. szeretem, nem csak télen lehet használni, és jobb, mint egy pulcsi, mert ez konkrétan a derekamon csücsül, és öleli körbe. a hippsy még hagyján, de az oldalon vannak "tippsy"-k is (gy.k. viselési tippek), na az kiverte a biztosítékot.

zöld 2009.03.25. 19:06:04

Viselési tippsy? *furán néz* Mondjuk, nem egy hülyeség...de nem ez állna a "sürgősen beszerzendő"-listám élén. Igazából fel sem kerülne rá.

Rinn 2009.03.25. 19:30:58

Ööö.. mondjuk nem lenne egyszerűbb, ha eleve olyan ruhát venne fel az ember, amiből nem lóg ki a dereka? Ha naiv lennék, én kérek elnézést.

Salsero 2009.03.25. 19:40:06

Jáááj! És hányan meg fogják ezt venni... :S (ez megint jó írás lett, Csibe! :) )

csillagvirág 2009.03.25. 19:46:28

egy barátnőm hord ilyet és azt mondja, nagyon jó. és ő sem az a derékkivillantós fajta, mielőtt még megszólnátok, hogy dehülyeez. állítása szerint azóta alapvetően kevésbé fázik - nem csoda, vesetájékon melegít ez a "sz.r"-, így nem kell három pulóvert húznia, elvan mondjuk eggyel is hűvösebb napokon. az meg egy dolog, hogy ezt akkor kellett volna bevezetni, amikor a tetvedék tervezők kitalálták a csípőnadrágot és mittoménmilyen fölsőt, amiből innen is, onnan is kilóg az ember dereka, s így a lányok, akik könnyedén irányíthatók és csak a divatnak élnek, jól összeszedtek ilyen-olyan gyulladásokat, hogy aztán majd lehetőleg minél kisebb eséllyel szülhessenek gyereket. há' ja. szép a világ.

Elf 2009.03.25. 20:33:00

tudod mikor kellene ez nekem? amikor télen megfázik és érzem hogy kell egy plusz réteg és a pulcsit kötöm fel pluszban... de a derékkilógatós/mégis betakaróst én sem értem...

zazu 2009.03.25. 20:41:07

Haha. De ezt én sem vágom, hogy aki nem rest kivillantani a derekát, hasát stb. majd pont egy "szürke egérke"-ben nyomul. Bár lehet, hogy akkora divat lesz, hogy menő lesz kivillantani, "hahh, figyu nekem "Zöldbékám" van-"Nekem meg "üde narancsom"....kész:D

zazu 2009.03.25. 20:42:30

jahh, várjatok!!! "az izzadságot is felfogja".....

Béb 2009.03.25. 21:01:15

Én viszont tök szerettem volna egy ilyet! Mert hiába trikó, hiába hosszú pulcsi - majd combközépig érő - én fázlalom a derekamat. Szóval jövőre tuti beújítok egyet. Most meg már legyen már tavasz már!

Aliana 2009.03.25. 21:46:31

nem vagyok derékvillantós fajta, így elsőre kicsit hüleség a találmány, de ha jobban belegondolok, hogy hányszor lóg ki véletlenül a derekam, mert az extrahosszú póló is felcsúszik, akkor elkezd szimpatikussá válni... :)

pandee 2009.03.25. 22:57:35

szerintem se olyan nagy hülyeség, mert velem pont múlt pénteken volt, hogy három pulcsi volt rajtam, kettő ráadásul hosszabb fajta és mégis fázott a derekam. szóval nem rossz dolog lehet. bár azt hallottam, hogy aki rendszeresen hord ilyet, az nagyon hozzászokik.

csavi 2009.03.26. 08:44:33

csilimnek is van lollee-ja, pedig sosem hordott csípőnadrágot, csak a dereka van oda a munkától, ezért kell a plusz meleg. és mivel én nagyon rendes pasi vagyok, tőlem kapta!

