HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.08.28. 10:46 csibike blogja

(#574)

A férfi teljesen mást ért őszinteség alatt, mint a nő. Soha nem fogom megérteni ezt a természeti csodát. Soha. 

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr976170860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

firka 2007.08.28. 10:51:21

Hm . Szerintem minden alatt mást értenek...

KiZso 2007.08.28. 10:56:22

Megcáfolandó és megbeszélendő kérdés a részemről bármikor, bárhol egy jó sör mellett! Oké, aki nem iszik sört, ihat mást is! :)

miles 2007.08.28. 12:47:45

Mindegy, én a férfiőszinteség felsőbbrendűségéről beszélek....:)))))))))))

eipi-1 2007.08.28. 12:49:12

miles-t támogatom! :))

G Zoli 2007.08.28. 13:17:51

Az a lényeg, hogy megpróbáld :-)

csibike 2007.08.28. 14:11:29

Nem akarom megbántani a hímnemű kommentelőket, ezért csak annyi vérkomolyan: Faszságot írtok...

Balazs 2007.08.28. 14:55:58

Szerintem neha erthetik ugyanazt:) Amugy meg errol el lehetne beszelgetni...

Balazs 2007.08.28. 14:58:10

Ja es ez a dolog nem no-ffi hanem emberfuggo.

kicikevijágocka 2007.08.28. 15:05:51

Küldtem választ Pipikém.

Chilly 2007.08.28. 18:20:12

Én se fogom megérteni..inkább megpróbálmo megszokni az érthetetlent...:P

cala 2007.08.28. 18:50:29

Sose fogom megérteni, de az egyik legkiaknázatlanabb tudományterületnek tartom..amúgy kis védelem: vannak, akik ugyanazt gondolják őszinteség címen, mint mink

Pistahh 2007.08.28. 19:29:06

Honnan tudod, hogy két nő ugyanazt érti őszinteség alatt? :)

miles 2007.08.28. 19:31:33

Faszság..Vérkomolyan.. De mi is? :)

kakaóscsigás 2007.08.28. 20:40:30

csatlakozom csibésem! én se nem értem...

gargoyle 2007.08.29. 00:07:20

velemenyem szerint a ferfi azt tartja oszintesegnek/hazugsagnak aminek vizsgalhato igazsagtartalma van (hazajovok 10re, nem volt szexualis kapcsolatom azzal a novel stb). a nonek az az igazsag/hazugsag amire vagyik (orokke szeretni foglak) a no szempontjabol a ferfi orokke hazudik erzelmi dolgokban, a ferfi szempontjabol a nok allandoan baszogatjak megfoghatatlan hulyesegekkel es nincs is igazuk. most komolyan mit jelent az hogy "orokke" szeretni valakit? :o hogy lehet ezt objektiven megigerni? sehogy. de nyilvan ezt a blog iroja es holgytarsai maskent latjak

skyppy 2007.08.29. 05:14:16

..én már megtanultam,hogy nem kell mindent elmondani,de amit elmondunk az igaz legyen.....és ezt elvárom a férfitől is....nekem ez az őszinteség....:-))))

kiszvijag 2007.08.29. 08:11:33

Őszinteség alatt értenénk mi nők azt is, hogy nem csak akkor beszélni az érzéseinkről (és ez alatt nem az "örökké szeretni foglak" értendő), amikor rákérdeznek, hanem aktuálisan megosztani a másikkal a gondolatunkat, vívódásunkat, stb. Ez hiányzik általában a pasikból...

Balazs 2007.08.29. 08:52:27

Nah kiszvijag ez szerintem mar tobb mint oszinteseg. Ezert gondolkodunk mashogy. Mint korabban is emlitettem nem ffi-no hanem egyikember-masikember. Valoban nem kell mindent elmondani. Sot a ferfiak hajlamosabbak (ferfiaknal jellemzobb, de a noknel is vannak ilyenek) erre a "nem kell mindent elmondani" dologra. Tobb oka van. Ha belegondoltok az emberi kapcsolatokban keves az olyan (nem csak parkapcsolatra, hanem mindenfele emberi kapcsolatra gondolok) ahol megengedheti maganak az ember hogy ami a sziven az a szajan. Ez is emberfuggo termeszetesen. Ha pl Marikanak elmondod, hogy ez a bluz rendkivul gusztustalan akkor besertodik es nem szol hozzad 3 hetig. Ha Pistinek mondod, hogy valami okadek a poloja, akkor vallat von es megkerdi megisztok e meg egy sort. Kisvirag: Veszelyes am amit szeretnetek ti nok. Ugyanis ha megosztod a masikkal a magadban valo vivodasodat, azzal ot is vivodasra keszteted. A masik elkezd agyalni, kovetkeztetni, lehetosegeket kitalalni es sok esetben a legrosszabbra keszulni. Egy kapcsolatban ha az egyik felkesziti magat a legrosszabbra, a szakitasra, akkor ha a masik mosolyogva kozli, hogy nincs para, feldolgoztam, akkor az elso meg mindig romokban lesz es telel lesz kerdojelekkel... Nem ugyanugy mukodunk. Eh hosszu tema...

