HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.04.15. 17:52 csibike blogja

Ha jól rémlik, anno az üzemorvosi vizsgálathoz kapott papírkámon kedvenc munkahelyem három tényezőt azonosított rám leselkedő veszélyforrásként: A hosszú-hosszú listából egyrészt kiválasztotta a stresszt, másrészt x-et pöttyentett a számítógéphasználathoz, illetve megjelölt még egy rizikófaktort, de azt perpill a feledés jótékony homálya fedi, ergo működik a tudatalattim, gondolván, jobb, ha inkább nem jut eszembe soha többé, ráérek később pánikolni és falba verni a fejemet, bár az fix, hogy nem becses személyem volt a vész, meg arra is határozottan emlékszem, hogy a vegyi anyagok rubrikát üresen hagyták, ami azért egyáltalán nem felel meg a valóságnak, hiszen D. eszméletlen büdös parfümjének köszönhetően minden egyes nap hatalmas méretű vegyi hatás ér, emiatt pedig folyamatos lelki, látó- és szaglószervi károsodás. D.-vel eddig harmonikusan alakult a kapcsolatunk, pölö húsvétra hatalmas nyuszicsokit kaptam tőle, aranyosan elcsevegtünk németül a magyar és a külföldi vajkrémekről, meg a kedvenc német sütijéből is megkínált, de van egy olyan érzésem, hogyha a jövőben (egészen konkrétan holnap) is ennyire bátran adagolja az illatosítóját, kénytelen leszek olyasfajta óvintézkedéseket foganatosítani, mint gázálarc, péklapát, buldózer. Tudom, hogy a márciusi télben nem izzad meg annyira az ember fia, mint az áprilisi nyárban, megértő vagyok, hogyne lennék az, de azt durva túlzásként élem meg, hogy fésztufész találkozásainkkor rögvest könnybe lábad a szemem, felmaródik az orrnyálkahártyám, parfümízű lesz a nyálam és kisebesedik a tüdőm, ilyenkor alig várom, hogy a szobámba érjek, feltépjem az ablakot és ideggyenge halként tátogva nagyokat szippantsak a szmogos friss levegőből. Nem lepne meg, ha a szépséges élénk narancsszínű korallvirágom is D. miatt fakult volna ki. Ma egyébként valamiért pikkeltek rám az istenek, mert eme tíz méterről és két szoba-két ajtó távolságból is érezhető gyilkos szagfelhő mellé azt is elintézték, hogy a női vécében nyitott ajtó mellett önfeledten fütyörésző és brunyáló szerelőruhás fickóval konfrontálódjak - mihelyt felocsúdtam a két másodpercig tartó sokkhatásból, elegáns jobblábfejmozdulattal (most mit szerénykedjek, egészen konkrétan olyan Cristiano Ronaldo-féle klassz kis pöccintéssel) rábasztoltam az ajtót, finoman és nőiesen jelezvén, hogy annak a nagy fehér, téglalap alakú, kilincses-záras bizbasznak funkciója is van, nem vécédísz. Ehhh, ideje veszélyességi pótlékot kérnem a főnökömtől.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr506170055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca 2009.04.15. 18:13:41

Szerintem kezdj ellen-vegyi támadásba. Ha megjegyzi, hogy büdös a parfümöd, akkor szabad az utad:D Ne szerénykedj! ;)

Babka 2009.04.15. 18:54:43

nálunk apóspajtás szokott ilyen veszélyes vegyifegyvereket használni illatosító gyanánt...hétvégén még akkor is rosszul voltam, amikor már órák óta elmentek.... azt meg nagyon átérzem, hogy Mr. Taplóra miért rúgtad rá az ajtót..:D

Béb 2009.04.15. 19:32:23

Kezd vki zagresszív lenni!

Elf 2009.04.15. 20:36:35

most érzékenyebb is vagy a szagokra...

Golden 2009.04.15. 22:09:20

és nekem igenis tetszik a "rábasztoltam" kifejezés %lol%

doris 2009.04.16. 08:58:30

Érdekelne a márka :-)

Aliana 2009.04.16. 17:38:24

az ilyen szagterroristákat valami különösen kegyetlen bánásmódban részesíteném... %twisted%

2009.04.16. 19:57:41

:) szerintem mindenképpen... (mármint a veszélyességi pótlék. :) És most jól felidézted az én huszonhárom évvel ezelőtti állapotomat. Még az azelőtt kedvenc saját (!) parfümöm és dezodorom illatától is úgy megundorodtam akkor, hogy azóta se értem, hogy kedvelhettem régebben azokat a szagokat. És nem egyszer előfordult, hogy le kellett szállnom a buszról egy-egy útitársam illatfelhői miatt. Ez van... :) :) :)

M 2009.04.16. 19:58:28

Affrancba!!! Állandóan elfelejt a gépem! Én voltam az előbb.

ac 2009.04.19. 08:13:49

pedig pont ilyen helyzetekben kell kiabálni, hogy DOBOD EL AZONNAL! tízből kilenc összelocsolja magát :)

csibike 2009.04.19. 20:33:10

ac: Majd legközelebb... :o M: Hű, ez meglehetősen durva :)) A leszálláson már én is gondolkodtam.. Aliana: Ők valószínűleg nem érzik saját szagukat :)

csibike 2009.04.19. 20:35:26

doris: Elég, ha ő használja :)) Golden: Nem akartam csúnyát írni :D Elf: A kolléganőimet is nagyon zavarja, ők nem terhesek :))

csibike 2009.04.19. 20:41:24

Pigi: Á, sehol nincs itt agresszió :) Babka: A családi szaglószervgyilkolás ellen nem tudsz tenni, pölö finom utalással? :) Luca: Egyrészt képtelen vagyok olyan mennyiséget magamra fújni, hogy más messziről megérezze, másrészt finom parfümöt használok :)
süti beállítások módosítása