szederke 2009.03.26. 10:51:36

Csatlakozom Csavihoz!Nekem is kell szinte állandóan a derékmelegítő,mert ezen nem segít a hosszú pulcsi.Ja amugy a nyári nagy melegben is tök jó,mert izzasztja a derekat-tehát fogyaszt!Tessék így reklámozni a dolgot!Sok hülye pi..a most rohan és vesz egyet:D

csili 2009.03.27. 00:22:38

Hát azért olyan nagyon rendes nem vagy csavi de mind1:) ja és köszi hogy helyettem írod le eme szavakat, így nekem már nincs mit írni... Szóval nekem is ilyen van és én imádom! Tök jól melegen tartja a derekam azzal hogy rásimul. Pedig én dupla pulcsit, rövid és hosszú ujjú polót és atlétát is hordok, plusz kabát. és még ezek mellé a d.melegítőt is:)) úgy szoktam kinézni mint kisgömbőc

pézsmatulok 2009.03.27. 15:16:14

Én biztos szerzek egy ilyet, mert hajlamos vagyok a felfázásra, és mióta vesegyulladásom is volt, gyakran szokott fájni a derekam. Ilyenkor a legjobb, ha egy sállal melegítem, de úgy csak nem mászkálok az utcán, szóval nekem nagyon tetszik. (ja és NEM hordtam soha "derékkivillantós" ruhákat...)

csibike 2009.03.28. 09:06:45

pézsmatulok: Pont emiatt gondolom azt, hogy sok nő számára kifejezetten hasznos holmi... :) Üdv itt. csili: Ezek szerint fázós típus vagy :)) szederke: A kismamáknak ezt már rég kitalálták, nem a fogyasztás miatt, csodálkozom is, hogy eddig nem létezett ilyesmi a nemkismamáknak :)

csibike 2009.03.28. 09:08:01

csavi: Tényleg nagyon rendes pasi vagy :)) pandee: Abban az esetben tartom hülyeségnek, ha top és csípőnadrág miatt hord ilyet valaki. A többi szituban szerintem teljesen jó :)

csibike 2009.03.28. 09:10:23

Aliana: Bezony, pláne akkor, amikor huzatban ül az ember lánya a kicsúszott derekával :) Pigi: Állítólag ma már tavasz van. Nálatok nem? :) zazu: Ehhh, pénzt kellett volna kérnem a reklámért, elcsesztem, basszus :D

csibike 2009.03.28. 09:13:41

Elf: A következő télre itt a megoldás... :)) csillagvirág: Gondolom, teljesen rátapad az ember bőrére, nem tud bekúszni alatta a hideg, ezért tartja melegen a derekat :) Ne is mondd, nagyon sajnálom a télen is kilógó (libabőrös) derékkal közlekedő tiniket... Salsero: Akinek hasznos, az vegye :)

csibike 2009.03.28. 09:15:25

Rinn: A kommentek szerint az sem garancia :) ződ: Talán jövő télen bekerül nálam a talán kategóriába, bár eddig nem igazán lógott ki a derekam :)

csibike 2009.03.28. 09:18:22

ribizligizi: Tyű, derékmelegítő helyett mondhatunk lollee-t és hippsy-t, juhhé :D Naja, a tippsy... nihilke: Passz, én pont nem vagyok divatguru, őket kellene megkérdezni :D Rommel: Látod, itt is összekötötték a divattal, hogy menő és kelendő legyen :)

csibike 2009.03.28. 09:18:44

Luca: Attól függ... :D

marla 2009.03.30. 12:34:04

ja, nekem is van pár hippsym, pedig nem vagyok se nem konzerv se nem villantós divatmaca. egyszerűen tök jó érzés benne lenni. ennyi.

hippsy 2009.03.31. 12:51:28

csibike: köszi, hogy írtál rólunk :) szeretnénk, ha cserébe elfogadnál tőlünk egy hippsyt. info@derekdolog.hu-n megbeszélhetjük a részleteket. további szép napot! :)

csibike 2009.03.31. 20:00:49

Szia hippsy :) Igazán nincs mit és köszönöm, élek a lehetőséggel, nagyon kedves gesztus. Szépet neked is :) marla: Hippsy-nek köszönhetően nemsokára letesztelem :))
süti beállítások módosítása