kiszvijág 2007.08.29. 09:22:57

Balazs: Sokmindenben igazad van szerintem, mivel a nők hajlamosak mindent szétkombinálni.... De úgy gondolom, hogy ne akkor mondja el a pasi, hogy gondja van, mikor rákérdeztem. Vagy mondja el, ha bántja valami, akkor mikor gondja van, vagy fogja be a száját. És itt nem arra gondolok,hogy látom, hogy bántja valami és addig csesztetem, míg el nem mondja. Hanem ha látszólag minden rendben és egy véletlenül elejtett kérdésre adott válaszból derült égből villámcsapásként ér, hogy a francokat van minden rendben... Ezt mostan itten értelmesebben nem tudom leírni...

Balazs 2007.08.29. 09:26:49

Pedig jo lenne, mert ezt igy ájdontándörsztend:( Peldaval probald illusztralni:)

csibi 2007.08.29. 09:41:42

Nem akkor akarok szembesülni problémákkal, amikor rákérdezek. A problémákat meg lehet beszélni, de ne nekem kelljen kiszopni a kisujjamból. Bírom a kritikát, ha érdemes, küzdök. A pasik viszont soha vagy csak nagyon ritkán mondják el, hogy valójában mi a bajuk... Nem kell azt kamuzni, hogy örökké szeretni fognak - ezt nem is hinném el. Virágom elég jól megfogalmazta a lényeget :)

Balazs 2007.08.29. 09:46:33

Most hozzam fel peldanak azt a noi kombinalast, amikor a no onmagaval megbeszeli a dolgot, a pasi valaszait helyettesiti az altala kepzelt (leheto legrosszabb verzioju) valasszal, ezt tenykent kezeli mintha a pasi mondta volna es igy von le kovetkeztetest. Es ez TIPIKUS noi dolog. A pasiknak ha bajuk van megprobaljak megoldani magukban. Es az esetek 90%aban meg is oldjak mindenfele a fentihez hasonlo tulkombinalas nelkul. Persze ez az egesz altalanositas. Emberek kulonboznek. Tudnatok egy peldat mondani?

csibi 2007.08.29. 09:50:38

Mondom: Én kíváncsi vagyok a problémára, nem kombinálok. Ha gond van, szóljon a pasi, mondja bele az arcomba, hátha van megoldás. Ennyi.

Balazs 2007.08.29. 09:57:40

Fogalmam sincs milyen problemarol van szo. De vannak problemak amiket az embernek magaban kell lejatszania, rendbetennie. Ilyen esetben hiaba mondja el neked, max meg egy dolog amin idegeskedhet. Vannak viszont problemak amiknek a megoldasahoz mindketten szuksegeltettek. Az ilyen problema nem megosztasa hiba. Helysbitek: Minden ember ES problema fuggo.

csibi 2007.08.29. 10:08:33

Minden olyan problémához közöm van, ami engem is érint.

Balazs 2007.08.29. 10:24:00

Tehat szerinted nincs olyan, amit egy embernek sajat maganak kell feldolgoznia?

Balazs 2007.08.29. 10:31:38

Mielott felreertesz: igen, a problemakat meg kell beszelni es kozosen meg kell oldani. Amennyiben azok kozosen megoldhatoak. Ha nem oldhatoak meg kozosen akkor... ?

csibi 2007.08.29. 10:32:37

Mondtam én ilyet egy szóval is? Ugye.

csibi 2007.08.29. 10:36:17

Nem az a kérdés, hogy ki oldja meg. Tudni akarok a problémáról, ne nekem kelljen rájönnöm. Beszéljük meg. Erről beszélek. A megoldás más kérdés. Meggyőzni nem tudsz, mert egyrészt mindig is ez volt a véleményem, másrészt meg sok a rossz tapasztalatom, nem csak saját.

