HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.30. 10:15 csibike blogja

Köszönöm a Barkácsolás Nagy Manitujának, hogy megszállt. (Ha kérhetem, legközelebb kevésbé pepecselős munkát rögeszmésíts bennem, tenksz előre is.)
Köszönöm az Eberhard Fabernek, hogy szépszínű gyurmákat gyárt. (Az infantilis gyermeklelkületű csirke ősz hajszálai nem szaporodtak a gyurmafestegetés miatt.)
Köszönöm a két kezemnek, hogy ügyes. (Csodálatos öröm, amikor a narancs és a barna ad poci nászából cirmos gyurma születik - mindig másmilyen.)
Köszönöm a gyurmának, hogy hagyta magát sziromszerűre formázni. (Fene gondolta, hogy ennyire nehéz lesz a nagyjából egyforma méretű virágfejek legyártása.)
Köszönöm a fogpiszkálónak, hogy bájos vonalakat húzott a gyurmába. (Azért engem nem kellett volna megszúrni, nyüsssz és nyafff.)
Köszönöm az ujjaimnak, hogy képesek igazán parányi gyurmagolyócskák alkotására. (Hja, a gyöngy szétolvad 130 fokon.)
Köszönöm a sütőmnek, hogy nem sznob és nem húzta az orrát a gyurmasütés miatt. (Hamarosan töki pompost kapsz, te kis sütő, te.)
Köszönöm a gyöngyöknek, hogy csak minden ötödik gurult el. (Így maradt elég muníció a nyaklánchoz is.)
Köszönöm az amatőr hobbyboltos eladónak, hogy gondolkodásra késztetett. (Sötétbarna hímzőfonalra fanyalodtam, miután olyan drótot-damilt akart megvetetni velem, ami marhára nem ment a lánc színéhez-stílusához, pedig a gyurmavirágot is az orra alá dugtam.)
Köszönöm a hímzőfonal rendszeres nyálazása közben leváló szöszöknek, hogy nem dugaszolták el a torkomat. (Hiába ittam és ittam és ittam, még most is szöszösnek érezem a számat-nyelvemet.)
Köszönöm a virágok közötti három szálnak, hogy végig csomómentesek maradtak. (Bőven elég volt pölö az egy narancs, három barna, egy narancs, öt barna, egy narancs, egy barna c. minta követése, a gubancolásban elvéreztem volna.)
Köszönöm a Sorsnak, hogy összegabalyított ő, aki férfimmel. (Ha nincs ő, aki férfim, soha nem ismerem meg ezt a szerszámot és egyesével fűzöm a gyöngyöket - holtomig. Egyébként tudja valaki a nevét? Mármint nem ő, aki férfim nevét, hanem a képen látható harci eszközét.)
Köszönöm a türelmemnek, hogy van. (Bocs a határfeszegetésért. Így jár az, aki nem talál a csokibarna ruhájához passzoló nyakláncot a boltban.)
Köszönöm a derekamnak, hogy csak három barkácsóra után kezdett sajogni. (Ez van, futás-torna közben fűzzön gyöngyöt az, akinek nyolc anyja volt.)
Köszönöm az emerkettőpetőfinek, hogy kellemetes dallamokat biztosított az alkotáshoz. (Igaz, amikor ő, aki férfim belecsókolt a fülembe, nem hallottam semmit.)
Köszönöm ő, aki férfimnek, hogy nem vette zokon a szombati ebéd hiányát. (Nem hajtott el a vérbe sem, helyette mennyei rántottát dobott össze és nekem is adott belőle.)

Peace.

P.S.: Élőben egy hangyafasznyit mélyebb mind a barna, mind a narancs. Most ennyi telt fotós énemtől ::szájbiggyesztőszmájli:: (Katt a képre, ha nagyban is be akarod fogadni a látványt.)