Balazs 2007.08.29. 11:05:40

Mirol meggyozni? Hogy nem akarsz tudni a problemarol?:D Ha tudni akarsz rola akkor az ugy van. Nincs mirol meggyozzelek... Az hogy jo e ha tudsz a problemarol megint embere valogatja. Ha tudod higgadtan kezelni es nyugodt ember vagy akkor meg jo is kisulhet belole. Ha viszont robbanekony vagy es nem a higgadtsagodrol vagy hires akkor csak plusz feszultseget viszel a dologba es nem sok ertelme van...

csibi 2007.08.29. 13:07:36

Eléggé temperamentumos vagyok, de ettől függetlenül tudom kezelni a problémákat... :)

gargoyle 2007.08.29. 13:08:53

csibi, megprobalom elmagyarazni reszletesen hogy mukodnek a pasik mert lathatoen erosen noi szemszogbol nezed oket szitu: problemam van, kene valamit kitalalni parameterek: pasi vagyok fontos szamomra hogy megoldjak dolgokat, erre vagyok specializalva nem a csalad erzelmi egybentartasara. kimentem tizezer evekig a mezore egy hegyes bottal es mamutot kellett olnom. NEM lehetett allandoan segitseget kerni, lekoptek jo esetben ha bena voltam (es ehenhalt a csalad) rosszabb esetben meghaltam eredmeny: 1. egy pasi akkor beszel a problemajarol magatol ha segitseget ker mert nem tudja megoldani 2. ha nem tudja megoldani a problemat az ROSZZ neki, kb annyira mintha hirtelen herelesen esett volna at. ezt lehet kirohogni, de csak annyira mint a noi "te sosem figyelsz ram"ot 3. ha kieroszakolod belole hogy elmondja, persze el fogja de ugy erzi tulajdonkepp azt mondtad neki bele az arcaba hogy egy bena fasz aki keptelen megoldani meg ezt is. bonusztipp: ha egy pasinak elsirod a vallan a gondodat es az ido 99%aban azt tapasztalod hogy ahelyett hogy egyutterezne idegesito barom tanacsokat ad amire nem vagy kivancsi az szinten a fenti problemamegoldasra koncentralas miatt van. megoldas: bird ki ha a pasid 2 oraig morozus es csendes, utana boldogan fog hozzad bujni. ja es szolj neki kedvesen hogy ne adjon tanacsokat ha meselsz neki, csak hallgasson vegig. a pasik halasak ha egyertelmu elvarasok vannak felejuk, es ellentetben a nokkel meg sem sertodnek :)

miles 2007.08.29. 13:13:55

Nembeszélve arról, hogy egy férfi tapasztalatból nem kezd egy nőnek problémáiról beszélni. Éspedig azért, mert magából indul ki. Ahogy Balázs mondta, mert hátha a nő megakarja oldani. Viszont - és én is sajáttapasztalatból beszélek, meg sok férfi tapasztalatából, a nők nem őgy értelmezik még a problémát sem, mint a férfiak. AMi egy nőnek tragédia, egy férfinak gyakran fel sem tűnik. Viszont, ha a nő a probléáit ráruházza egy férfira, az frusztrálva fogja magát érezni, mert megoldási kényszere lesz, hisz magából indul ki. Ha egy férfi elmondja a gondját, az általában már csak vagy a megoldás után van, vagy az már önmagában segitségkérés. Hisz ő a saját gondjait először megpróbálja megoldani, és csak aztán beszélni róla. Ezért, ha egy nő a gondjait, nehézségeit mondja el, lehet, csak információmegosztási kényszere (jó szó, most találtam ki..:D ) van, magyarán panaszkodhatnékja, szüksége van arra, hogy elmondja valakinek, ami a szivét nyomja. A férfiak döntő többsége ezt igy nem fogja megtenni. Ezért, amit Ti őszinteség hiányának neveztek, nekünk annak csak az, hogy nem terhelem a másikat a nyavalyáimmal, főleg, ha úgyérzem, megtudom oldani egyedül is... Tudpm, szerinted ez faszság, szerintem meg igy működünk, és Te sem fogsz meggyőzni.... :))

miles 2007.08.29. 13:15:31

Gargoyle! :DD Igen, igy frappánsabb! :))

csibi 2007.08.29. 13:18:24

Mivel fogalmad sincs a probléma gyökeréről, nem tartom jó ötletnek, hogy tanácsot adsz :) Mindezzel egyébként tisztában vagyok. Tapasztalatomnak, emberismeretemnek és valamiféle pszichológiai képzettségnek köszönhetően a pasik sok újat nem tudnak nekem mutatni, ha általánosságban nézzük őket. Egyénileg lehetnek meglepetések, vannak is, de az általad említett általános dolgokon nekem nem kell elfilóznom, mert nem jelentenek újat. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy nem tartozom a szokásos női sztereotípiába, nem úgy működöm, mint ahogy azt a legtöbb pasi feltételezi a nőkről :)