  

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr886170168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vedina007 2008.11.30. 10:27:33

Hű :D Nagyon szép lett :D Irigylem a türelmed (jha és a kézügyességed :D)

csibike 2008.11.30. 10:44:26

Köszi :)) Egyszer-kétszer azért éreztem úgy, hogy hagyom a picsbe az egészet :D

Picike 2008.11.30. 11:20:29

Ez nem semmi! Baromi jól néz ki! Ámulok és bámulok! Amúgy azt a szerkentyűt tűbefűzőnek hívják. Bár el nem tudok képzelni, hogy azzal hogy tudtál egyszerre több gyöngyöt fűzni.

sesame 2008.11.30. 12:10:35

És ez hordható, meg minden? nagyon tetszik..nekem is kell ilyen :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.11.30. 12:47:46

Pompás! Szépszégesz! Most meg döld el egy jó kemény matracon, mert az ilyesmi - bevalluk vagy sem - odabaf a hátnak... %sad%

tappancs 2008.11.30. 13:04:41

ezt úgy hívják, hogy tűbefűző. anyáink használták, amikor nem látták a tű fokát mát eléggé, hogy beletaláljanak a cérnával.

andy-pandy 2008.11.30. 13:58:36

:D:Dnagyon szép:Dügyes vagy:D..am csatlakozom az előbbiekhez,tűbefűző a böcsületes neve:D

csili 2008.11.30. 14:06:47

júúúúúúúúúúúj, becééééép!!!! :) nagyon ügyes vagy. Nyáron nem akarsz néha besegíteni nekünk? Gyerekekkel lehet kézműveskedni.

csibike 2008.11.30. 14:14:27

Köszikösziköszi, lányok :))) csili: Ha a meló engedi és megoldható, szívesen :) andy-pandy: Na, már csak ezért is jó blogolni, mindig tanulok valamit :D

csibike 2008.11.30. 14:19:20

tappancs: Ja, akkor ezért nem ismerem, még soha nem volt rá szükségem :)) A link nem érkezett meg, se mélben, se privátban... :) Pigi: Ühhü, sajna :/ Tegnap ő, aki férfim megmasszírozta a hátamat, ma meg torna. sesame: Persze :) Mivel kiégettem a gyurmát, teljesen olyan, mintha bolti bizsu lenne... :)) Nem fogja be a ruhát, nem deformálódik sötöbö.

csibike 2008.11.30. 14:21:56

Picike: Azt gondoltam, ez egy merész színösszeállítás, de ezek szerint fogyasztható :D Ő, aki férfim ötlete volt: Előkapta ezt a tűbefűző izét, én azt sem tudtam, hogy létezik, rásoroltam három-négy gyöngyöt, a cérnát bedugtam abba a résbe, ami a gyöngyök előtt maradt és áthúztam a cérnára a gyöngyöket :) Remélem, nem írtam le túl bénán :D

Aliana 2008.11.30. 15:32:08

hű, tök jó lett, nagyon ügyes vagy! :)

2008.11.30. 15:50:04

Picikével egyetértek, tűbefűző. tappancs: én is használom, amikor pl gyöngytűbe kell fűzni, mert annak, igen kicsi a lyuka :) csibike: én még mindig nem értem, miért nem mindegy hogy mire húzod a gyöngyöt? tű nem volt jó? lehet kapni gyöngyfűzőtűt, az baromi vékony

Elf 2008.11.30. 15:50:35

bocsánat, dilis a gépem mostanában, én voltam :(

Elf 2008.11.30. 15:51:30

ne ölj meg a sok kommentért: a lényeget elfelejtettem odaírni :( nagyon dögös lett :) (kissé infantilis, de dögös %mrgreen% )

Picike 2008.11.30. 16:24:26

Tök érthető! Köszi a leírást! :-))

csillag 2008.11.30. 18:05:28

A pasi tényleg használható példány ha ismerte a tűbefűzőt :) Szép lett, de lássuk be ehhez tényleg elég megszállottnak kell lenni :D

Dorka 2008.11.30. 19:10:45

Tényleg tök szép lett!!! Hogy van ehhez türelmed? :D

csibike 2008.11.30. 19:34:16

Dorka: Köszi :) Eleinte azt hittem, pikk-pakk lerendezem, de aztán kiderült, hogy elég macerás a dolog - akkor meg már haladtam annyit, hogy csakazértis be akarjam fejezni :D Türelmes ember vagyok :)) csillag: Szerintem még egyetlen istenségre nem néztek olyan csodálattal, mint ahogy én néztem rá tegnap :D

csibike 2008.11.30. 19:37:20

Picike: Uhhh, megnyugodtam :)) Elf: Beleadtam apait-anyait, ennyi telt tőlem, köszi :D Kicsi volt a gyöngy ahhoz, hogy átférjen három hímzőfonalszálon... Mivel a gyurmának van egy pici súlya, egy szál nem lett volna elég, én meg nem akartam órákon át tesztelni a lyukérzékemet, így volt a legegyszerűbb, leggyorsabb :)) A tűhöz szintén vastag volt a fonal. Aliana: Köszönöm :)

winstonsmith 2008.11.30. 20:34:54

Elsőre fura gondolatnak tűnt a két szín együtt, de a végeredmény egész jó lett.

keresemazutam 2008.11.30. 21:34:18

Minden-minden tiszteletem és ámulatom a Tiéd.....

Elf 2008.11.30. 21:55:23

éééééértem :) akkor is szép :)

csibike 2008.11.30. 23:43:20

Elf: Köszönöm :)) Legközelebb megpróbálok damilt választani, az tuti gyorsabb :D keresedazutad: Nagyon kedves vagy, köszönöm :)

csibike 2008.11.30. 23:44:43

winston: Köszi :)) Élőben teltebb színe van mindkét gyurmának, csak nem tudtam ennél jobban lefotózni :/

Elf 2008.12.01. 05:03:04

jajj, de hülye vagyok menj el olyan boltba, ahol vannak gyöngyök, lehet kapni gyöngyfűző cérnát (nekem is van) olyan erős mint a damil, de nem olyan merev és 2 rétegben bármit kibír :) viszont azt hiszem csak fekete és fehér kapható...

csili 2008.12.01. 06:08:47

Az nagyon klassz lenne! A gyerkőcök bizti hamar a szívükbe zárnának, szeretik a kicsi sárga gyömöszölnivalókat:))))

pipi8607 2008.12.01. 06:46:20

Jajj, nagyon ügyi vagy! :) Gyönyörűséges! :)

csibike 2008.12.01. 10:56:29

pipi8607: Köszönöm :) csili: Én meg a gyerekeket és a barkácsolást (is) :D Elf: Pont az volt a baj, hogy a hobbyboltban sem volt más szín :/

pipacs 2008.12.01. 14:41:00

nem rossz, de virágtalanul nekem jobban tetszene..tudod ízlések és pofonok! :)

kislatol 2008.12.01. 18:37:52

ez tényleg szép lett :-)

ac 2008.12.01. 20:36:02

a tűbefűzőt már biztos megfejtették előttem páran, úgyhogy én csak arra emlékeztetnélek, hogy majd amikor a 365 napos kreatív játék győzteseinek csinálsz valamit és nem tudod, hogy MÉG minek örülnének, akkor egy ilyesmit azért bedobhatsz jokernek, egye fene, elhordanám még én is :) (a kicsiket is a gyurmából csináltad vagy volt pont ugyanolyan színű gyöngyöd? ugye nem mondod, hogy TÉNYLEG ennyi pici gyöngyöt csináltál? te istennő, te :D)

csibike 2008.12.01. 21:06:55

ac: Köszönöm a bizalmat, de azért ennyire nem vagyok sem türelmes, sem mazochista, sem infantilis :D Vettem az igazán alig észrevehető célzást :))) kislatol: Köszönöm :)

csibike 2008.12.01. 21:08:41

pipacs: Jaja, hiszen nekem meg pont a virágok tetszenek benne :))
süti beállítások módosítása