csibi 2007.08.29. 13:23:22

miles: A faszságot a férfi felsőbbrendűségre mondtam :) Már az előbb leírtam, ezért most csak röviden: Ezekkel a sztereotípiákkal tisztában vagyok, tudom, hogy működik a nő, tudom, hogy működik a férfi. A probléma ott van, hogy mivel nem írtam konkrétumot, ti a szokásos általános dolgok felemlegetésén kívül mást nem tudtok mondani - a konkrét helyzetre azonban ezek még véletlenül sem alkalmazhatók :)

csibi 2007.08.29. 13:24:05

Az előző címzettje gargoyle, csak miles közbeírt :D

miles 2007.08.29. 13:40:32

Nade CSibiiiii !! :DDD Hisz Te is általánosan emlegetted a férfi őszinteség hiányát, igyhát kényszerpályán mozogtunk..:)))

csibi 2007.08.29. 13:49:54

Teljes egészében személyes jelleggel írtam, teljesen konkrét helyzetekre vonatkozóan... :) Lehet általánosan értelmezni, meg is tettétek. Ami nem baj, csak az én valóságomhoz nincs köze :)

csibi 2007.08.29. 13:50:35

Szeretem olvasni a kommenteket, ergo nem volt gond... :)

Balazs 2007.08.29. 14:31:45

Adok akko olvasnivalot:P mitsutszkisszucstansoshustsutszkisszucs? :P a temahoz nincs koze, demivel nem tudunk a konkret esetedhez szolni altalanossagra vonatkoztatva meg egyetertunk igy nincs mit tenni marad a hulyeseg:P

Rege Ata 2007.08.29. 15:49:27

Szerintem "ha van mondani-valód, mondd, úgy, ahogy van!" ;-p

Mikkamakka 2007.08.29. 16:04:49

tökjó ez a topic! (ezt lehet így nevezni?) az itt leírt általánosságok egy része nekem konkrétan érdekes és aktuális volt.

csibi 2007.08.29. 16:04:50

Balázs: No végre :D

csibi 2007.08.29. 16:05:46

ReGe: Blogban nem teregetem ki a magánéletemet, az tabu :)

Rege Ata 2007.08.29. 16:08:36

csibike, őszintén!: szólítva, érintve érzéd magad? :-o :-) :-p

csibi 2007.08.29. 16:08:45

Mikkamakka: Egy bejegyzés tulképp, amihez lehet kommentelni :) Örülök, hogy hasznos infókat találtál itt. Ráadásul pasik "vallottak" magukról :)) Nekem nem volt új, mert rengeteget beszélgetek pasikkal, meg tapasztaltam is ezt-azt.

Rege Ata 2007.08.29. 16:09:33

csibke, a "párnakönyv" már egyáltalán nem új találmány... ;-p

csibi 2007.08.29. 16:11:36

ReGe: Egyetértek, azt nem írtam le. Hozzáfűztem egy megjegyzést, azt leírtam :)

gargoyle 2007.08.29. 19:36:09

asszem tankonyvi eset volt ez a post. egy leany sirt 2 sornyit csak egyutterzesre vagyva mire a pasik bolcsen nekialltak megoldani a problemajat ahelyett hogy siman csak megsimogattak volna a buksijat es azt mondtak volna hogy minden rendben lesz (: kapcsojjanakki .) megyek belinkelem viselkedespszichologia oldalakra .)

miles 2007.08.29. 19:54:42

Ugyehogyugye! :))))

csibi 2007.08.29. 20:22:26

gargoyle: Nagyon jó, hogy leírtátok, mit gondoltok :)))) Látjátok, volt, aki tanult belőle :D És az is jó, hogy segíteni akartatok, köszönöm :) Egyébként meg mindenkiből mást vált ki egy-egy post... :)) miles: Te csak ne helyeselj :D

skyppy 2007.08.30. 06:12:44

..milessel értek egyet, sajnos tapasztalat,vagy nekem ilyen pasi jutott...a problémáját egyedül oldja meg..jelszó: te ehhez nem értesz....én pedig nem azért mondom el neki a gondom,hogy megoldja ( de egyébként pont így működik ő is..azonnal mondja a választ!..:-)))...),hanem hogy kieresszem a gőzt magamból...a közös dolgok amúgy is terítékre kerülnek....és persze,hogy más megoldási sémával...addig jó amig tudunk kompromisszumot kötni....:-)))
süti beállítások módosítása